Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic  (gelezen 411 keer)

Nephtysis

Nakletstopic
« Gepost op: 15 maart 2018, 15:36:36 »

Praat hier na over het spel, boards gaan zo open

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

Kid²

Re: Nakletstopic
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2018, 15:38:46 »

Dat was snel. :P

Shaddow

« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2018, 15:40:23 »

We hebben het allemaal overleefd :D

Even superveel props voor Aappen21, die best wel goed doorhad waar de wolven zaten, en ook voet bij stuk bleef houden.

Pas even op voor tunnelvisie maar anders dan dat, hulde!

Also thanks aan mijn lieve medewoljes, jullie waren superfijn.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-30
  • Geslacht: Vrouw
  • €7946,-
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2018, 15:46:43 »

Hoe cool had het geweest, als damon zijn actie op nzcht 2 had ingestuurd en ik zijn lijk was  geworden?

Kid²

« Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2018, 15:48:21 »

Inderdaad @Shaddow. Vond Aappen de sterkste speler hier.

Nog twee sterke uitspraken:

Stop allemaal jullie friezen de hele disccusie in (wat ik er mee bedoel is dat jullie contstant bijde eig het selfde blijven herhalen waardoor iemand die minder vaak online is minder snel de belangerijke info uit de d-tropic kan halen.

raare vraag wat als dit een plan van wscholf om kid in de spotlights tesetten zodat mensen zich nu op kid gaan focusen en al blijkt die goed zich niet meer op wacholf gaan focusen omdat ze dan denken dat die goed is? Of is dit fever gedacht

Voor mij met afstand beste speler dit potje.

Moonzzz

« Reactie #5 Gepost op: 15 maart 2018, 15:49:33 »

Zo klaar

Live your life as crazy as it is

Shaddow

« Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2018, 15:50:03 »

Also sorry Damon.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Kaasje

« Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2018, 15:51:07 »

Wow... Dat ging echt helemaal nergens over :P Ik was overtuigd van Dixie als slechtje en had een groot vermoeden van Shaddow als wolf, maar gezien de overhand van de activiteit bepaald werd door slechtjes had dat absoluut geen kans voordat ik bewezen was.
Jammer dat de variant niet heel erg tot zijn recht kwam. Hopelijk heb je je desondanks vermaakt tijdens je laatste spel, Neph ;)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

t4nd

« Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2018, 15:58:40 »

Even een kleine nuance...

Aappen had veel wolven door, correct. Hij heeft ook een redelijk aantal goedjes beschuldigd, en daardoor keerden veel mensen zich tegen hem. Slechtjes vinden is 1 zaak, ze laten lynchen is het belangrijkste. Voor nacht 1 al beginnen roepen dat spelers slecht zijn helpt niet echt voor je geloofwaardigheid, het gebeurt extreem zelden dat slechtjes zich ZO hard verspreken. Je kan uiteraard verdenkingen hebben, maar uit die niet direct als vaststaande feiten.

Zelfde na nacht 1. Als een wisselaar voor de nacht zegt "als ik sterf als wisselaar is wschoolf1 neutraal of slecht", breng dat dan duidelijk en verander je verhaal niet 3 keer, op die manier haal je je eigen geloofwaardigheid onderuit en gebeurt er niets met die concrete informatie.

Dus om samen te vatten: goed gespeeld aappen, maar probeer volgend spel eens niet 20% van alle posts in de discussie te maken en langer na te denken voor je een post maakt. Meestal bereik je meer met één duidelijke en concrete post dan met 20 opmerkingen van één zin.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Kid²

« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2018, 16:08:49 »

Ik heb zelf het idee dat het ook sterk te maken heeft met de overmacht van slecht gedurende het spel dan Aappen eerlijk gezegd. De balans was werkelijk zoek dit spel, en dat heeft sterk te maken met de inactiefjes.

Al ben ik het met je eens dat Aappen een deel van zijn geloofwaardigheid wel verloor door zijn stelligheid op dag 1. Die maakt je op dag 2 wel minder overtuigend. Had Aappen zich meer op de achtergrond gehouden, dan had ik wel eerder op Shaddow gestemd. Voor de uitslag van het spel had het echter niets uitgemaakt.

Epic

« Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2018, 16:13:45 »

Eigenlijk nog best geluk dat we Damon op de lunch hebben gezet anders hadden we inderdaad vrijwel meteen een moordend lijk gehad en dat had alles kunnen veranderen.
Ik dacht trouwens dat we die nacht nog gingen veranderen naar Roan eigenlijk maar niemand deed het. XD
Wel altijd jammer als er 3 goedjes inactief sterven, en de wolven allemaal wel actief waren grotendeels met stemmen. We konden gewoon echt de lynch altijd bepalen.

Aappen had het goed door maar hij werd ook wat ongeloofwaardig omdat hij maar zijn stemmen bleef veranderen, dan ga je als goedje denken dat hij het toch niet zeker weet.

Trouwens zie nu pas dat Dixie gewoon heeft gezwegen over haar stooractie en dat Lyne een jager was, wij allemaal maar denken dat we een ziener hadden op de lunch.
Schrik voor koppel?  :P

Don't worry,Be happy

Moonzzz

« Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2018, 17:09:15 »

Had op gegeven moment wat verdachten, maar kon er totaal niet op stemmen, omdat ik alleen nog bezig was met mezelf in leven houden.. beetje jammer.

Live your life as crazy as it is

noicreC

« Reactie #12 Gepost op: 15 maart 2018, 17:11:02 »

Post ik dit bijna in het verkeerde draadje :x

Alleen is hij té aanwezig en té actief in de discussie.

Mhm.

't spijt me dat ik ook aardig... niet involved was in dit spel. Ik merkte dat ik mij heel weinig kon motiveren voor dit spel. Misschien heb ik weer eens een spelletje te veel gespeeld.

Maar goed gespeeld slecht! Niet slecht om er helemaal vlekkeloos uit te gaan :)

Aappen21

« Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2018, 17:28:08 »

Niet lullif bedoeld maar niemand doro gehad dat ik veel in pm met het woord gokken kwam en bij dixie al lette fie wat better op had je letterlijk het uit de xinnen kunnen halen

Falsifica

« Reactie #14 Gepost op: 15 maart 2018, 18:58:04 »

Congrats team wolf!

Sorry, vooral Mikomomo, dat ik inactief was. Had het erg druk IRL en redde het net niet te stemmen terwijl ik dat wel had moeten doen.

En Aappen, misschien een handige tip: even 10 seconde wachten voor je een bericht plaats. Gewoon even nalezen of je het ermee eens bent wat je post. Scheelt een heleboel verwarring. En ik weet niet wat voor browser je hebt, maar pm me even dan kijk ik voor een auto-correct plugin. Hoef je zelf geen moeite te doen, maar scheelt wederom het leesplezier van de ander.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow
Pagina's: [1] 2   Omhoog