Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 47   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic - Wie zijn de Weerwolven en wie de Waaghalzen?  (gelezen 4312 keer)

Kevindemen

Re: Discussietopic - Wie zijn de Weerwolven en wie de Waaghalzen?
« Reactie #225 Gepost op: 12 januari 2018, 20:19:13 »

misschien dat @Kevindemen dit even kan uitleggen? Wint cupido mee, als zijn koppel wint? Wat als cupido twee wolven koppelt? Hij is zelf goed, wint hij dan ook wanneer zijn koppel wint? Of is hij gewoon een goedje dat enkel met zijn alliantie kan winnen. Want ik vind het niet geheel volledig duidelijk op basis van de rolleninfo.
Cupido wint niet mee, ongeacht of zijn koppel wint. Hij is een goedje en wint enkel als goedje, tenzij hij natuurlijk zelf onderdeel is van een mogelijk g/s.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Aappen21

« Reactie #226 Gepost op: 12 januari 2018, 20:22:53 »

Zie je ::)

Shaddow

« Reactie #227 Gepost op: 12 januari 2018, 21:56:47 »

Ik ga morgen ook richting het einde stemmen zodat ik het gelijj kan trekken.

Ik ben zelf voor een van michelaar/roandraak/maartenrambo/Angelique.

Objectief gezien denk ik dat Michelaar het meeste informatie geeft. Als hij wolf is kunnen we een aantal mensen redelijkergewijs afstrepen en zijn er gelijk een paar verdachten die hem gisteren van de lynch hebben geholpen.

Maar ik denk ook wel dat hij een aanwinst kan zijn voor goed.

Ik denk overigens dat iedereen zeker de optie open moet houden dat ik of lyne of epic of wiedanook wolf is en probeert de lynch te leiden naar en van bepaalde doelwitten.

Net als Roan nu naar Michelaar stuurt. Als hij goed is kijk ik dus richting hem en lyne, en een beetje epic (en ik, maar ik weet dat ik goed ben).

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Michelaar

« Reactie #228 Gepost op: 12 januari 2018, 23:11:37 »

Het is in de goedje's beste interesse om mij levend te laten.

Shaddow

« Reactie #229 Gepost op: 13 januari 2018, 00:09:23 »

Okay. Sterke verdediging, houd je het zeker een heel spel mee vol.

Maar, lieve Michelaar, ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het goede nieuws is dat je geen woord meer hoeft te doen aan je verdediging, as far as possible I'm concerned.

Het slechte nieuws is dat de kans dat je gelyncht wordt vrij groot is.

Dus: wat ik graag van jou (en ook de rest, maar voor jou is dit iets belangrijker omdat je veel mensen hebt die je dood willen), is alternatieven. Het spreekt voor zich dat we niet jou moeten lynchen, maar wie dan wel? Wie denk jij dat er wolf is?

Geef je mening, en wie weet dood je een wolf en win jij die felbegeerde officieuze lynchbescherming!

Want dat is gewoon wat ik mis. Een goede verdediging bestaat uit redenen waarom we jou niet moeten lynchen, maar ook het aanbieden van een alternatief. Ga er vanuit dat we niet jou doden, en denk lekker mee over welke twee er dan wel uitgaan.

Begrijp je wat ik zeg?
Ben je het er mee eens?

als tweede persoon voor de lynch zal ik stemmen voor iemand die niet voor zaterdag 21u met minstens twee kandidaten komt

Om niet nog hypocrieter te zijn is mijn lijstje dus

Michelaar roandraak maartenrambo angelique

Ik wil één daarvan en één die niet zelf met argumenten kan komen

Vergeet mij niet aan te vallen als ik onzin spui!

Ik moet morgen verjaardag en werken dus ik ben rond 20en weer online denk ik, en af en toe tussendoor. Tag me als ik moet reageren.

Love you all! We gaan lekker twee wolfjes lynchen!

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-34
  • Geslacht: Vrouw
  • €4285,-
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #230 Gepost op: 13 januari 2018, 02:04:23 »

Nou ik heb al 2 namen opgesomt.

Michelaar en Aappen,

Aappen zijn stem op mij bewijst gewoon dat hij slecht is.alsook zijn mening dat omdat ik hem verdenk ik wel slecjt moet zijn. Ik heb niet eens op hem een stem staan.

Aappen21

« Reactie #231 Gepost op: 13 januari 2018, 09:06:51 »

Mijn tweede persoon zou anqileu peur omdat die heel stil is...

Lyne zeker stemde ik al op jou VOOR dat je men ging beschuldigen verder kom je met een kaats... kom aub met argumenten voor die tijd

Michelaar

« Reactie #232 Gepost op: 13 januari 2018, 09:08:33 »

Iemand die lekker makkelijk meeschaapt vind ik wolf-achtig. Iemand zoals, jawel, ricktorreman.

Aappen21

« Reactie #233 Gepost op: 13 januari 2018, 09:11:06 »

Iemand die lekker makkelijk meeschaapt vind ik wolf-achtig. Iemand zoals, jawel, ricktorreman.
Michelaar ga nou niet op rick plz

Shaddow

« Reactie #234 Gepost op: 13 januari 2018, 10:15:14 »

Goedzo Michelaar!

Waarom denk je dat hij vroeg of de wolven elkaar kenden?
En denk je dat het in zijn geval niet een gebrek aan ervaring kan zijn?

Er zijn meerdere mensen die gelijk meestemden, waarom vind je ricktorreman het meest verdacht van hen?

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Shaddow

« Reactie #235 Gepost op: 13 januari 2018, 10:34:04 »

Aappen zijn stem op mij bewijst gewoon dat hij slecht is.alsook zijn mening dat omdat ik hem verdenk ik wel slecjt moet zijn. Ik heb niet eens op hem een stem staan.
Denk je dat zijn uiting dat jij wel slecht moet zijn omdat je hem verdenkt ook een uiting van frustratie kan zijn?
Het klinkt een beetje als stemmen uit emotie.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

domien

« Reactie #236 Gepost op: 13 januari 2018, 11:07:57 »

Even mijn mening over de afgelopen speldag/dagen.

Vannacht geen lunch, 4 opties:
- Stoere Kerel is geluncht -> kan zijn we weten het vanavond of morgenvroeg, zelfs de stoere kerel zou het niet weten want er is geen bericht.
- Levensdrankje heks -> In dat geval weet de heks alleszins al iemand die geluncht is door de wolven en dus momenteel goed is. Weet in dit spel het slachtoffer ook dat hij/zij gered is? In elk geval als dit zo is komen we ietwat dichter bij een verbond voor goed.
- Vervloekte -> laat ons alsjeblieft hopen dat dit niet het geval is dan is het 4 tegen 7 na deze nacht misschien 4 tegen 4 naargelang hoe slecht het gaat.
- Wolven zijn vergeten te lunchen -> ik vermoed van niet met de activiteit die hier is geweest de afgelopen dagen.

Morgen kunnen we het misschien zeggen naargelang de nacht.

Epic en Shaddow kan ik vrij zeker van mijn verdachtenlijstje afstrepen denk ik. Beide hebben aan mij getoond zeer logisch na te denken, rustig te redeneren. Shaddow had natuurlijk even als probleem dat hij enkel met plaatjes mocht spreken maar zelfs tijdens die dag waar hij als excuus kon gebruiken dat ie toch niet deftig kon redevoeren zijn uiterste best gedaan om ons tactisch te laten nadenken. Epic is dan weer (samen met shaddow) de enige die wijst op het gevaar van deze nacht (sorry als ik ergens over heb gelezen). Er zijn 2 lynches, als de wolven onder het vervloekte scenario van geen lynch allemaal samen op 1 persoon stemmen hebben ze er 1 uit. In dat geval moeten we er minstens 1 slechtje uitkrijgen.

Damon vertrouw ik in mindere mate ook wel, hij denkt goed mee en vertaald ook in mijn ogen zeer goed de mening van de plaatjesman.

Roandraaks plaatjes zijn in mijn ogen iets minder duidelijk dan die van Shaddow, maar kan aan mij liggen. Ik heb het niet echt met die hele kleurenschalen :p

Ik had ook de vorige speldag het hele gebeuren niet door waarom we ineens met zoveel op larssie gingen stemmen. Kan aan mij liggen, maar ik weet het niet. Wat ik evenzeer niet snap is waarom larssie wel zijn stem van tijgerke af had gehaald, maar niet zijn geweer.

De anderen weet ik het niet meteen mee: Lyne en Aappen denk ik dat we alvast kunnen zeggen dat niet beide wolven zijn. Met het hele ik stem op jou want jij stemt op mij...

Het is in de goedje's beste interesse om mij levend te laten.
Iets meer dat je misschien kan meegeven? Help ons jou te helpen zou ik zeggen. Wie zijn voor jou goed? Wie zijn slecht? Het enige wat je hier doet is zeggen dat je een goedje bent, nu zou ik een enquete kunnen doen en 100% van de spelers gaan zeggen dat ze een goedje zijn.

Maartenrambo??? RickTorreman??? Angelique???

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Shaddow

« Reactie #237 Gepost op: 13 januari 2018, 12:19:55 »

De kleurschalen waren mijn idee tho.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Aappen21

« Reactie #238 Gepost op: 13 januari 2018, 12:22:49 »

De kleurschalen waren mijn idee tho.
And it gonna be great!

Shaddow

« Reactie #239 Gepost op: 13 januari 2018, 12:31:34 »

Maar ja, het is essentieel dat één van onze twee lynches een wolf is.

Verder is het sterk aan te raden dat de heks, als die zijn levensdrankje nog niet heeft gebruikt, hij deze gebruikt. Dit is zelfs essentieel in het geval dat we twee goedjes lynchen.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 47   Omhoog