Nieuws

Klopt je karma niet? Laat het herstellen!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Welk thema wil je graag spelen?

Personage Roulette (hulpspelleider Kevindemen)
- 14 (26.4%)
WvW kamp
- 11 (20.8%)
Las Vegas
- 10 (18.9%)
In de dierentuin
- 11 (20.8%)
Bejaardengroepsreis met Benidorm Vakanties
- 7 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 28

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nephtysis' Spellenlijst  (gelezen 2413 keer)

Nephtysis

Nephtysis' Spellenlijst
« Gepost op: 16 november 2014, 13:19:50 »

Quicklink:
MOTM

En hier zien jullie dan het topic met alle thema's en varianten die binnenkort langs kunnen komen in mijn spellen. Wil je hier invloed op hebben, stem dan in de poll!

Verder ga ik komend seizoen weer een spel doen zonder verhaal en met (evt een groter aantal) aan testrollen. Hoeveel en welke testrollen daarin komen hebben jullie ook invloed op! Bedenk nieuwe rollen en stel ze hier voor of stuur ze mij per PM. Ik beloof naar iedere rol te kijken (ik kan uiteraard geen beloftes doen over of ik ze werkelijk ga gebruiken). Lees voor het bedenken van nieuwe rollen wel even naar de het 'lees dit eerst'-topic in het rolvoorstelboard, dan is de kans groter dat ik je rol kan inzetten :)

Aankomende thema's

Las Vegas
De bekendste gokstad van de wereld trekt miljoenen mensen om hun geluk te beproeven. Sommigen gaan rijk naar huis, sommigen sluiten huwelijken met mensen die ze net kennen en weer anderen verspelen alles wat ze hebben en houden niets over. In dit spel zijn jullie gelukszoekers die heel toevallig in hetzelfde hotel zitten en in dat hotel gebeuren de raarste dingen.

In de dierentuin
Juf Doornebos neemt haar kleuterklas mee naar de dierentuin: een leuk en leerzaam uitje zou je denken. Niets is echter minder waar, want hoewel de kinderen binnen vlak achter de ingang moesten verzamelen komt de juf niet meer opdagen. De kinderen besluiten na een korte wachttijd dan maar zelf het park in te duiken en te kijken naar alle dieren, want wachten is zo saai. In het park gaan ze spelletjes spelen en zo ook een rollenspel waarbij ze spelen dat sommige kinderen de dieren zijn die zijn losgeslagen en andere kinderen zijn parkwachter die de losgeslagen dieren moeten vangen. Het is een leuk spel en iedereen heeft beide rollen weleens kunnen spelen. Echter leefden sommige kinderen iets teveel in in de rol en zien ook na het spel hun klasgenoten nog als losgeslagen dieren om te vangen en in kooien te doen...

Bejaardengroepsreis met Benidorm Vakanties
Het is hoog(bejaarde) tijd voor een mooie reis, dus pak je rollator maar vast in. Benidorm Vakanties regelt een volledig verzorgde reis naar verschillende steden in Europa, speciaal voor de gepensioneerden die zo'n leuke tijd wel kunnen gebruiken. Daar hebben ze tenslotte in die drukke pensioentijd niet vaak de mogelijkheid voor. Uiteraard kost de reis helemaal niets, want bejaarden hebben nu eenmaal niet zoveel geld.

Hulpspelleiders
Heb je altijd al een spel willen leiden? Heb je een cool, uitgewerkt thema dat je graag wilt spelen? Of heb je een gave variant die je wilt proberen? Stuur me een PM en wellicht is die droom binnenkort werkelijkheid 8)

(wo)Man Of The Match

Per speler:
SpelerPunten
Julli3
Bert-boefjes3
Sil2
Esapo2
Mexicanobroeder2
Rob2
Robbendinho1

Per spel:
SpelAantal stemmenAantal spelers
3951320
398714
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2016, 10:04:47 door Nephtysis »

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Nephtysis

Re: Nephtysis' Spellenlijst
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2016, 09:24:45 »

De pol voor mijn volgende spel staat weer open en voor wie een goed idee heeft voor een nieuwe rol: hij wordt wellicht deze lente al gespeeld :)

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Erwipro

Re: Nephtysis' Spellenlijst
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2016, 14:20:58 »

*is op zoek naar een nieuw spel om aan mee te doen*
Wanneer maak je bekend welk thema je gaat doen? :D
Pagina's: [1]   Omhoog