Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] - Fijn zo een stop om de nek  (gelezen 267 keer)

t4nd

Re: [Nabespreektopic] - Fijn zo een stop om de nek
« Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2018, 06:41:41 »

Ah verdorie, ik dacht dat de nacht vanavond was en nu heb ik het einde gemist :'(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Aappen21

« Reactie #16 Gepost op: 7 juni 2018, 07:17:21 »

het fake dorpsgekvisioen ontkrachten
Het kom een echt visoem zijn hoe zou ik moeten weten dat het nep isis plus jullie wisten hey al van larrisje

Shaddow

« Reactie #17 Gepost op: 7 juni 2018, 09:29:45 »

De kans op twee dorpsgekken is erg klein in zo'n klein spel, maar ik weet niet of actief visioenen ontkrachten je erg lang in leven houd.

En schijnbaar kon iedereen zien dat het visioen fake was toen wolfbite op jou stemde, dus.

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Roandraak

« Reactie #18 Gepost op: 7 juni 2018, 09:41:23 »

Ik sluit mij wel aan bij het feit dat twee Illusiewolven 2 en 2 looiers het niet makkelijk maken voor goed om te winnen. Sowieso ben ik geen fan van de looier, het legt te veel druk op het spel en verplaatst de aandacht naar iets waar WvW in de essentie niet voor bedoeld is.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

wolfbite

« Reactie #19 Gepost op: 8 juni 2018, 08:04:39 »

*maakt buiging*

Al moet ik wolfbite bedanken voor  mijn overwinning *geeft hem een knuffel.
Looier helpt looier
Pagina's: 1 [2]   Omhoog