Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Omlaag

Auteur Topic: Random Big Brother  (gelezen 2350 keer)

himan

Re: Random Big Brother
« Reactie #30 Gepost op: 13 oktober 2018, 19:24:31 »

Ik dacht dat ik dit al lang had gedaan

Gordijntje
Kevindemen
Skeilah

wschoolf1

« Reactie #31 Gepost op: 14 oktober 2018, 18:16:41 »

@Aappen21 , @black_and_white , @Gordijntje , @himan , @Kevindemen , @Robbendinho , @Roandraak , @Skeilah , @Waterwork

Nadat Gordijntje, Kevindemen en Skeilah eerder in de week te horen kregen dat ze genomineerd werden, hadden zij even de tijd gehad zich voor te bereiden op hun kans om een veto te winnen. Vandaag was het zover; samen met Himan, de huismeester en de random aangewezen black_and_white en Waterwork gingen deze kandidaten aan een tafel zitten.

Het zou tijd worden voor een drankwedstrijd. De spelers mochten om beurten iemand aanwijzen om iets te drinken. Zodra een speler de tafel zou verlaten om naar het toilet te gaan <of het in de broek zou laten lopen> of niet meer in staat was om te drinken, was deze af. De persoon die het langst kon blijven drinken, won!

Black_and_White mocht als eerste kiezen en zette een flink glas voor Kevindemen neer. Deze wekte de indruk dat het niet veel uitmaakte. Achteloos gooide hij het glas achterover zijn keel in. Er zouden veel drankjes moeten volgen voor hij af zou haken... Direct kreeg hij ook van Waterwork de beurt, maar nog altijd niet onder de indruk, werkte Kevindemen ook dit glas zonder veel omhaal weg.

Ook Skeilah werd al snel een gewild slachtoffer. Van de eerste 10 drankjes waren er 3 voor haar (en ook 3 voor Kevindemen). Bij haar duurde het een behoorlijke tijd langer voor de drankjes weg waren, maar ze hield wel dapper vol. Tot dat moment had Gordijntje nog niet 1 drankje aangeboden gekregen, maar ze hield zich rustig en probeerde geen aandacht te trekken van haar medekandidaten.

Pas toen drankje 17 aan de beurt was, dacht Kevindemen eraan deze aan Gordijntje te geven. Hij had toen zelf al 4 drankjes achter zijn kiezen, net als Skeilah overigens. Skeilah, die niet lang daarna voor de vijfde en zelfs een zesde keer een glas weg moest tikken, begon het zichtbaar moeilijker te krijgen. Om het voor haarzelf weer een beetje scherp te krijgen, besloot ze een vinger achter in haar keel te steken, om zo weer langer door te kunnen gaan. Na een kort oponthoud om te bepalen of dit wel of niet was toegestaan, mocht ze toch nog doorspelen. Een drankje later moest ze echter alsnog opgeven, want ze kreeg het simpelweg niet meer weggewerkt.

Himan was de tweede die het welletjes vond. Hij had nog maar 5 drankjes gehad, maar aan de andere kant was hij ook minder genoodzaakt te winnen; hij had toch al zijn immuniteit. Na 9 drankjes was het duidelijk dat ook Kevindemen afgevoerd moest worden naar het toilet, gezien hij daar zelf niet meer toe in staat was. Aappen21, Robbendinho en Roandraak, die op hun gemak in hun eigen tempo een biertje dronken, namen Kevindemen onder de arm mee.

De strijd ging verder met nog 3 kandidaten. Gordijntje, die nog altijd slechts 2 drankjes had hoeven drinken, Black_and_White en Waterwork (respectievelijk 6 en 5 drankjes gehad). Waterwork was er na 7 drankjes he-le-maal klaar mee en liet -als teken van het geen zin hebben naar de wc te gaan- alles lopen in de broek. Gordijntje en Black_and_White hoefden elkaar nu niet meer aan te wijzen, maar konden gewoon om en om een drankje nemen. Na Black_and_Whites achtste drankje gaf ook hij er de brui aan. Gordijntje wint de veto-competitie!

---

* Gordijntje; jij hebt tot morgen 18.00 uur, om in dit topic aan te geven of jij met je veto jezelf, Kevindemen f Skeilah wil redden van een nominatie (graag duidelijk aangeven wie van de 3). Je kunt ook de nominaties onveranderd laten.

* Himan; wil jij -als Gordijntje haar Veto inzet- daarna zo snel mogelijk een nieuwe kandidaat nomineren (remember, het is niet mogelijk jezelf of Roandraak deze ronde te nomineren).

Gordijntje

« Reactie #32 Gepost op: 14 oktober 2018, 18:36:59 »

Tja, dit was helemaal mijn wedstrijd. Dat moge duidelijk zijn. Gordijnen zijn nu eenmaal buitengewoon moeilijk onder tafel te drinken.
Ik zit er hard aan te denken om mijn veto op mezelf in te zetten. Als iemand anders een beter idee heeft, hoor ik dat graag.
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Roandraak

« Reactie #33 Gepost op: 14 oktober 2018, 19:07:47 »

Zeg. Ik snap dat het random is, maar meest dronken partyanimal. Halloooo....

Ik doe niet aan sarcasme, ik bn sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Gordijntje

« Reactie #34 Gepost op: 15 oktober 2018, 15:08:01 »

Verrassing!. Ik zet mijn veto in op mezelf.
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

wschoolf1

« Reactie #35 Gepost op: 15 oktober 2018, 17:57:41 »

@himan - aan jou om een nieuwe kandidaat te nomineren!

himan

« Reactie #36 Gepost op: 15 oktober 2018, 19:14:54 »

Ik wil robbendinho nomineren

Robbendinho

« Reactie #37 Gepost op: 15 oktober 2018, 19:22:01 »

Ben ik nou genomineerd met 2 van de meest populaire spelers hier  :(

wschoolf1

« Reactie #38 Gepost op: 15 oktober 2018, 20:14:30 »

@Aappen21 , @black_and_white , @Gordijntje , @himan , @Kevindemen , @Robbendinho , @Roandraak , @Skeilah , @Waterwork

Het is tijd voor de tweede stemronde. Kevindemen, Robbendinho en Skeilah zijn genomineerd voor een eliminatie. Iedere inwoner, behalve Himan, zal nu vr woensdag 17 oktober, 18.00 uur, mij een PM moeten sturen met daarin de naam van de persoon op wie hij/zij wil stemmen. De persoon met de meeste stemmen vliegt uit het spel.

Himan, graag krijg ik van jou een PM met daarin de namen van de genomineerden, waarin je aangeeft wie je weg wil sturen als er een gelijkspel is. Alleen in dat laatste geval wordt jouw keuze bekendgemaakt.

Als iemand een verdiende immuniteitsmunt in wil zetten, dient die persoon dat ook via PM duidelijk te maken.

Roandraak

« Reactie #39 Gepost op: 16 oktober 2018, 17:11:34 »

Ik krijg trouwens geen melding van de tags die je gebruikt met het move ding. Zou je ze voortaan zonder andere bb-codes willen gebruiken? :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bn sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

wschoolf1

« Reactie #40 Gepost op: 17 oktober 2018, 18:31:15 »

We zijn alweer aanbeland bij de tweede stemronde. Net als de vorige keer heeft iedereen zijn activiteit getoond en hebben we dus keurig weer 8 stemmen uit te delen.

Jullie konden ditmaal stemmen op Kevindemen, Robbendinho en Skeilah. Zoals vooraf aangegeven wordt de stem van Huismeester Himan alleen bekend gemaakt als er een gelijke stand is in de stemming. Zo niet, dan hebben we dus nu 8 stemmen te bekijken. Nog even belangrijk; niemand heeft een immuniteitsmunt ingezet. Laten we dus snel beginnen met stem 1:

Met nog 7 stemmen te gaan is dit niet per s iets om je zorgen over te maken. Stem nummer 2:

Dat betekent dat Skeilah als enige nog geen tegenstemmen heeft ontvangen. We gaan door met de derde uitgebrachte stem:

Een tweede stem voor Kevindemen al. Daar mogen er niet heel veel meer bijkomen. Stem vier is voor:

Opnieuw een gelijke stand tussen Robbendinho en Kevindemen. Beiden hebben nu 2 stemmen. Met nog 4 stemmen te gaan kan het echter nog alle kanten op. De vijfde stem:

En nu wordt het echt precair. Gelijk door met stem nummer 6:

Kevin, je hebt 4 stemmen nu. Nog 1 stem en het is over voor je. Hier komt de misschien wel beslissende stem 7:

En dan is het inderdaad al gebeurd. Kevindemen, je mag afscheid nemen van je huisgenoten; bedankt voor je deelname  O0

---

De totale stemmenverdeling:

Kevindemen - 6 stemmen
Robbendinho - 2 stemmen
Skeilah - 0 stemmen
De stem van de Huismeester hoefde niet bekend te worden gemaakt.

---

Bij het afscheid van Kevindemen keken de kandidaten al verwachtingsvol naar de draaideur. Zou er net zoals de vorige keer een nieuwe kandidaat zijn of haar intrede doen? De draaideur draaide dit keer wat langer door dan anders, maar dat was gewoon om de spanning lekker op te voeren. Toen kwam, met een brede lach, @Tom?100 het huis binnenlopen als nieuwe kandidaat!

---

Omdat Tom?100 nieuw het huis betreedt, kan hij voor de eerstvolgende stemronde niet genomineerd worden.

wschoolf1

« Reactie #41 Gepost op: 18 oktober 2018, 17:24:51 »

Aan het begin van de derde ronde worden jullie allemaal voor een keuze gesteld:

Optie A --> Loop de kamer aan de linkerkant in en je kunt later deze week stemmen voor iemand die zich automatisch plaatst voor een plek bij de laatste 4 kandidaten...
Optie B --> Loop de kamer aan de rechterkant in en je kunt later deze week stemmen voor iemand die deze ronde het spel moet verlaten...

---

Ik wil graag van iedereen een keuze waar hij of zij aan het einde van deze speldag voor wil stemmen. Deze keuze stuur je mij toe per PM, vr zaterdag 20 oktober, 18:00 uur.
Wie er genomineerd worden voor een plek bij de laatste 4 kandidaten en wie er genomineerd worden om het huis te verlaten wordt door 2 verschillende Huismeesters op een later moment bepaald!

wschoolf1

« Reactie #42 Gepost op: 21 oktober 2018, 12:42:19 »

Omdat jullie allemaal in het geheim een keuze hebben moeten maken, kunnen we jullie natuurlijk niet openlijk tegen elkaar laten strijden. Daarom hebben we een aantal BN'ers uitgenodigd die namens jullie de strijd aangaan. Via een persoonlijk bericht hebben jullie inmiddels vernomen wie dat voor jullie zal doen! De BN'ers gaan onderling uitmaken wie van jullie de twee Huismeesters worden van deze aflevering. Mag ik allereerst een groot applaus voor onze BN'ers...? Hier zijn Gordon, Patty, Ruben, Jamai, Georgina, Tygo, Olcay, Andr en Britt!

Deze 9 BN'ers hebben zojuist allemaal een kandidaat toebedeeld gekregen en een rol uit het originele weerwolvenspel. Ze spelen een spel wvw en de BN'ers die het langst overleven verdienen voor hun kandidaat een Huismeester-functie. Patty wordt unaniem gekozen als BM. Wat de BN'ers niet weten is dat de vrouwen spelen voor de kandidaten die Optie A hebben gekozen en de mannen voor de kandidaten die Optie B hebben gekozen. De spelers die verhaaltechnisch het langst leven zijn dan ook de spelers die de Huismeesterfunctie voor hun kandidaat winnen.

Als iedereen slaapt mag allereerst cupido wakker worden. Tygo gaat rechtop zitten en koppelt Patty en Jamai aan elkaar. Zodra Tygo weer slaapt, maken Patty en Jamai geruisloos aan elkaar duidelijk dat ze beiden weerwolf zijn. Daarna wordt de ziener wakker gemaakt; Britt krijgt te zien dat Jamai een weerwolf is. Dan is het aan het weerwolventeam, dat behalve uit Patty en Jamai ook uit Olcay bestaat. Gedrien wijzen zij Gordon aan als slachtoffer. Ruben is de laatste die wakker wordt gemaakt; hij blijkt heks te zijn. Hij wil Gordon niet redden, maar wel direct een doodsdrankje inzetten. Hiervoor wijst hij naar Andr.

Op de bank aan de zijkant zien de Big Brother kandidaten tot hun ontzetting hoe Ruben een nogal onlogische tactiek gebruikt en vervolgens dat er met Gordon en Andr direct twee onschuldige burgers het spel verlaten. Britt voelt de behoefte om iets gelijk te trekken en deelt haar verdenkingen met de groep, maar krijgt niet alle goedjes mee en wordt vervolgens met 3 stemmen van de weerwolven genadeloos aan de kant gezet, waardoor de goedjes meteen ook hun ziener kwijt zijn.

In de tweede nacht besluiten de weerwolven om Ruben op te eten. Ditmaal kiest Ruben wel voor de logische optie om zichzelf te beschermen. Waar de stemming vooraf al beslist leek na de mededeling van de vorige keer dat Britt ziener was, is het Olcay die zich enorm verspreekt en vervolgens direct de meeste stemmen krijgt; waarbij Jamai en Patty natuurlijk dankbaar meestemden met de goedjes.

In de derde nacht ligt eigenlijk al bijna alles op tafel en dus is het voor de kandidaten aan de zijkant een in principe gelopen race. Jamai en Patty kiezen ervoor om opnieuw Ruben te lunchen, die natuurlijk niet opnieuw gered kan worden. In de stemming krijgen Jamai en Georgina beiden 2 stemmen, maar omdat Patty BM was, is het Georgina die gelyncht wordt. Tygo begint al te juichen; hij blijft immers met zijn koppel over. Dan blijkt echter dat Georgina jager was - en vanwege het aanstellerige juichen van Tygo besluit zij Tygo nog even neer te schieten...

---

* Zoals jullie gewend zijn, is alles random ingedeeld. Er zit dus geen logische connectie tussen een BN'er en een kandidaat.
* Omdat een en ander random moest gebeuren zijn niet alle stappen in het spel logisch. Hoe dan ook beschouw ik Patty en Jamai als de winnaars.
* Omdat Himan de vorige keer Huismeester was, kon hij dit spel niet winnen. Om te voorkomen dat jullie konden uitrekenen wat hij gekozen heeft als Optie, heeft hij wel een BN'er toegewezen gekregen.

---

Patty werd vertegenwoordigd door Aappen21; dit betekent dat Aappen21 Huismeester is geworden. Hij mag 2 bewoners kiezen die genomineerd worden voor een plek bij de laatste 4 kandidaten.

Jamai werd vertegenwoordigd door Roandraak; dit betekent dat Roandraak k Huismeester is geworden. Hij mag 2 bewoners kiezen die genomineerd worden om het Big Brother huis te verlaten.

---

Aappen21: jij kan iedereen nomineren; ook Huismeester Roandraak en jijzelf mogen genomineerd worden.

Roandraak: jij kan de beide Huismeesters niet nomineren, net als dat je Tom?100 niet kunt nomineren, omdat hij net het huis heeft betreden.

Jullie kunnen in dit topic, vr maandag 22 oktober, 18.00 uur, 2 mensen nomineren. De persoon die het eerst nomineert heeft meer keuze dan de ander, want iemand die al genomineerd is voor Optie A kan niet gelijktijdig genomineerd worden voor Optie B - en andersom.

Roandraak

« Reactie #43 Gepost op: 21 oktober 2018, 13:16:31 »

Ik nomineer @Gordijntje en @Waterwork

Aappen21

« Reactie #44 Gepost op: 21 oktober 2018, 13:22:26 »

Ik nomineer @skeliah en black and white
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Omhoog