Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Wie is er... GEEN wolf?!  (gelezen 5452 keer)

Gordijntje

Re: [Discussie] Wie is er... GEEN wolf?!
« Reactie #45 Gepost op: 14 juni 2018, 23:02:43 »

Ik denk dat hij bedoelt dat het voorspelbaar was dat wolfbite geen naam had doorgegeven en dus te voorspellen was dat de burgemeester met de stemming kon beginnen en wolfbite daarom bewust is geluncht.(en in dat scenario is Damon dus ook slecht)

Maar hoe had Damon dan zeker kunnen weten dat Wolfbite Vriend was, Katz?
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Epic

« Reactie #46 Gepost op: 14 juni 2018, 23:10:40 »

Oh wow dankje voor de vroege stem Damon, ik zal mijn best doen om de juiste keuze te maken.
Zal wel eventjes willen wachten want zoals al eerder is vernoemd heb ik geen zin om iemand vrij te stellen en achteraf te ontdekken dat er informatie of iets was over die persoon.

Zo geef ik iedereen de kans om iets te zeggen in de discussie.

Don't worry,Be happy

Semi-Sjamaan

« Reactie #47 Gepost op: 15 juni 2018, 00:53:46 »

Kan iemand me uitleggen waarom het aannemelijk zou zijn dat wolfbite geen naam ingestuurd heeft? Hij was althans wel actief in het topic en heeft gestemd voor bm.

Waterwork

« Reactie #48 Gepost op: 15 juni 2018, 01:15:43 »

Sorry guys dat ik inactief was ben erg ziek geweest de afgelopen dagen hoop dat ik nu de sterkte heb om mee te doen

t4nd

« Reactie #49 Gepost op: 15 juni 2018, 06:57:03 »

Kan iemand me uitleggen waarom het aannemelijk zou zijn dat wolfbite geen naam ingestuurd heeft? Hij was althans wel actief in het topic en heeft gestemd voor bm.

Wolfbite is alleen gestorven. Als de vriend ergens gaat logeren en die persoon wordt opgegeten sterven er 2 mensen (wolfbite + de persoon bij wie hij logeert). Als de vriend (wolfbite) geluncht wordt sterft in dat geval niemand, aangezien hij niet thuis is.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

shadow

« Reactie #50 Gepost op: 15 juni 2018, 07:20:11 »

ik vraag me wel af of damon (dankzij zijn snelle stem) niet een soort "verband" heeft met epic. (wolven, zielsverwant, koppel, etc.)
maar goed, dat is alleen wat ik denk. ik weet niet of jullie daar wel eens over gedacht hebben, maar mij viel het op, ook al is het waarschijnlijk niks waard.

Damon

« Reactie #51 Gepost op: 15 juni 2018, 07:48:06 »

ik vraag me wel af of damon (dankzij zijn snelle stem) niet een soort "verband" heeft met epic. (wolven, zielsverwant, koppel, etc.)
maar goed, dat is alleen wat ik denk. ik weet niet of jullie daar wel eens over gedacht hebben, maar mij viel het op, ook al is het waarschijnlijk niks waard.

meerdere spelers kunnen bevestigen dat ik lang heb getwijfeld om me in te schrijven voor dit spel

als iedereen zijn 24u neemt, duurt een speldag 14 dagen  XD

dus je begrijpt mijn vroege stem

shadow

« Reactie #52 Gepost op: 15 juni 2018, 07:50:59 »

oh tuurlijk, sorry. had ik niet aan gedacht.

Aappen21

« Reactie #53 Gepost op: 15 juni 2018, 07:55:20 »

meerdere spelers kunnen bevestigen dat ik lang heb getwijfeld om me in te schrijven voor dit spel

als iedereen zijn 24u neemt, duurt een speldag 14 dagen  XD

dus je begrijpt mijn vroege stem
Ja maar ergens vind ik dit toch veedacht iest langer de tijd nemen had toch gekunt altans wachten tot idereen iest zei?

Damon

« Reactie #54 Gepost op: 15 juni 2018, 07:58:23 »

Aappen, na 24u heeft nog altijd niet iedereen iets gezegd. En zelfs dan nog is het maar de vraag of het iets zinnigs is

ik heb geen zin om daar elke keer op te wachten. Meer ga ik daar ook niet over zeggen. Als het verdacht is, stem mij dan gewoon niet vrij en kies iemand anders.

Semi-Sjamaan

« Reactie #55 Gepost op: 15 juni 2018, 09:30:53 »

Wolfbite is alleen gestorven. Als de vriend ergens gaat logeren en die persoon wordt opgegeten sterven er 2 mensen (wolfbite + de persoon bij wie hij logeert). Als de vriend (wolfbite) geluncht wordt sterft in dat geval niemand, aangezien hij niet thuis is.

Thnx voor je antwoord :) Maar ik bedoel de naam voor zijn vrijstem. Waar Katz volgens mij ook op doelde.

Katz

« Reactie #56 Gepost op: 15 juni 2018, 10:49:16 »

Aappen, na 24u heeft nog altijd niet iedereen iets gezegd. En zelfs dan nog is het maar de vraag of het iets zinnigs is

ik heb geen zin om daar elke keer op te wachten. Meer ga ik daar ook niet over zeggen. Als het verdacht is, stem mij dan gewoon niet vrij en kies iemand anders.

Je kunt echt nog even wachten Damon want je had het gewoon direct gedaan zonder dat een eventuele zienerkracht iets zou kunnen zeggen. Dit vind ik dan wel heel verdacht ook al zeg je dat je geen tijd genoeg hebt maar misschien is dit iets te opvallend voor een wolf dus ik weet het nog niet.

Damon

« Reactie #57 Gepost op: 15 juni 2018, 11:00:30 »

Ik moet het echt doen h้

-Ik spreek Epic vrij. Stel dat Epic ook redelijk snel iemand anders vrijspreekt. Als er DAARNA een ziener of helderziende met een visioen komt over Epic OF de persoon die hij heeft vrijgesproken, dan hebben we waarschijnlijk 2 slechtjes voor de prijs van ้้n. Mijn actie was dus weldoordacht ้n er zat een strategie achter.
-Een snelle actie cre๋ert reacties, ook dat was de bedoeling. Shadow hint naar een verband tussen mij en Epic. Ideaal voor een hulpje dat de wolven erop attent wil maken, dat ik een goede lunch zou zijn bijvoorbeeld. Ik probeer dit kort te sluiten, aangezien dit niet helpt om wolven te vinden. Daarna brengt Aappen het terug onder de aandacht. En nu doet Katz weer hetzelfde.

De reden die ik gaf, namelijk dat het spel belachelijk lang gaat duren als iedereen afwacht, is een geldige reden. Ik wil inderdaad niet dat elke speldag een week duurt. In zo'n spel heb ik geen zin.
Maar daarnaast spelen bovenstaande tactische overwegingen ook zeker mee. Op speldag 2 is er heel weinig info. Dus ik heb een random speler vrijgesteld, om te bekijken wat eruit zou komen.

Ik kan maar ้้n ding meegeven: spring niet meteen op de enige conclusie die je zo meteen kan bedenken en probeer eerst eens te achterhalen waarom ik doe wat ik doe. Intussen heb ik al 3 redelijk gelijkaardige verdachtmakingen gelezen, die ten eerste nergens op slaan en die ten tweede op geen enkele manier bijdragen tot het vinden van wolven. Als je bij een spel als dit gewoon gaat achterna blaten wat de vorige heeft gezegd, komen we met goed nergens.

Iedereen krijgt straks nog een pm, om even te overleggen hoe we het spel gaan aanpakken. Mijn pm box staat open, voor iedereen die graag zelf contact opneemt of iets te melden heeft.

Katz

« Reactie #58 Gepost op: 15 juni 2018, 11:05:46 »

Wacht even die tactiek kan ook gewoon op jou worden gebruikt  :P
Daarnaast waarom vertel je nu zelf die tactiek nu gaat Epic er langer over na denken als hij slecht is.

Je hebt volgens mij dus niks nuttigs meer gedaan.

Epic

« Reactie #59 Gepost op: 15 juni 2018, 12:02:56 »

Het was wel behoorlijk random, want het is eigenlijk niet echt gebaseerd op een wederzijds vertrouwen. Onze berichten waren vrij standaard.
Nu dat ik zijn redenatie zo lees kan ik het ergens wel begrijpen en niet omdat ik die stem kreeg maar omdat het inderdaad wel reacties oplevert.

Hij had het misschien nog wat langer voor zich kunnen houden want nu staat die tactiek wel vrij snel hier te lezen en de voorlopige reacties kunnen van zowel goedjes als slechtjes komen. Verdenk Damon hierdoor wel voorlopig nog niet, al zou het wel slim zijn als wolf om meteen wat vertrouwen te winnen door zo'n tactiek te gebruiken en dan openbaar te maken.

Nu iets anders, ik heb eigenlijk best wel schrik dat de lynch gedoemd is om te mislukken of te "lukken" als er iemand inactief wordt want dat gaat ervoor zorgen dat die persoon geen stem krijgt en automatisch de lynch wordt. Als die persoon slecht is dan is het geen probleem maar vaak blijkt het dan ook nog eens dat die persoon goed is.
Voorlopig was dit enkel Waterwork en gelukkig heeft die terug iets laten horen, dus hopen dat het zo blijft.

Don't worry,Be happy
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Omhoog