Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 30 31 [32] 33   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 3843 keer)

Dixie

Re: Discussietopic
« Reactie #465 Gepost op: 13 maart 2018, 11:34:34 »

Ik ben een beetje ontmoedigd door wat er gisteren gebeurd is, dat Kid toch goed was, en heb vroege diensten dus ben chronisch moe. Dus ja, dat jij het dan 'damsel in distress' noemt en nu 'de kalmheid zelve' is een beetje jouw interpretatie maar ik vind het niet echt leuk dat het een toneelstukje genoemd wordt.

Verder was ik gisteren voor mijn gevoel zo ongeveer de enige die zijn best deed wolven te vinden, ik werkte veel samen met Roandraak maar die heeft ook weinig tijd en Falsifica en die is inactief gestorven, dus het afwezig zijn en/of doodgaan van de enige mensen waar ik veel mee netwerkte is ook niet bepaald motiverend.

Als jij zo'n goede wolvenjager bent hoor ik graag jouw input maar je mag mij er ook gewoon uitstemmen vanwege mijn "toneelstukje", lekker makkelijk :)

Aappen21

« Reactie #466 Gepost op: 13 maart 2018, 11:45:15 »

Ik voel me slecht...probeer straks nog iest reposren maar voor nu ga ik pitten
Dit genoeg redden kaasje? En waarneer geef je nou een keer antwoord op mij

Kaasje

« Reactie #467 Gepost op: 13 maart 2018, 13:22:22 »

Ho, ho, mensen, het was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen hoor. Excuses als mijn opmerkingen ad hominem geïnterpreteerd worden, zo is dat niet bedoeld. Ik zie het d-topic blijkbaar wat zakelijker dan jullie :P

Dat gezegd hebbende deed de manier waarop Dix de vorige dag discussie voerde, nogal fel en zelfverzekerd, me denken aan een wolfje die probeert de discussie voor zich te winnen. Objectief gezien danken we ook twee foutieve lynchdoden indirect aan Dixie: T4nd met de dorpsgek-claim, Kid met de felle discussie. Je maakt mij niet wijs dat Kid gelyncht was zonder die eindeloze discussie.

Waarschijnlijk was Moonzzz of Aappen dan op de lynch gegooid. Laten we dat in het achterhoofd houden.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Aappen21

« Reactie #468 Gepost op: 13 maart 2018, 13:28:36 »

Nee maar echt nu heb je men vragen nog steeds niet beantwoord

Dixie

« Reactie #469 Gepost op: 13 maart 2018, 14:03:17 »

Ho, ho, mensen, het was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen hoor. Excuses als mijn opmerkingen ad hominem geïnterpreteerd worden, zo is dat niet bedoeld. Ik zie het d-topic blijkbaar wat zakelijker dan jullie :P

Dat gezegd hebbende deed de manier waarop Dix de vorige dag discussie voerde, nogal fel en zelfverzekerd, me denken aan een wolfje die probeert de discussie voor zich te winnen. Objectief gezien danken we ook twee foutieve lynchdoden indirect aan Dixie: T4nd met de dorpsgek-claim, Kid met de felle discussie. Je maakt mij niet wijs dat Kid gelyncht was zonder die eindeloze discussie.

Waarschijnlijk was Moonzzz of Aappen dan op de lynch gegooid. Laten we dat in het achterhoofd houden.

Ik nam het ook niet persoonlijk op hoor :P Wilde alleen maar duidelijk maken dat ik afstand heb genomen van het discussietopic omdat ik gisteren te gefrustreerd raakte, in de discussie daardoor onnodig hard werd en inderdaad foutief een goedje gelyncht heb omdat ik zo zeker was van mijn zaak.
Ik ben me er ook van bewust dat ik waarschijnlijk de volledige schuld van Kid's lynch op me kan nemen, maar ik was er echt 100% van overtuigd dat hij en Wschoolf1 slecht waren en zich versproken hebben. Dus daar wil ik best de schuld op me nemen. Maar om T4nd's dood in mijn schoenen te schuiven gaat me te ver. Roan en ik hebben RUIM op tijd bekend gemaakt dat het een nepvisioen was, we hebben ons niet eens persoonlijk op T4nd gericht (de conclusie "T4nd is slecht" kwam van anderen) en daarna pas zijn de beslissende stemmen op T4nd gevallen.

Ik snap ook niet helemaal waarom jij denkt dat een wolf via een nep-dorpsgeksvisioen een goedje eruit zou willen spelen en op de speldag erna door compleet bonanza te gaan tegen een ander goedje, lijkt je dat serieus een valide tactiek of (wat ik denk) probeer je nu een makkelijk lynchdoelwit te vinden aangezien je zelf gisteren niet echt lekker in de schijnwerpers stond aangezien je slecht geclaimd hebt, als ik het goed begrijp?

Laten we niet vergeten dat ik er al niet zo gunstig voorsta met het aantal stemmen op mij en Kaasje dus maar een aantal mensen mee hoeft te krijgen om weer een goedje op de lynch te knallen ;)

wschoolf1

« Reactie #470 Gepost op: 13 maart 2018, 17:40:07 »

Kaasje, ik heb juist het idee dat jij hier iets probeert te doen (dat is ook tamelijk anders dan eerdere dagen) om een meerderheid voor slecht te creëren. Ik denk dat ik Dixie wel genoeg vertrouw, zoals ik Kid ook genoeg vertrouwde.

Kaasje

« Reactie #471 Gepost op: 13 maart 2018, 20:01:23 »

Mij prima allemaal. Er wordt hier een erg dure lynch verspild.
Kaasje, ik heb juist het idee dat jij hier iets probeert te doen (dat is ook tamelijk anders dan eerdere dagen) om een meerderheid voor slecht te creëren. Ik denk dat ik Dixie wel genoeg vertrouw, zoals ik Kid ook genoeg vertrouwde.
Als dit je enige argument is om tegen mij te stemmen, vind ik het ongelofelijk dat je bijvoorbeeld Aappens wispelturige gedrag niet verdachter vindt. Lekker makkelijk aan het meeschapen, Wschool? ;)

Ik vraag me overigens af of spelers anders dan Aappen, Dixie of Wschool ook wat te zeggen hebben, of dat ze lekker achterover leunen en bekijken hoe het langzaamaan de verkeerde kant op gaat.
DIES IRAE DIES ILLA

Kaasje

« Reactie #472 Gepost op: 13 maart 2018, 20:28:52 »

Ik snap ook niet helemaal waarom jij denkt dat een wolf via een nep-dorpsgeksvisioen een goedje eruit zou willen spelen en op de speldag erna door compleet bonanza te gaan tegen een ander goedje, lijkt je dat serieus een valide tactiek of (wat ik denk) probeer je nu een makkelijk lynchdoelwit te vinden aangezien je zelf gisteren niet echt lekker in de schijnwerpers stond aangezien je slecht geclaimd hebt, als ik het goed begrijp?
Het is in mijn ogen gewoon te toevallig dat je betrokken bent bij dat nepdorpsgekvisioen (overigens vind ik het een discutabel argument dat je geeft betreffende mensen die na de onthulling van de nepheid van het visioen op T4nd gestemd hebben: dat T4nd uberhaupt stemmen kreeg is wel degelijk te danken aan die grap van jullie) en bij het wegwerken van Kid: een discussie die dat hele nepvisioen compleet in duisternis verhulde wat betreft de discussie.

Overigens heb ik nooit slecht geclaimd en heb ik ook nooit het gevoel gehad dat ik in slecht daglicht stond. En als dat wel het geval was, heeft niemand me daar in ieder geval op geattendeerd.
DIES IRAE DIES ILLA

Aappen21

« Reactie #473 Gepost op: 13 maart 2018, 20:38:53 »

GEEF ANTWOORD OP MIJN VRAGEN

Roandraak

« Reactie #474 Gepost op: 13 maart 2018, 23:04:21 »

Ja, ik ben wat voorzichtiger dan normaal, maar ook wat drukker dan normaal. Andere spelers voelen zich echter niet genoodzaakt om ook maar iets te zeggen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Roandraak

« Reactie #475 Gepost op: 13 maart 2018, 23:05:52 »

Daarnaast de kleine kanttekening dat ik niet zo heel erg zeker ben van Aappen zijn beschuldigingen. Hij vraagt mij namelijk of ik zeker weet dat Kaasje slecht is (maw ben je ziener). Dus ik vraag mij af waar Aappen zijn informatie vandaan haalt, naast zijn beschuldigingen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Aappen21

« Reactie #476 Gepost op: 14 maart 2018, 07:31:58 »

Daarnaast de kleine kanttekening dat ik niet zo heel erg zeker ben van Aappen zijn beschuldigingen. Hij vraagt mij namelijk of ik zeker weet dat Kaasje slecht is (maw ben je ziener). Dus ik vraag mij af waar Aappen zijn informatie vandaan haalt, naast zijn beschuldigingen.
Dude het is handig dar als we een ziende rol hebben die het nu vertelt en trouwens jij snauwde me weg voor dat je antwoord gaf

Roandraak

« Reactie #477 Gepost op: 14 maart 2018, 08:57:44 »

Dude het is handig dar als we een ziende rol hebben die het nu vertelt en trouwens jij snauwde me weg voor dat je antwoord gaf
Ja want dan ga ik dat ook echt aan het ongeleide projectiel vertellen!

Aappen21

« Reactie #478 Gepost op: 14 maart 2018, 09:01:52 »

Ja want dan ga ik dat ook echt aan het ongeleide projectiel vertellen!
Ja das toch slim dat verwacht niemand

Roandraak

« Reactie #479 Gepost op: 14 maart 2018, 18:19:22 »

Mensen gaan wel lekker makkelijk mee vandaag

Pagina's: 1 ... 30 31 [32] 33   Omhoog