Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Veranderingen op het board "Spellen"  (gelezen 779 keer)

Roandraak

Veranderingen op het board "Spellen"
« Gepost op: 28 juli 2015, 12:13:23 »

Er zijn een aantal veranderingen doorgevoerd op dit board:

• Er is nu een nieuw board "spelinformatie", waar alle informatie over het spel zelf komt te staan. Dit staat boven de huidige spellen.
  • Komende spellen is verplaatst naar boven de huidige spellen, dit is een logischere plek als je van boven naar beneden kijkt.
  • Door het nieuwe board "spelinformatie", is "spel- en spelerinformatie" opgesplitst. Dit heet nu "Personagetopics".
  • "Spelinformatie" bevat nu het subboard "Vragen en voorstellen", inclusief "Rollen aanpassen/toevoegen/verwijderen".
  • Het board "Langdurig inactief" is verplaatst naar het archief.
  • @Nephtysis zal het "rollen aanpassen/toevoegen/verwijderen" board opschonen en vernieuwen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

adriaan

Re: Veranderingen op het board "Spellen"
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2015, 15:36:15 »

Vragen en voorstellen is nu ook opgeschoond. Geen enkele van de topics met voorstellen was echt nog actief, mocht je echter nog iets terug willen halen, laat het dan weten.
Pagina's: [1]   Omhoog