Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Infotopic ~ Inwoners van Small World  (gelezen 517 keer)

Kevindemen

Infotopic ~ Inwoners van Small World
« Gepost op: 24 maart 2018, 18:33:25 »

1. Lyne Amazones
2. Damon Diplomaten
3. Roandraak Dwarfs
4. t4nd Drakemeesters
5. Spikeje Skeletons
6. Larssievanolst2 Ratmen
7. Bumke7 Orcs
8. MIKOMOMO Goblins (Weerwolf)
9. Bertboefjes Humans (Grafdelver)
10. Kid Tritons
11. 123berber Elfs (Valse Engel)
12. Aappen21 Halflings
« Laatst bewerkt op: 2 april 2018, 23:48:38 door Kevindemen »
¨Ze zeggen dat niks onmogelijk is, maar ik doe heel vaak niks¨ - Poeh

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +13/-30
  • Geslacht: Vrouw
  • €8500,-
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Infotopic ~ Inwoners van Small World
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2018, 20:40:07 »

Hey iedereen,

de volgende dagen gaan Damon en ik er veel minder zijn. We verdwijnen niet volledig want we kunnen de afleiding gebruiken (ik spreek nu voor mezelf), maar toch veel minder. Ik zal eventjes een korte uitleg geven over wat er gaande is dat jullie het ook begrijpen.

vrijdag had ik een afspraak voor een zeer uitgebreide echo, deze liep echter niet zoals we verwachten. Ons kindje groeit niet zoals het hoort en heeft en groeiachterstand van 3 weken. Ik werd onmiddellijk opgenomen, met sowieso de boodschap dat het niet goed ging, want de placenta werkt niet naar behoren. Vandaag terug een groeiecho gehad de bloeddoorstroming loop helemaal fout, de baby krijgt niet voldoende voeding en zuurstof binnen, maar geeft dan ook nog de weinige voeding en zuurstof terug aan de placenta. Waardoor er een zeer grote kans bestaat zo'n 75% dat (als ze dit langgenoeg volhoud tot ze 500gram weegt) ze ernstig mentaal en fysiek gehandicapt is. We hebben besloten om deze zwangerschap niet verder te zetten en zal op woensdag ons baby'tje er niet meer zijn.

Ik heb besloten dit spel toch mee te doen, omdat ik echt de afleiding nodig heb. Maar zal toch een paar dagen wat minder actief zijn omdat ik dit toch op een rijtje moet zetten.

Gr Lyne

123berber

« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2018, 21:11:24 »

Dat was vast een lastig besluit! Begrijpelijk en sterkte!

WCeend!! Zomerspelen 2014

t4nd

« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2018, 21:31:21 »

:'(

Extreem veel sterkte lyne & damon!
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Kid˛

« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2018, 21:32:26 »

Dat is niet makkelijk inderdaad. Ingrijpend. Veel succes met de stress die dit met zich mee brengt. :-*

Aappen21

« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2018, 21:43:13 »

Wauw wat een moedig besluit! Veel sterkte toegewenst

Spikeje

« Reactie #6 Gepost op: 26 maart 2018, 23:00:52 »

Heel veel sterkte en kracht voor jullie beide!! Geef aan als het te veel is! Knap dat jullie dit besluit hebben genomen!

Black_and_White

« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2018, 14:33:41 »

Hey iedereen,

de volgende dagen gaan Damon en ik er veel minder zijn. We verdwijnen niet volledig want we kunnen de afleiding gebruiken (ik spreek nu voor mezelf), maar toch veel minder. Ik zal eventjes een korte uitleg geven over wat er gaande is dat jullie het ook begrijpen.

vrijdag had ik een afspraak voor een zeer uitgebreide echo, deze liep echter niet zoals we verwachten. Ons kindje groeit niet zoals het hoort en heeft en groeiachterstand van 3 weken. Ik werd onmiddellijk opgenomen, met sowieso de boodschap dat het niet goed ging, want de placenta werkt niet naar behoren. Vandaag terug een groeiecho gehad de bloeddoorstroming loop helemaal fout, de baby krijgt niet voldoende voeding en zuurstof binnen, maar geeft dan ook nog de weinige voeding en zuurstof terug aan de placenta. Waardoor er een zeer grote kans bestaat zo'n 75% dat (als ze dit langgenoeg volhoud tot ze 500gram weegt) ze ernstig mentaal en fysiek gehandicapt is. We hebben besloten om deze zwangerschap niet verder te zetten en zal op woensdag ons baby'tje er niet meer zijn.

Ik heb besloten dit spel toch mee te doen, omdat ik echt de afleiding nodig heb. Maar zal toch een paar dagen wat minder actief zijn omdat ik dit toch op een rijtje moet zetten.

Gr Lyne
Wat een verdrietig bericht zeg. Ik wens jou en Damon enorm veel sterkte toe!

Kid˛

« Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2018, 10:33:20 »

Kevin, ik heb moeite met de kleuren op de kaart te begrijpen.

Oranje is mijn donkere kleur en geel mijn lichte. Nu heb ik gisteren 12 punten voor mijn gebieden gekregen (6 donkere), maar ze zijn geel op de kaart. Mijn meest recente gebied is oranje; en ik weet eerlijk gezegd niet waar dat voor staat nu.

Ik begrijp dat dit spel je veel tijd kost, dus veel dank voor die inzet! En ook nu weer voor het tijd nemen van het beantwoorden van mijn vraag :)

123berber

« Reactie #9 Gepost op: 28 maart 2018, 10:45:13 »

Na de nacht worden de donkere kleuren licht.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kevindemen

« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2018, 10:45:35 »

No Problemo! :D Is ook veel informatie die bij de variant komt kijken, dus beter dat je vragen stelt dan met vragen blijft zitten.

Je hebt lichtgekleurde en donkergekleurde gebieden. De lichte zijn 1 punt waard, de donkere zijn 2 punten waard. Aan het begin van elke speldag worden al je donkere gebieden lichtgekleurd, wat nu dus ook bij iedereen is gebeurd. Gebieden die gisteren 2 punten waard waren, zijn hierdoor vandaag nog maar 1 punt waard, tenzij ze opnieuw worden bezet om weer donker te worden.

t4nd

« Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2018, 11:07:42 »

Als je een donker gebied van iemand overneemt, is hij dan een leger kwijt voor deze beurt, of is hij een leger kwijt tot hij van de kaart geveegd wordt en opnieuw moet beginnen? Ik denk dat het in het originele spel het 2de is, maar in de variant staat het eerste.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Kevindemen

« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2018, 11:15:20 »

Hij is dan een leger kwijt voor deze beurt.

Damon

« Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2018, 11:22:47 »

Ik wil iedereen eerst en vooral bedanken voor de steunbetuigingen

We hebben het allebei erg moeilijk momenteel, maar gaan dit spel toch gewoon spelen, omdat we bezig moeten blijven en ervoor zorgen dat we niet in een zwart gat vallen.

Heb het spel nu wel even niet gevolgd, dus als ik iets vreemds doe, wijs me er gewoon op en dan hou ik er wel rekening mee. Ik doe mijn best

Kid˛

« Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2018, 16:28:09 »

No Problemo! :D Is ook veel informatie die bij de variant komt kijken, dus beter dat je vragen stelt dan met vragen blijft zitten.

Je hebt lichtgekleurde en donkergekleurde gebieden. De lichte zijn 1 punt waard, de donkere zijn 2 punten waard. Aan het begin van elke speldag worden al je donkere gebieden lichtgekleurd, wat nu dus ook bij iedereen is gebeurd. Gebieden die gisteren 2 punten waard waren, zijn hierdoor vandaag nog maar 1 punt waard, tenzij ze opnieuw worden bezet om weer donker te worden.

En wat gebeurt er de volgende dag met lichtgekleurde gebieden?
Pagina's: [1] 2   Omhoog