Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Willen jullie vaker beginnersspellen met dus een openbaar bekende rolverdeling?

Ja - Elke planning 1 keer
- 3 (23.1%)
Ja - Maar hoeft niet elke planning
- 6 (46.2%)
Nee - Te makkelijk
- 0 (0%)
Nee - Andere reden
- 1 (7.7%)
Ik heet Kevindemen en wil gewoon snel de resultaten zien
- 3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 13

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 374 keer)

Semi-Sjamaan

Re: Nabespreektopic
« Reactie #45 Gepost op: 20 augustus 2018, 20:39:04 »

Ahh zo lief. Dankjewel (en ik schaapte inderdaad mee op jou hoor haha je had me wel door :P)

Michelaar

« Reactie #46 Gepost op: 20 augustus 2018, 21:21:35 »

Ahh zo lief. Dankjewel (en ik schaapte inderdaad mee op jou hoor haha je had me wel door :P)

Haha dat is het spel, geen probleem.

Rick

« Reactie #47 Gepost op: 20 augustus 2018, 21:27:35 »

Rick dankjewel voor je antwoord. Ik vind het wel fijn te zien dat je het zo voor me op nam, je ging ten minste niet blindelings mee in de wisselaarsclaim. Nu zie ik ook in dat het niet meehielp dat jouw hoofdverdachte Krissy (na WazigeKip dan) meestemde met mij op WazigeKip.

Heb je misschien ook nog stilgestaan bij het feit dat er nog geen koppel uit was en dat dit de kans vergrootte dat de actie van Gordijntje die van een g/s-koppel was? Dit is trouwens een vraag aan alle goedjes.

Is dat een compliment naar alle wolven? :)
Ik kan me herinneren dat ik nadacht over een trio, omdat er bij twee koppels waarschijnlijk al wel eentje was gestorven. En het was waarschijnlijk dat een deel van dat trio slecht was, ook omdat het anders waarschijnlijk al dood was. Maar ik dacht hierover na voor mijn laatste dag, en ook al kon ik geen touw aan Gordijntjes gedrag vastknopen, het is geen moment in me opgekomen dat zij deel was van dat trio. Iets te druk met WK op de lynch krijgen geweest denk ik. :P

Semi-Sjamaan

« Reactie #48 Gepost op: 22 augustus 2018, 01:23:50 »

Laat ik hier nog even reageren op mijn eigen gedrag. Ik heb hier en daar te horen gekregen dat ik wat gefrustreerd reageer op dingen uit het spel. Dat klopt en ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden. Het heeft vooral te maken met mijn persoonlijke situatie op dit moment. Ik ga door een zware periode en ben heel snel emotioneel of gestresst. Dus hierbij sorry aan iedereen die last heeft ondervonden aan mijn gedrag. Ik vind jullie allemaal aardig en heb niks tegen iemand of iets hier op het forum. Ik neem even afstand van het forum om wat rust te kunnen vinden en hopelijk zie ik jullie ooit weer in een volgend spelletje.

Lieve groetjes, Semi-Sjamaan

Gordijntje

« Reactie #49 Gepost op: 22 augustus 2018, 02:30:23 »

Semi-Sjamaan, je bent een lieverd. Ik ben heel blij dat we het per PM helemaal uitgepraat hebben en we gaan er met volle kracht en een frisse blik tegenaan in het volgende spel. Ik mis je nu al. Ik hoop dat we in het volgende spel gaan samenwerken, maar je moet altijd bedacht zijn op mijn mes in jouw rug als mijn rol daarom vraagt. Ik zal proberen het zachtjes te doen zonder het mes nog een paar keer rond te draaien. Mijn rug staat voor jou open. :-)
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Kevindemen

« Reactie #50 Gepost op: 22 augustus 2018, 09:09:58 »

Laat ik hier nog even reageren op mijn eigen gedrag. Ik heb hier en daar te horen gekregen dat ik wat gefrustreerd reageer op dingen uit het spel. Dat klopt en ik wil hiervoor mijn excuses aanbieden. Het heeft vooral te maken met mijn persoonlijke situatie op dit moment. Ik ga door een zware periode en ben heel snel emotioneel of gestresst. Dus hierbij sorry aan iedereen die last heeft ondervonden aan mijn gedrag. Ik vind jullie allemaal aardig en heb niks tegen iemand of iets hier op het forum. Ik neem even afstand van het forum om wat rust te kunnen vinden en hopelijk zie ik jullie ooit weer in een volgend spelletje.

Geeft een virtuele knuffel
¨Ze zeggen dat niks onmogelijk is, maar ik doe heel vaak niks¨ - Poeh

tijgerke87

« Reactie #51 Gepost op: 22 augustus 2018, 10:22:34 »

klinkt bekend (zelf ook poos gedaan), neem je tijd en kijk gerust spellen mee knuffelt @Semi-Sjamaan
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog