Nieuws

Klopt je karma niet? Laat het herstellen!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: 300: Jubileum Naklets Topic  (gelezen 2800 keer)

Wazigekip

Re: 300: Jubileum Naklets Topic
« Reactie #15 Gepost op: 3 november 2013, 16:52:29 »

Ik was dus ziener/wraakengel. Maar de laaghangende lamp, geofferde geiten en zelfs mijn zienerechtheidscertificaat hielpen niet om mijn visioenen te laten lukken.

Maedhros

« Reactie #16 Gepost op: 3 november 2013, 17:00:17 »

Nog een weetje: toen BB vroeg om de reden dat Dixie verdacht werd uit de discussie te houden, had ik dat doodleuk aan Dixie doorverteld (met de wolven bijna dood was alles dat de wolven potentieel kon helpen goed wat mij betrof :P)

Al heeft het in praktijk niets uitgehaald
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

Inuzuki

« Reactie #17 Gepost op: 3 november 2013, 19:28:26 »

Haha ik denk dat je beter mij had kunnen lunchen want ik had nog best op WK gestemd.
Even when I act like I hate you, I love you to death.

Ralmuski

« Reactie #18 Gepost op: 4 november 2013, 05:38:51 »

Ik was dus ziener/wraakengel. Maar de laaghangende lamp, geofferde geiten en zelfs mijn zienerechtheidscertificaat hielpen niet om mijn visioenen te laten lukken.

Helaas helaas. Maar je hebt goed volgehouden. De hogere machten zijn nog steeds een beetje beledigd mbt die geiten trouwens. :P

Ralmuski

« Reactie #19 Gepost op: 4 november 2013, 05:47:14 »

Oh ja, nog een. LW had in de nacht dat ze stierf en lijk werd eigenlijk willen hacken. Ze zou best een beloning mogen voor de prestatie die dat had opgeleverd. Ze zou zich namelijk zo de adel ingehackt hebben. (Zichzelf, Inu en OK. De laatste 2 waren allebei adel.)

LittleWeird

« Reactie #20 Gepost op: 4 november 2013, 12:52:51 »

Oja, dat ook nog! (Want Inuzuki pakte ik er helemaaal niet random bij hoor, nee...)

Nobody

« Reactie #21 Gepost op: 5 november 2013, 13:53:56 »

Wat voor pm heb je gehad?  ??? Je was in nacht 2 gokker, daarin vertelde ik dat je dat zou blijven tenzij je in nacht 3 weer Yeti zou zijn geworden, je rol uit nacht 1. Je mocht zelf niks veranderen hoor. :P

Zo eentje:

Hallo,

je rol voor nacht 2 is Gokker. Dit is deze nacht dus je ECHTE rol. Nacht 3 en verder blijf je dit of verander je definitief terug in je eerste rol.

Veel plezier en:

Succes!

Ik had het verkeerd opgevat, dacht dat ik zelf de keuze had om terug te veranderen :P
404 Error - body not found

Ralmuski

« Reactie #22 Gepost op: 6 november 2013, 12:25:43 »

Ah, zo. Ja, maar dat was dus niet zo. Daar had niemand eigen keuze in verder. :)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog