Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Vragen  (gelezen 5822 keer)

Zabulus

Re: Vragen
« Reactie #75 Gepost op: 20 april 2018, 11:54:49 »

Dat is een rol die op deze site er niet standaard inzit. Soms als bijzondere rol

Semi-Sjamaan

« Reactie #76 Gepost op: 11 juni 2018, 13:31:38 »

Hoi,

Ik wilde een spel terugkijken uit de 300 - 450 reeks, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand me helpen?

Aappen21

« Reactie #77 Gepost op: 11 juni 2018, 13:36:13 »

Semi-Sjamaan

« Reactie #78 Gepost op: 11 juni 2018, 14:00:04 »

Dan krijg ik de melding dat het topic niet bestaat of dat ik onvldoende rechten heb.

Damon

« Reactie #79 Gepost op: 11 juni 2018, 14:32:36 »

Zou nu moeten lukken:
-jezelf voorstellen, heb je gedaan
-5 posts maken op het forum, heb je nu ook gedaan

Semi-Sjamaan

« Reactie #80 Gepost op: 11 juni 2018, 16:32:42 »

Het lukt nu wel inderdaad. Dankjulliewel.

BloodWolf14

« Reactie #81 Gepost op: 21 september 2018, 14:54:13 »

Ik heb even een vraag over de functie van personages in spellen. Zijn die alleen te gebruiken bij potjes zoals 462 waarin je dan in een verhaal kan komen?

Of moet je sowieso voor elk potje een personage kiezen/maken?

Ik heb namelijk net even dat potje wat doorgenomen en zag dat er personages in het verhaaltopic worden gebruikt :)

Als ze alleen daarvoor nodig zijn dan hoef ik in principe nog geen nieuwe personages te maken namelijk :P
'I can smell your fear from miles away..'

Wazigekip

« Reactie #82 Gepost op: 21 september 2018, 15:10:09 »

Personages worden inderdaad alleen gebruikt bij spellen met een verhaal erbij.(en ook dan is het normaal niet verplicht)

Of er een verhaal bij een spel zit is afhankelijk per spel. Soms zijn spellen zonder verhaal, maar soms ook met optioneel verhaal.

Vroeger had je ook spellen waarbij je verplicht aan een verhaal moest meeschrijven, maar volgens mij tegenwoordig niet meer.(ik heb dat soort spellen in ieder geval al een eeuwigheid niet meer gezien)

BloodWolf14

« Reactie #83 Gepost op: 21 september 2018, 18:44:14 »

Personages worden inderdaad alleen gebruikt bij spellen met een verhaal erbij.(en ook dan is het normaal niet verplicht)

Of er een verhaal bij een spel zit is afhankelijk per spel. Soms zijn spellen zonder verhaal, maar soms ook met optioneel verhaal.

Vroeger had je ook spellen waarbij je verplicht aan een verhaal moest meeschrijven, maar volgens mij tegenwoordig niet meer.(ik heb dat soort spellen in ieder geval al een eeuwigheid niet meer gezien)
Aight thanks. Dan kan ik per spel waar een verhaal komt gewoon zien of m'n personage past in het thema en zo nodig een nieuwe maken. Vond het idee van 462 namelijk wel leuk waar je aan het verhaal mee kan schrijven :P
'I can smell your fear from miles away..'

Black_and_White

« Reactie #84 Gepost op: 23 september 2018, 15:35:35 »

Hoi, ik was net even aan het zoeken naar het topic van Random Expeditie Robinson dat werd geleid door wschoolf1. Gewoon omdat ik het leuk vond om dat terug te lezen. Maar ik kon het niet vinden, misschien omdat het nu in een archief staat dat ik niet kan bekijken? Zou dat weer zichtbaar kunnen worden?

adriaan

« Reactie #85 Gepost op: 24 september 2018, 12:45:07 »

Hoi, ik was net even aan het zoeken naar het topic van Random Expeditie Robinson dat werd geleid door wschoolf1. Gewoon omdat ik het leuk vond om dat terug te lezen. Maar ik kon het niet vinden, misschien omdat het nu in een archief staat dat ik niet kan bekijken? Zou dat weer zichtbaar kunnen worden?
Voor jou verplaatst naar het Archief Spampaleis :)

Black_and_White

« Reactie #86 Gepost op: 24 september 2018, 14:40:13 »

Bedankt :)
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog