Nieuws

Invloed hebben op welke thema's er langs komen? Breng je stem uit in de spelleiderblogs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Scroll lock  (gelezen 630 keer)

Rylanzor

Scroll lock
« Gepost op: 19 april 2017, 13:38:37 »

Riggghht, probleem waar ik bij toeval achter kwam. Op het moment dat ik op de homepage zit (gewoon "Forum") en nogmaals op forum klik herlaad hij de pagina. Logisch. Maar als ik tijdens het laden scroll, is de scroll functie bij de opnieuw geladen pagina gelocked en moet ik het tabblad opnieuw openen om weer te kunnen scrollen. Iemand anders met hetzelfde probleem?

EDIT: dit gebeurd bij elke wisseling van pagina als ik tijdens het laden scroll en ook op andere sites dus ik gok dat het aan Chrome ligt :D

VOC Mentaliteit

Re: Scroll lock
« Reactie #1 Gepost op: 19 april 2017, 15:48:22 »

Scroll dan gewoon niet tijdens het laden :(

Roandraak

« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2017, 22:17:14 »

Cache al geleegd (control f5)? Welke browser?

Ik kon het reproduceren met Google Chrome.
Minor inconvenience denk ik, maar bedankt voor het melden!

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Nephtysis

« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2017, 11:18:01 »

Zo te lezen zit ie op Chrome, ben aan t lezen en het lijkt inderdaad vaker voor te komen, hoewel ik het zelf niet kan reproduceren.
Van wat ik zo snel kan vinden lijkt het inderdaad in de browser te zitten en dan vooral in de compatibiliteit met bepaalde os versies (laatste versie windows 10 en mac lijken relatief veel klachten van te komen), dus mijn eerste vraag is: welk device en os gebruik je?
ten tweede: wil je het ook eens proberen in incognito modus en laten weten of je daar hetzelfde probleem ziet?

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Rylanzor

« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2017, 15:47:17 »

Zo te lezen zit ie op Chrome, ben aan t lezen en het lijkt inderdaad vaker voor te komen, hoewel ik het zelf niet kan reproduceren.
Van wat ik zo snel kan vinden lijkt het inderdaad in de browser te zitten en dan vooral in de compatibiliteit met bepaalde os versies (laatste versie windows 10 en mac lijken relatief veel klachten van te komen), dus mijn eerste vraag is: welk device en os gebruik je?
ten tweede: wil je het ook eens proberen in incognito modus en laten weten of je daar hetzelfde probleem ziet?

Windows 7 PC. Zelfde probleem bij incognito en met lege cache.
Pagina's: [1]   Omhoog