Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] - Hoevaak stemde jij Betray?  (gelezen 279 keer)

dutchy

Re: [Nabespreektopic] - Hoevaak stemde jij Betray?
« Reactie #30 Gepost op: 20 september 2017, 16:24:32 »

haha, de wild card "SpiritReacher".

In mijn beleving zijn mensen die chaos veroorzaken in mijn hoofd wolf, want die hebben hier baad bij  (A)

tijgerke87

« Reactie #31 Gepost op: 20 september 2017, 16:33:06 »

klopt meestal hebben die er baat bij, echter ik ken hem wel dagje langer en weet dat hij een wildcard is en niet echt bezig met sympathiek  gevonden te worden. Houd het leuk soms en uitdagend in een spel

SpiritReacher

« Reactie #32 Gepost op: 20 september 2017, 16:44:56 »

en niet echt bezig met sympathiek  gevonden te worden.

Nou, nou, nou. Nu doen we net alsof ik het Emotioneel vermogen heb van een pinda.. Het is gewoon een keuze om geen sociaal wenselijk gedrag te vertonen in dergelijke spelletjes. Dit zorgt voor een speelstijl die altijd identiek is en mensen dus niet in één oog omslag zien of ik goed/slecht ben.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Aappen21

« Reactie #33 Gepost op: 20 september 2017, 16:46:02 »

Nou, nou, nou. Nu doen we net alsof ik het Emotioneel vermogen heb van een pinda.. Het is gewoon een keuze om geen sociaal wenselijk gedrag te vertonen in dergelijke spelletjes. Dit zorgt voor een speelstijl die altijd identiek is en mensen dus niet in één oog omslag zien of ik goed/slecht ben.
Je wil toch juist dat ze zien dat je goed bent? ::)

SpiritReacher

« Reactie #34 Gepost op: 20 september 2017, 16:57:49 »

Je wil toch juist dat ze zien dat je goed bent? ::)

Ik ben schijnbaar niet zo braaf.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Wurn

« Reactie #35 Gepost op: 20 september 2017, 17:28:30 »

Ik snap niet wat er zo raar was aan men stem gedrag?

Jij werkte sowieso voor geen meter mee en zat continu ontwijkend gedrag te vertonen, ook achter de schermen. :P daardoor vonden wij jou best verdacht.
Howl with me fellow wolves. Howl!

Aappen21

« Reactie #36 Gepost op: 20 september 2017, 17:31:11 »

Jij werkte sowieso voor geen meter mee en zat continu ontwijkend gedrag te vertonen, ook achter de schermen. :P daardoor vonden wij jou best verdacht.
Ik had best logische setten (voor mij doen ::)) maar ik ben er gewoon heel simpel in ik doe geen rolclaims ik heb je wel de hint gegeven dat ik lunch tegn houdend was maar veder dan dat ga ik meestal nie....

Wurn

« Reactie #37 Gepost op: 20 september 2017, 17:35:01 »

Ja maar dat had je ook vanaf het begin af aan kunnen zeggen. En sowieso was je niet erg actief terwijl je dat aan het begin van het spel wel was, dus toen kregen we extra argwaan :D

tijgerke87

« Reactie #38 Gepost op: 20 september 2017, 17:37:18 »

je geeft in elk geval niet de indruk er helemaal kapot van te zijn als mensen geen fan van je zijn, ikzelf ben er al sneller kapot van ;)
Binnen en buiten het spel voor mij.Jij kan het makkelijker van je afschudden die indruk geef je mij althans

Lan

« Reactie #39 Gepost op: 20 september 2017, 17:39:52 »

:D

Aappen21

« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2017, 17:40:44 »

Ja maar dat had je ook vanaf het begin af aan kunnen zeggen. En sowieso was je niet erg actief terwijl je dat aan het begin van het spel wel was, dus toen kregen we extra argwaan :D
Ik snap niet wat je bedoelt? Want ik was net zo actief????

Wurn

« Reactie #41 Gepost op: 21 september 2017, 14:17:33 »

Ja op ons (nou...iig op mij) kwam dat niet echt zo over. En jij was gelijk in verdedig-stand met je antwoorden wat vaak wolfgedrag is ;) Mja, weet ik dat weer voor de volgende keer
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog