Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Inschrijfsysteem - Personages updaten  (gelezen 407 keer)

Roandraak

Inschrijfsysteem - Personages updaten
« Gepost op: 9 december 2017, 15:42:32 »

Heey,

Klein ding. Als ik mij nu inschrijf met een personage, blijft het systeem de informatie pakken van de eerste keer. Dit betekent dat "Roan" altijd 18 blijft.
In hoeverre is dit aan te passen vanuit mijn kant?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Nephtysis

Re: Inschrijfsysteem - Personages updaten
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2017, 20:25:40 »

Net getest: als ik inschrijf en op een eerder gemaakt personage klik, vult ie enkel de velden. Dit is op dat moment nog aan te passen voor je de inschrijving bevestigt. Als je eenmaal bent ingeschreven kun je de wijziging ook nog doorvoeren. Ik zie alleen wel dat ie die wijziging verder niet opslaat in de lijst voor een volgende keer.

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Roandraak

Re: Inschrijfsysteem - Personages updaten
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2017, 21:36:26 »

Vooral die laatste zin doelde ik op :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.
Pagina's: [1]   Omhoog