Nieuws

Invloed hebben op welke thema's er langs komen? Breng je stem uit in de spelleiderblogs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 32 33 [34]   Omlaag

Auteur Topic: [Discussietopic] - Naar hartelust praten  (gelezen 7774 keer)

adriaan

Re: [Discussietopic] - Naar hartelust praten
« Reactie #495 Gepost op: 27 december 2017, 19:14:52 »

Edit: Maar Adriaan, waar is dan de grafdelver? Het klopt gewoon niet wat je zegt. Maar op dit moment lijkt niets te kloppen, en ik kan ook niet echt een verklaring voor vinden.

Ik zeg toch net dat ik dat ook niet weet? Hoe moet ik daar in vredesnaam achterkomen?!
Sowieso ben je echt enorm inconsequent bezig, eerst zeg je:
Ik ben ervan overtuigd dat ze gekoppeld zijn, dus mij maakt het niet uit wie het word :)
en amper een dag en geen nachtuitslag later zeg je dat je toch twijfelt. Jezelf aan het indekken voor als tijdens de nachtuitslag blijkt dat je geen gelijk had? Je bent echt steeds duidelijker wolf.

adriaan

« Reactie #496 Gepost op: 27 december 2017, 20:47:45 »

Mijn posts worden weer bijzonder conveniently genegeerd

tijgerke87

« Reactie #497 Gepost op: 27 december 2017, 21:29:32 »

het is mij te harmonieus tussen lyne en adriaan, te stil en tenzij ik me erg vergis zou een ketter zich niet 10x bedenken voor dat die zich in schijnwerpers zet?

adriaan

« Reactie #498 Gepost op: 27 december 2017, 21:41:09 »

het is mij te harmonieus tussen lyne en adriaan, te stil en tenzij ik me erg vergis zou een ketter zich niet 10x bedenken voor dat die zich in schijnwerpers zet?
De wolven zijn toch al in de problemen? Hij moest zijn medewolf proberen te redden. Kom op nou, denk je nog steeds dat we een koppel zijn? Heb je de discussie uberhaupt gelezen?

tijgerke87

« Reactie #499 Gepost op: 27 december 2017, 21:44:13 »

er klopt behalve dat er een hack wat maar bar weinig van hele situatie en gebrek aan reacties van de deelnemers

tijgerke87

« Reactie #500 Gepost op: 27 december 2017, 21:52:36 »

@adriaan en met alleen als mensen je erop aandringen erover na te denken "weet ook niet hoe dat met delver-rol zit dan.." helpt ook niet. Je zegt alleen "ik weet het niet ..." zonder actief blijk te geven van na te denken over hoe dat dan kan.

adriaan

« Reactie #501 Gepost op: 27 december 2017, 22:04:33 »

gebrek aan reacties van de deelnemers
Heb ik ook last van :')
zonder actief blijk te geven van na te denken over hoe dat dan kan.
Dat is niet waar, ik ben flink aan het posten. Het enige waar ik van zeg dat ik het niet weet is wie de grafdelver is. Wat wil je dat ik zeg? Moet ik iemand beschuldigen van het zijn van grafdelver? Ik heb van bijna iedereen geen idee welke rol ze zijn, net als wij allemaal want we mogen niet netwerken. Ik kan dan toch moeilijk meer weten? Wat wil je precies dat ik zeg @tijgerke87 ?!

Lyne

« Reactie #502 Gepost op: 27 december 2017, 22:28:40 »

Ik heb volgens mij ook voldoende opties gegeven.
Delver dar rustig zijn mondje houd omdat die of slecht is of gekoppeld is. Maar dat wordt rustig genegeerd.

tijgerke87

« Reactie #503 Gepost op: 27 december 2017, 22:33:13 »

het is nooit een punt van discussie geweest voor jullie twee als in "wacht eens ... we hebben nu een orc-wolf waar 1 van ons delverkrachten zou moeten hebben"

wie is dan de delver volgens jullie dat kan bijna alleen maar skeilah wurn of kaasje zijn dan toch die dan slecht is of koppel ?

Lyne

« Reactie #504 Gepost op: 27 december 2017, 22:34:45 »

Mikomomo wrs die doet ook nog mee

Lyne

« Reactie #505 Gepost op: 27 december 2017, 22:35:44 »

Maar de delver doet er niet toe, noicre is zeker wolf.

adriaan

« Reactie #506 Gepost op: 27 december 2017, 22:37:10 »

het is nooit een punt van discussie geweest voor jullie twee als in "wacht eens ... we hebben nu een orc-wolf waar 1 van ons delverkrachten zou moeten hebben"

wie is dan de delver volgens jullie dat kan bijna alleen maar skeilah wurn of kaasje zijn dan toch die dan slecht is of koppel ?
Natuurlijk is dat geen punt van discussie, want wij hebben allebei een PM gehad met onze nieuwe rol :') dus dan is dat zo. En ja, volgens mij heb ik al afdoende duidelijk gemaakt dat ik me ook afvraag waar die grafdelver gebleven is. Ik denk dat de grafdelver slecht of gekoppeld is. Gezien Skeilah weer makkelijk meehobbelt zou zij het wel eens kunnen zijn, gekoppeld aan wolf Wurn misschien? MAar dat is gissen.

adriaan

« Reactie #507 Gepost op: 27 december 2017, 22:37:22 »

Maar de delver doet er niet toe, noicre is zeker wolf.
Ja dat ook ja.
Pagina's: 1 ... 32 33 [34]   Omhoog