Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Welk spel moet Lyne leiden.

The 100
- 1 (20%)
Once upon a time
- 0 (0%)
Singles Cruise (variant)
- 3 (60%)
Basis wakkerdam (beperkte rollenlijst)
- 1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Lyne's spellendoos  (gelezen 221 keer)

Lyne

Lyne's spellendoos
« Gepost op: 20 december 2017, 23:17:51 »

Welkom in mijn spellendoos!!

Hier kunnen jullie de thema’s van de spellen die ik graag zou willen leiden bekijken. Ik ga ook een poll openen zodat jullie mee kunnen kiezen welk Thema het eerst volgend gespeeld wordt. 

The 100
(Een thema dat gebaseerd is op de gelijknamige serie.)

Het verhaal speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000[2] inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel: "De Ark".
De Ark bestaat uit ruimtestations die voorheen behoorden tot het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Australië, Canada, China, Japan, India, Rusland, Venezuela, Spanje, Brazilië en Oeganda. Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. De Ark is echter stervende, doordat ze al een eeuw oud is raken steeds meer onderdelen beschadigd die nodig zijn om leven in de ruimte te kunnen voorzien. Als laatste wanhoopsdaad besluiten de machthebbers in de Ark om 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, naar de Aarde te sturen om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.
Wanneer deze 100 jeugdige misdadigers echter de aarde bereiken, ontstaat er zich al snel een beweging onder de 100 die zich afzet tegen elke vorm van regelgeving.
Ze komen er al gauw achter dat de aarde helemaal niet onbewoond is, deze overlevende noemen ze Grounders. De Grounders maken hen onmiddellijk duidelijk dat ze geen vrede willen.
Ons verhaal speelt zich af nadat ze de grounders voor de eerste x tegen komen en al een tijdje meedraaien op de aarde. De verhaallijn is enkel gebaseerd op de serie maar ik zal deze niet echt volgen.
Grounder, iemand die altijd op de aarde heeft geleefd.
Eén van de 100 die er net aankomen en proberen te overleven in de nieuwe omgeving

Once upon a time
(gebaseerd op de gelijknamige serie)

Het verhaal gaat zich af spelen voor de betovering die de evil queen uitsprak en hen naar onze wereld voerde. Dus in het betoverd bos, alle personages uit het betoverd bos mag gekozen worden Behalve Regina die wordt door mij beschreven.
Verhaal volgt nog.

De singles cruise

“Cocktailjurkjes, strakke kostuums, speeddates, uitgebreide dates. Dit is wat je kan verwachten wanneer je jezelf inschrijft als single op onze cruise!!”
Zo stond er geschreven in de krant die Isabel die ochtend las. Trots las ze de advertentie nog eens. “hopelijk zet dit mensen aan om te boeken” Dacht ze nog snel voor ze de krant dichtsloeg en zich verder klaar maakte om naar haar kantoor te gaan.
Ze was super enthousiast om haar allereerste creatie als Organisator van cruises uit te voeren.

Variant
Elke speeldag worden jullie aan iemand gekoppeld (niet speltechnisch) waardoor jullie enkel met deze persoon mogen discussiëren. (afhankelijk van het aantal spelers worden dit een date met 3 personen of 4 personen).
Geen pm, whatsapp, skype en andere communicatie middelen die er bestaan mogen niet gebruikt worden behalve de discussieborden.

Jullie schrijven zich in MET personage dat minstens 18 jaar oud en single is, die opzoek zijn naar een partner waarmee je de rest van je leven zou willen doorbrengen.

Basis wakkerdam

100den geleden teisterde de weerwolven wakkerdam en werden ze stelselmatig afgemaakt. Na jaren vechten hadden ze eindelijk gewonnen. De mensen in leefde vredig tot nu! Na de dood van een klein meisje beginnen de mensen te vrezen dat ze terug zijn.

Dit is een basis spel waar we met enkel een beperkte rollenlijst spelen.
Met verhaal (maar is niet verplicht)
Enkel Discussie (geen pm enzovoort is toegestaan)

Mocht je willen hulpspelleiden dan mag je altijd een pm sturen wanneer je een idee hebt.

suggesties zijn natuurlijk altijd welkom zodat iedereen een leuke tijd heeft en niet alleen ik :P
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 15:05:13 door Lyne »

Lyne

Re: Lyne's spellendoos
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 15:04:41 »

Nieuwe update!!
Pagina's: [1]   Omhoog