Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Waarom vond jij dit een normale actie?  (gelezen 1895 keer)

shadow

Re: [Discussie] Waarom vond jij dit een normale actie?
« Reactie #195 Gepost op: 16 mei 2018, 07:21:44 »

wat ik denk is dat er een stoorwolf in het spel aanwezig is. 4 wolven zou namelijk best veel zijn, als er ook nog een grafdelver in het spel was, denken jullie ook niet?

Aappen21

« Reactie #196 Gepost op: 16 mei 2018, 07:30:40 »

Nou het zal kunnen maar tot nu toe zie je alleen wolven die geen krachten hebben en dat zou prima kunnen maar eig weten we inderdaad alleen zeker dat lyne slecht was. Veder denk ik dat katz niet wolf is en shadow ook niet
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2018, 07:32:36 door Aappen21 »

Zabulus

« Reactie #197 Gepost op: 16 mei 2018, 13:44:44 »

Ik geloof niet dat er een stoorwolf in het spel zit. Vind dat ook helemaal niet passen in het aard van dit spel. Ik heb bijvoorbeeld nog niks gehoord of gezien van een zienende rol. Ik denk dan ook dat die rol er helemaal niet in zit. Als je dan ook een storende wolf in het spel zou zetten zou dat spel erg uit balans zijn.

123berber

« Reactie #198 Gepost op: 16 mei 2018, 17:22:44 »

wat ik denk is dat er een stoorwolf in het spel aanwezig is. 4 wolven zou namelijk best veel zijn, als er ook nog een grafdelver in het spel was, denken jullie ook niet?

Dit zou betekenen dat Kevindemen dus gewoon goed was en Lyne geconverteerd is. Er was toch totaal geen aanleiding op Lyne te converteren, tenminste dat kan ik niet terugvinden hier.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Zabulus

« Reactie #199 Gepost op: 16 mei 2018, 17:45:20 »

Dit zou betekenen dat Kevindemen dus gewoon goed was en Lyne geconverteerd is. Er was toch totaal geen aanleiding op Lyne te converteren, tenminste dat kan ik niet terugvinden hier.
Dat of de conversiewolf is geen conversiewolf. Maar dat geloof ik niet.

Zabulus

« Reactie #200 Gepost op: 16 mei 2018, 17:47:44 »

Ik zal even de stem van Katz uitleggen (of ik denk dat dat haar reden is):

Zoals bij alle resterende spelers heb ik ook aan haar gevraagd voor een rolclaim wissel. Toen ze daarop antwoorde met dat ik kon liegen zei ik dat ik daarom die info wilde hebben om zo een mogelijke leugen te ontdekken. Toen vond ze dat ik teveel pushde en dat vind ze blijkbaar verdacht  :P

Aappen21

« Reactie #201 Gepost op: 16 mei 2018, 18:02:54 »

Katz is een hij ;)

Zabulus

« Reactie #202 Gepost op: 16 mei 2018, 19:10:10 »

Oh sorry. Dat wist ik niet (staat ook geen geslacht bij zijn profiel).

Katz

« Reactie #203 Gepost op: 16 mei 2018, 19:14:35 »

Katz is een hij ;)

Nah ik ben een het

Brisingr

« Reactie #204 Gepost op: 17 mei 2018, 10:23:17 »

heel eerlijk, ik heb werkelijk waar geen idee meer. We zijn nog met 6 personen aanwijzen wie er nu slecht is gaat moeilijk dus daarom maar afspreken van mensen die ik niet verdenk. Als ik kijk naar stem gedrag zou ik zeggen dat Katz alleen maar gestemd heeft ten gunsten van goed. Dit geld het zelfde voor Aappen21. Deze twee verdenk ik dus niet. Dan houd ik Zabulus, 123Berber en Shadow over. Shadow geef ik de voordeel van de twijfel net zoals Zabulus. Daarom heb ik nu gestemd op 123Berber

shadow

« Reactie #205 Gepost op: 17 mei 2018, 11:56:39 »

Nu Verdenk je just de 3 waarvan ik denk dat ze goed zijn, haha.

Brisingr

« Reactie #206 Gepost op: 17 mei 2018, 12:01:39 »

Nu Verdenk je just de 3 waarvan ik denk dat ze goed zijn, haha.

En waarom denk je dat die juist goed zijn?

Zabulus

« Reactie #207 Gepost op: 17 mei 2018, 12:03:56 »

Nu lijkt dit op meeschapen, maar ik heb ook het minst een goed gevoel over 123berber.

Uitgaande van dat er een speler geconverteerd is, zijn 123berber, ik (ervaren spelers) en daarna misschien Aappen21 waarschijnlijke conversiedoelwitten. Brisingr, katz en shadow zijn verreweg het minst ervaren in het spel en daarom minder waarschijnlijk doelwit van een conversie.

Als het geen geconverteerde wolf is, maar een stoorwolf, dan vind ik het nog waarschijnlijker dat 123berber de stoorwolf is. Ik ga niet uit van dit scenario echter. Ik hou het enkel in mijn achterhoofd

123berber

« Reactie #208 Gepost op: 17 mei 2018, 13:30:10 »

Fijn dat jullie mij zo vertrouwen guys.

Ik schitterde de eerste paar dagen volledig van afwezigheid, mij dan converteren is een conversie weggooien. (Ze weten immers niet dat ik zo druk was tot na het weekend).

Om dezelfde reden als Brisingr omschrijft zou ik ook Shadow en Katz de voordeel van de twijfel geven, waardoor voor mij Aappen, Zabulus en Brisingr overblijven.

Ik weet van Zabulus dat hij achter de schermen zijn best doet om claims te verzamelen, ik vertrouw hem daarom genoeg om hem nog de voordeel van de twijfel te geven.

Van Aappen weet ik dat hij direct in de verdediging sprong in het begin van het spel. Mijn stem ging naar hem en direct kreeg ik een PM van een redelijke aangeslagen Aappen met de vraag of ik echt niet mijn stem kon wijzigen. Hij kon namelijk nog zo veel betekenen voor goed, terwijl ik daar tot nu toe nog weinig van gezien heb. Mijn stem zal daarom ook naar hem gaan.

Brisingr, heel mooi al die overzichten die je maakt, maar die had ik zelf ook al in een documentje gezet inmiddels. Lijkt me een prima alternatief voor als het Aappen niet blijkt te zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014

shadow

« Reactie #209 Gepost op: 17 mei 2018, 13:36:22 »

Tja, ik moet toch zeggen dat ik Echt geen flauw idee heb.
123berber vertrouw ik wel, net Zoals Katz.
Heb ik nog Zabulus, aappen en brisingr over. En uit die drie kan ik dus Echt niet kiezen.
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15   Omhoog