Nieuws

Klopt je karma niet? Laat het herstellen!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3 ... 33   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 3844 keer)

Nephtysis

Discussietopic
« Gepost op: 6 maart 2018, 00:00:25 »

Bespreek hier wie jullie aan de galg willen hangen.

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Moonzzz

Re: Discussietopic
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2018, 00:37:16 »

Jaaa spelletje! ;D

Live your life as crazy as it is

Kevindemen

« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2018, 07:58:42 »

Hola. Misschien een gek voorstel maar zulllen we bij de BM stemmen op wie we het meest verdenken (mits we al iemand verdenken) in plaatst van te stemmen wie we het liefst de hoed gunnen? Bm stemmen tellen dag 2 namelijk cummulatief gezien ook mee als lynchstemmen en zou zonde zijn staan die niet op een wolf.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Shaddow

« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2018, 08:04:40 »

Ja klopt, een alternatief wat ik in gedachten had, was iedereen 1 stem geven. Op die manier heb je een redelijke kans dat een goedje bm wordt (er zijn immers een stuk meer goedjes), en je ziet het gelijk als er met de stemming geknoeid wordt.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Kid²

« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2018, 08:35:35 »

Goed idee, Shaddow. Of in ieder geval zo stemmen dat de BM maar met zeer weinig stemmen wint.

Volgens mij is dit spel heel moeilijk om te winnen. Waren er vorige keer überhaupt gepakt? Was wel met minder spelers natuurlijk.

Idee van Kevin lijkt me minder succesvol. De eerste dag heb je geen info, naar de wolven wel.

Kevindemen

« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2018, 08:54:05 »

Ja klopt, een alternatief wat ik in gedachten had, was iedereen 1 stem geven. Op die manier heb je een redelijke kans dat een goedje bm wordt (er zijn immers een stuk meer goedjes), en je ziet het gelijk als er met de stemming geknoeid wordt.

Beter zelfs!
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

t4nd

« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2018, 08:55:01 »

Ik ga nu al stemmen, aangezien ik zowel morgen als overmorgen op opleiding ben en dan niet echt tijd ga hebben om wvw te checken. Vanaf donderdagavond / vrijdagochtend ben ik weer helemaal beschikbaar.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

t4nd

« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2018, 08:55:59 »

Misschien handig als we gewoon allemaal op de persoon boven ons stemmen? Dat is het minste werk om na te kijken :)

Damon

« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2018, 09:05:21 »

ik doe mee, zie er het nut wel van in

Aappen21

« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2018, 09:19:45 »

Vind dit maar een raar plan

Shaddow

« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2018, 09:23:14 »

Vind dit maar een raar plan

Vertel, wat vind je er raar aan?

Snap je het idee erachter?

Hoe denk jij dat we het best kunnen stemmen?

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Aappen21

« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2018, 09:26:03 »

Vertel, wat vind je er raar aan?

Snap je het idee erachter?

Hoe denk jij dat we het best kunnen stemmen?
Ik snap het idee erachter wel maar waarom zouden we niet met idereen contactopnemen en daar uit onze vereachtste persoon uitpakken

t4nd

« Reactie #12 Gepost op: 6 maart 2018, 09:28:45 »

Aappen heeft gelijk hoor, het is een raar plan. Alleen is dit ook een raar spel en dan is een raar plan niet meteen een slecht plan. Ik ben persoonlijk ook altijd tegen elke vorm van voorgekauwd stemgedrag, maar hier zou ik het nogal flauw vinden om iemand op 3-4 stemmen te zetten als BM.

Anderzijds, wolfjes gaan uiteraard liever niet op andere wolfjes stemmen. Als we de stemmen afspreken eindigt iedereen met één stem en leren we niets uit het stemgedrag. Als we random laten gaan kunnen we iets leren (als later een slechtje sterft), maar dan zetten we naar alle waarschijnlijkheid ook direct een goedje op 3-4 stemmen.

Kaasje

« Reactie #13 Gepost op: 6 maart 2018, 09:32:32 »

Anderzijds, wolfjes gaan uiteraard liever niet op andere wolfjes stemmen. Als we de stemmen afspreken eindigt iedereen met één stem en leren we niets uit het stemgedrag. Als we random laten gaan kunnen we iets leren (als later een slechtje sterft), maar dan zetten we naar alle waarschijnlijkheid ook direct een goedje op 3-4 stemmen.
Betwijfel of we daar wat van leren. Ik betwijfel ook of iedereen zich eraan gaat houden en daar leren we dan misschien wel meer van.
Ik ben in met stemmen op degene boven je in de lijst. Waar bij de bovenste speler op de alleronderste stemt.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Aappen21

« Reactie #14 Gepost op: 6 maart 2018, 09:33:35 »

Aappen heeft gelijk hoor, het is een raar plan. Alleen is dit ook een raar spel en dan is een raar plan niet meteen een slecht plan. Ik ben persoonlijk ook altijd tegen elke vorm van voorgekauwd stemgedrag, maar hier zou ik het nogal flauw vinden om iemand op 3-4 stemmen te zetten als BM.

ik ben persoonelijk voor een risco.. ik ga eerst met idereen contact opnemen mocht er iemand zeer verdacht uitkomen stem ik op die anders hou ik me aan het plan
Pagina's: [1] 2 3 ... 33   Omhoog