Nieuws

Invloed hebben op welke thema's er langs komen? Breng je stem uit in de spelleiderblogs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wat weten we?  (gelezen 148 keer)

Nephtysis

Wat weten we?
« Gepost op: 6 maart 2018, 18:22:39 »

As requested :)

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Falsifica

Re: Wat weten we?
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2018, 22:56:42 »

Lyne claimt Goed, en wil netwerken.

Dixie claimt Goed, en heb bij haar als goodwill aangegeven dat ik mogelijk zijn target zou kunnen zijn. En niet gewisseld kan worden, maar heb niet verteld waarom niet. Maar dat ik dat in de toekomst wel wil doen. Ik heb haar ook geen kantclaim gegeven hehe. :)

Voor nu denk ik dat:
Shaddow, Damon en Dixie het minst verdacht zijn. En dat zeg ik puur op basis van het dtopic. Actief nadenken vind ik fijn.

B_a_W is vermoedelijk slecht, dus die ga ik in de gaten houden.

Meer updates naar info posten we hier dan. Kunnen we het overleg gewoon in het 'welkom' topic doen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2018, 21:59:44 »

Volgens Dixie zijn wschool1 en Kid wolf. Ze is 100% ervan overtuigd dat ze zich verlult hebben op dtopic. Ik moet zelf nog nalezen hoe precies maar ik zie geen enkel probleem om niet met haar mee te gaan.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

MIKOMOMO

« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2018, 22:10:30 »

Ik vind Shaddow met zijn stem die hij gelijk na Roan achter mij aangooide wel lichtelijk verdacht...
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Falsifica

« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2018, 22:11:27 »

Is die ook, nogmaals, alle spelers die de stemmen gelijk trekken zijn verdacht. Daarom moeten er een paar meer stemmen hebben volgens mijn originele plan.
- Captain Jack Sparrow

MIKOMOMO

« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2018, 22:23:57 »

Dat was mijn lynchgroep idee maar toen werd ik er gewoon zelf in gepleurt

Falsifica

« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2018, 22:27:16 »

@Nephtysis kan ik letterlijk kopieren naar mijn zvw of moet ik het in andere woorden zetten want die laptekst van dixie is veeeel.
- Captain Jack Sparrow

Nephtysis

« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2018, 08:40:19 »

Voor quoten geldt:
Als de ander de originele post/PM niet kan lezen, mag het niet. Dus wanneer die lap tekst per PM naar jou verstuurd is door Dixie dan mag je die niet quoten, als die van dtopic komt bijvoorbeeld dan mag je dat wel.

Let er wel op dat tapatalk soms nog gebruikt wordt en ook meldingen geeft wanneer je iemand quote, dus het is dan wel handig om de link eruit te halen. Ook een reden om in ieder geval te adviseren niet te quoten, ook wanneer het wel mag.

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

MIKOMOMO

« Reactie #8 Gepost op: 12 maart 2018, 19:59:31 »

Sad nu ben ik alleen  :(

Nephtysis

« Reactie #9 Gepost op: 12 maart 2018, 20:07:13 »

Helaas :'(

MIKOMOMO

« Reactie #10 Gepost op: 12 maart 2018, 20:16:13 »

Helaas :'(

Ik wil een vervangende Zvw thx

Nephtysis

« Reactie #11 Gepost op: 12 maart 2018, 20:36:54 »

Vrees dat ik dat niet kan doen voor je, maar als je iemand wilt om hier gezellig mee te praten wil ik best meedoen :)

MIKOMOMO

« Reactie #12 Gepost op: 12 maart 2018, 20:45:32 »

Nou wie denk jij dat slecht zijn Roelof  ::)

Nephtysis

« Reactie #13 Gepost op: 12 maart 2018, 20:51:38 »

Ik denk niets, want ik weet t 8)

Pagina's: [1]   Omhoog