Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 31 32 [33]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 3633 keer)

MIKOMOMO

Re: Discussietopic
« Reactie #480 Gepost op: 14 maart 2018, 19:05:28 »

Mensen gaan wel lekker makkelijk mee vandaag

Voor mij stond het als een paal boven water dat Kaasje slecht was, eerst dacht ik dat ik mijn stem beter kon gebruiken om mensen die weinig stemmen hebben een beetje bij te trekken maar bij nader inzien denk ik dat het beter zekerheid te hebben over de Kaasje situatie gezien er hoogstwaarschijnlijk leugenwolven in zitten.
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Epic

« Reactie #481 Gepost op: 14 maart 2018, 19:33:10 »

Ik denk echt dat we gewoon te weinig informatie hebben en slecht maakt daar nu misbruik van, door gewoon afzijdig te blijven of gewoon lekker te stemmen op het goedje dat de meeste stemmen krijgt. Vele spelers moeten ook nog stemmen zie ik dus heb er geen goed oog op en ik had verwacht dat als Kaasje echt goed was er meteen meer mensen de wolven dus zouden inspringen op die verdenking.

Nu gespreid gaan stemmen is een cadeau voor slecht en geen goed idee dus moeten we het maar wagen en hopen dat we goed zitten.

Don't worry,Be happy

Shaddow

« Reactie #482 Gepost op: 14 maart 2018, 19:36:10 »

Nee sorry, ik heb te erg het gevoel dat Moonzzz steeds van de lynch gered wordt. Ik stem op Moonzzz, als er ooit adel op haar stemde zal het gelijk spel worden, en anders sterft Kaasje.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Moonzzz

« Reactie #483 Gepost op: 14 maart 2018, 19:49:40 »

Nou ja, ik moet nu elke nacht tactisch gaan stemmen zodat ik er zelf niet uit vlieg.
Aangezien for some reason mensen denken dat ik slecht ben en ik dus te veel stemmen op mezelf heb staan.

Live your life as crazy as it is

Black_and_White

« Reactie #484 Gepost op: 15 maart 2018, 09:14:27 »

Sorry dat ik de deadline heb gemist! Drukke periode enzo.
Pagina's: 1 ... 31 32 [33]   Omhoog