Nieuws

Klopt je karma niet? Laat het herstellen!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dixie's laatste spel - Oproep!  (gelezen 269 keer)

Dixie

Dixie's laatste spel - Oproep!
« Gepost op: 14 december 2017, 09:50:16 »

11 maart 2010 begon ik als spelleider, spel 105 met als thema Pokιmon was mijn eerste spel. 5 februari 2018 zwaai ik af met mijn laatste spel, spel 447. Dan ben ik dus op een maand na 8 jaar spelleidster geweest :o
Hoog tijd om afscheid te nemen! Met veel trots en blijdschap kijk ik terug op alle mooie herinneringen die ik in deze 8 jaar gemaakt heb. Maar dat kan natuurlijk niet zonder de spelers - jullie!

Bij deze dus een oproep zodat ik iets speciaals kan maken van mijn laatste spel. Stuur me al je bijzondere, mooie, spannende, gekke herinneringen aan mijn spellen door! Ik ben benieuwd! En... Allemaal meedoen natuurlijk!

Kaasje

Re: Dixie's laatste spel - Oproep!
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2017, 11:21:58 »

Mag herinneringen ophalen ook in dit topic?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

tijgerke87

« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2017, 12:11:05 »

noo! nooit meer samen iedereen dood situatie creeren ? :o (zoveel weerhamsters kon toch nooit vond men? moesten wel weerwolven zijn en arme weerwolven steeds een wamster willen eten  ::))

blijf erbij hoe awkward het ook was dat ik namens ons award voor dat spel in ontvangst nemen ook was best tof.

Ralmuski

« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2017, 15:48:44 »

Ooooh, 54A. Ben je al zo lang geleden? :o

Verder ben ik te oud nu en alles vergeten.  XD

Maar ik ben trots op je.  O0

Dixie

« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2017, 16:28:47 »

Mag herinneringen ophalen ook in dit topic?

Uiteraard!

Ooooh, 54A. Ben je al zo lang geleden? :o

Verder ben ik te oud nu en alles vergeten.  XD

Maar ik ben trots op je.  O0

Jaaa 54A, nog steeds het beste verhaal ooit :D

Dixie

« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2017, 16:45:13 »

Ohja, voor de mensen die herinneringen op willen halen: alle 68 spellen die ik ooit geleid heb zijn hier te vinden! :D

Shaddow

« Reactie #6 Gepost op: 16 december 2017, 21:02:39 »

VZS was wel echt de bom tho. <3

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Kaasje

« Reactie #7 Gepost op: 17 december 2017, 12:55:41 »

Pff, 105, dat was de bom: dat verhaal lees ik met enige regelmaat nog wel eens terug. Het inspireerde me nog steeds zo, dat mijn NaNo van dit jaar erop gebaseerd is. Samen schrijven met @Jnusch was altijd het neusje van de zalm en het thema bood daar voldoende ruimte voor. Als er een mogelijkheid zou zijn voor een dubbelganger (Simona/Maskra) dan zou dat voor mij awesome zijn :D

En natuurlijk 158, de eerste (en enige) keer voor mij als hulpspelleider, was ook grappig. De rolverdeling was superweird met vijf beschermengelen die er allemaal vrij snel uit vlogen. En het verhaal was ook zeer nice, vond ik.

Het recentere WvW-kampioenschap vond ik ook erg geslaagd. Dat was echt diehard WvWen. Sowieso lijken niet-specifiek-verhaalgerelateerde spellen het tegenwoordig goed te doen. Dus misschien cool verhaal + coole variant-combi om het extra epic te maken.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

« Reactie #8 Gepost op: 17 december 2017, 14:20:30 »

Pokemon  :D en de goeie ouwe tijd dat ik nog aan spellen meedeed  :P

Nephtysis

« Reactie #9 Gepost op: 17 december 2017, 19:22:27 »

Mijn allereerste spel (222) was ook van jou. Wolventeam werd vrij snel weggevaagd door een iets te enthousiast GS koppel. Was een verhalenreis, want toen had je al een flinke set spellen erop zitten :P

Mooiste herinnering aan een spel met jou is natuurlijk het Battle Royal waar wij als koppel iedereen alle hoeken van het eiland lieten zien om ze vervolgens om te brengen. Lees nog steeds af en toe de PM's van die tijd met plezier terug :D

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

bert-boefjes

« Reactie #10 Gepost op: 17 december 2017, 20:10:19 »

Mijn favoriete spel blijft snelspel 43. Weerwolven van Amsterdam.

gedurende het hele spel had geen enkele wolf een lynchstem op zich gekregen. Alle hulpjes waren bekend en gevonden, neutralen waren naar slecht over gehaald. En in de laatste nacht waren we met 10 spelers aan de kant van slecht, een beul. Een grafdelver en een grafrover die de rol van het lijk het geroofd. Uiteindelijk hebben we voor de laatste deadline de beul nog de Grafrover-> Lijk laten beulen. En omdat hij geen wolf gebeuld had, hebben we uiteindelijk massaal de beul eruit gestemd omdat die dan wel slecht moest zijn xD
Vooral de verwarring tussen de laatste twee spelers was zo groot. Tot Linqy duidelijkheid schept

OF -betere theorie- IEDEREEN behalve jij en Blackfire is slecht...en we gaan jullie zowieso wel doodmaken XD

Het was echt het meest komische spel waar ik aan heb mee gedaan xD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Tom?100

« Reactie #11 Gepost op: 28 december 2017, 03:07:21 »

De cirkel met bert-boefjes, hogwarts en de kippenplaag met wazigekip en falsifica zijn echt wel mijn favoriete spellen die ik meegedaan heb van jou

RickTorreman

« Reactie #12 Gepost op: 7 januari 2018, 17:31:46 »

Nooo, Dixie.. :(

Ik heb maar ιιn spel van jou gespeeld. 385 (?) Fort Wakkerdam. Echter was dat toch niet volledig jouw spel, Dixie? BB was toch hulp..? Achja, maakt niet uit. Jullie deden het allebei heel goed.

Besides that, dat was mijn eerste spel hiero.. :)
Filosofeer over het nut van het leven!
Pagina's: [1]   Omhoog