Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic - Zeg beschermheer, leef je nog?  (gelezen 1634 keer)

Kevindemen

Re: Discussietopic - Zeg beschermheer, leef je nog?
« Reactie #150 Gepost op: 7 juni 2018, 00:13:37 »

In principe ben ik voorstander van winnen op basis van geen visioenen en zo veel mogelijk chaos.
Op een gegeven moment heeft de Dorpsgek iedereen gezien en is duidelijk dat er sowieso iets niet deugd,
al helemaal niet als hij plots merkt dat er 4 Looiers in het spel zouden zitten. :P

Daarnaast kan slecht zichzelf verraden op basis van de variant,
door net als nu massaal de Beschermheer verdacht te vinden.
Ik denk persoonlijk dat slecht dit spel wel was ontmanteld op korte termijn eigenlijk ondanks de Looier-actie.

Maar ja, zeker het één en ander geleerd wat ik de volgende keer anders ga doen.  8)
¨Ze zeggen dat niks onmogelijk is, maar ik doe heel vaak niks¨ - Poeh

Damon

Re: Discussietopic - Zeg beschermheer, leef je nog?
« Reactie #151 Gepost op: 7 juni 2018, 00:25:12 »

ben blij met Lyne haar looierwinst natuurlijk, dat is een heel leuke om te doen

met de rolverdeling was ik wat minder opgezet, maar heb net een spel verloren, dus misschien nog even decompressie.

Zonder zienende rol, was het voor goed nog makkelijker geweest om te winnen dan met een dorpsgek, vermoed ik. Sommige spelers zullen misschien uiteindelijk wel de juiste links leggen, maar voor 80% van alle spelers is het toch te ver gegrepen om een meermaals als looier geziene speler toch te gaan lynchen. En daar reken ik mezelf bij, voor alle duidelijkheid.
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omhoog