Nieuws

Invloed hebben op welke thema's er langs komen? Breng je stem uit in de spelleiderblogs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: rollenpagina  (gelezen 96 keer)

Perry26

rollenpagina
« Gepost op: 26 november 2017, 18:42:01 »

Klein detail dat ik momenteel erg irritant vind, de letter "é" wordt bij mij op de rollenpagina niet goed weergegeven bij mij. Is het moeilijk om dit op te lossen?

Roandraak

Re: rollenpagina
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2017, 19:26:40 »

Hi @Perry26

Ik heb net op de rollenpagina enkel de rol beul aangepast. Kan je hier nu wel de é zien? Zo ja, dan doe ik het bij de andere rollen ook.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Perry26

« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2017, 19:27:38 »

Ja bij de beul is het gefixed

Roandraak

« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2017, 19:28:39 »

Mooi, dan ga ik dat even aanpassen :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Roandraak

« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2017, 19:36:32 »

@Nepthtysis en @Kevindemen

Ik kan dit niet aanpassen, het koptekstje van slechte rollen.

Citaat
Slechte rollen - Weerwolven

Deze groep is de tegenhanger van de goeden. Zij hebben een eigen board waar ze onderling kunnen overleggen.

Overdag doen zij zich voor als goede spelers en stemmen mee op wie er gelynched moet worden. 's Nachts duiden zij ��n persoon aan die vermoord moet worden.

Nephtysis

« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2017, 12:53:30 »

Gefixt :)

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess
Pagina's: [1]   Omhoog