Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Winter planning  (gelezen 173 keer)

Lyne

Winter planning
« Gepost op: 11 december 2018, 17:53:01 »

Winterplanning

Winter is coming
Stilaan wordt het kouder en kouder en komen de feestdagen almaar dichterbij. Dus tijd om weer wat wolven te villen, stoven, op te stoken of wat je maar wil om het wat warmer te krijgen hier in Wakkerdam. We hebben weer een heel scala aan spellen klaarstaan om jullie te vermaken.

In alle media zullen jullie binnenkort ook weer met allerlei jaaroverzichten om de oren geslagen worden. Daarom willen we deze keer hier op WvW niet achterblijven. Hou het forumactiviteiten board in de gaten, want daar kunnen jullie binnenkort terecht voor het grote 2018 WvW jaaroverzicht. Momenteel zijn we hier nog hard mee aan het werk. Ook jullie hulp is daarbij welkom. De leukste en grappigste quotes van het voorbije jaar mogen jullie opsturen naar Damon. Deze krijgen dan ook hun plekje in onze eindejaarslijst.

Spellen frequentie
Zoals je wel kan zien, ziet de planning er deze keer wat anders uit. We hebben besloten om de spellen op een andere manier te organiseren zodat iedereen wat aan zijn trekken komt. We hebben de frequentie omhoog getrokken, dus meer spellen in 1 seizoen.

Spellen zullen gespeeld worden op 3 verschillende snelheden, variërend van 1 dag tot 3 dagen. Dit betekent dat snelspellen niet enkel in de vakanties zullen doorgaan, maar gewoon het hele jaar door.

We maken gebruik van de volgende codes om dit duidelijk te maken bij elk spel
#... speldagen van 24 uur
(2) speldagen om de 2 dagen
(3) speldagen om de 3 dagen.

Planning
DatumSpelleiderSpelBeschrijving
29 decemberLyne#98duo spel
5 januariadriaan473(2)
14 januariRoandraak474(3)
23 januariKevindemen#99Hulpspelleider DemocratischeZwijmelaars
30 januariSil475(2)
8 februariRoandraak476(3)
17 februariKevindemen#100
24 februariLyne477(2) Hulpspelleider: Dutchy
5 maartAdriaan478(3)
14 maartSil#101
21 maartGastspelleider479(2) in overleg met gastspelleider
30 maartadriaan480(3) onder voorbehoud ivm Ghana
8 aprilSil#102
15 aprilLyne481(2) the plaque (mocht ik de juiste verhoudingen vinden)
24 aprilRoandraak482(3)
3 meiKevindemen#103

Gastspelleider
Wil jij deze maal ons gastleiderspel leiden? stuur dan een pitch van 200 woorden met uitleg over jou spel naar kevindemen.
Deadline voor het insturen tot 21 januari
Daarna is er een stemming die tot 21 februari duurt.
Dan heb je nog een maand tijd om je spel volledig uit te werken.
Veel succes!!

WvW krantje
We zijn van plan om een WvW krantje te starten. Hierbij kunnen we jullie hulp gebruiken.
Hebben jullie een leuk idee? Dan mag je een pm sturen naar Damon of Skeilah die zich hiervoor willen inzetten.

Veel speelplezier gewenst
Het forumteam.

Aappen21

Re: Winter planning
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2018, 18:13:35 »

tot 21 januari

Zoveel 21s klinkt bijna als een hint :P

RickTorreman

« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2018, 22:03:27 »

tot 21 januari

Zoveel 21s klinkt bijna als een hint :P
De hint is dat het spel 21 maart begint :P
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Roandraak

« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2018, 22:06:47 »

Haha!

Trouwens leuk om te weten. Als er een 2 spel start, start het volgende spel eerder dan als er een 3 spel start.
Dat om een beetje te schipperen en te compenseren. Zo is de kans iets groter dat er wat spelers uit het voorgaande spel al dood zijn en dus kunnen inschrijven voor het 3 spel :)

Laat vooral weten wat je er van vindt :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Aappen21

« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2018, 22:10:07 »

De hint is dat het spel 21 maart begint :P
Okay wauw :P
Haha!

Trouwens leuk om te weten. Als er een 2 spel start, start het volgende spel eerder dan als er een 3 spel start.
Dat om een beetje te schipperen en te compenseren. Zo is de kans iets groter dat er wat spelers uit het voorgaande spel al dood zijn en dus kunnen inschrijven voor het 3 spel :)

Laat vooral weten wat je er van vindt :)
Mag je nu ook voor meer als twee spellen inschrijven intotaal?

Roandraak

« Reactie #5 Gepost op: 11 december 2018, 22:11:28 »

Voorlopig niet neem ik aan. We hebben het nog niet binnen het team besproken, maar we houden het in de gaten.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Aappen21

« Reactie #6 Gepost op: 11 december 2018, 22:12:29 »

Voorlopig niet neem ik aan. We hebben het nog niet binnen het team besproken, maar we houden het in de gaten.
Aah nee ik ben dat nu gaat komen van ik zit er al in twee spel drie word njet vol en das ook jammer

Roandraak

« Reactie #7 Gepost op: 11 december 2018, 22:14:38 »

Dit seizoen hadden we iedere 10 dagen een spel, maar nu begint een spel soms wat eerder.
Als er een 1-dags spel is, dan start het spel daarna al na 7 dagen (dus 3 dagen eerder dan normaal). Moet goed komen denk ik zo (I'm so good at planning)

BloodWolf14

« Reactie #8 Gepost op: 11 december 2018, 23:18:19 »

Ik denk dat je het per persoon moet inschatten. Ik kan prima 3 spellen spelen met m'n activiteit ^^

En ik chill dat het nu zo geregeld is. De afwisseling is denk ik wel handig :)

Kevindemen

« Reactie #9 Gepost op: 12 december 2018, 00:08:16 »

Zetten het op de agenda om te bespreken eerstvolgende vergadering, zou ik persoonlijk zeggen :)
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Roandraak

« Reactie #10 Gepost op: 13 december 2018, 22:18:12 »

Okay wauw :PMag je nu ook voor meer als twee spellen inschrijven intotaal?
We hebben dit overlegd en blijven bij 2 spellen per persoon tegelijk. Sommigen kunnen er idd drie aan, anderen eigenlijk maar 1. We wilen liever dat mensen zich volledig inzetten in de twee spellen waar ze al in zitten.
Toevoeging wordt wel dat spelleiders het toe kunnen staan dat mensen 3 spellen spelen, maar dat geldt dan voor iedereen. We gaan geen individuele beslissingen maken.

BloodWolf14

« Reactie #11 Gepost op: 13 december 2018, 23:06:00 »

Prima besluit ^^

Aappen21

« Reactie #12 Gepost op: 14 december 2018, 09:03:06 »

We hebben dit overlegd en blijven bij 2 spellen per persoon tegelijk. Sommigen kunnen er idd drie aan, anderen eigenlijk maar 1. We wilen liever dat mensen zich volledig inzetten in de twee spellen waar ze al in zitten.
Toevoeging wordt wel dat spelleiders het toe kunnen staan dat mensen 3 spellen spelen, maar dat geldt dan voor iedereen. We gaan geen individuele beslissingen maken.
Goed idee ;)
Pagina's: [1]   Omhoog