Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Animocheck Pokemon Game  (gelezen 142 keer)

Tom?100

Animocheck Pokemon Game
« Gepost op: 9 november 2018, 03:00:34 »

Ik heb een idee in mijn hoofd om een Pokemon spel te spelen. Het idee wat ik heb kost echter behoorlijk wat tijd om te organiseren dus ik wil graag van tevoren checken of er genoeg mensen zijn die het zien zitten om hieraan deel te nemen. Een kleine samenvatting hieronder:

Het doel van het spel is om de league te verslaan. Je begint met je starter en probeert door hard te trainen en met je team beter te worden, alle 8 gymbadges te verzamelen en daarna de league te verslaan. Je kan tegen je medetrainers battlen, wilde Pokemon vangen en in sidestories samen met de trainers pogingen doen om legendary pokemon te vangen. Voor de echte fanatiekeling is het mogelijk om de pokedex vol te maken.

Battles worden met random.org verwerkt, evenals welke wilde Pokemon je tegen komt, voor de rest bestaat het uit vrije keuzes.

Bedenk wel dat dit spel dus best lang kan duren, maar het heeft weinig tijd nodig per speldag. Daarom wil ik het liefst iedere dag een deadline om zo vaart in het spel te houden.

Let me know if you're interested

123berber

Re: Animocheck Pokemon Game
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2018, 07:25:17 »

Im in! Ik had ook zoiets ooit gedaan, maar ik had een programmaatje geschreven voor de battles.

Maar wellicht is het een idee om de battles een realistisch tintje te geven door ze bijvoorbeeld via deze site te doen: https://play.pokemonshowdown.com. Je moet dan echter wel met 2 mensen tegelijk online zijn om echt die battle uit te voeren ;)
« Laatst bewerkt op: 9 november 2018, 07:29:03 door 123berber »

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aappen21

« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2018, 07:25:35 »

Im interesed!

Maar krijgen we dan een map waaruit we kunnen kiezen? En kunnen we ook van stadje rijzen? En is het een soort race?

Skeilah

• Spellenstop. Only forumchatting!
  • Global Mod
  • Bewoner
  • Overwinningen: +6/-13
  • Geslacht: Vrouw
  • €4060,-
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Skeilah
  • Braafste burger & Wangknijpschattigste WvW'er 2018
    • SCNVM - The Blog
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2018, 07:36:14 »

Oeh, Pokémon :3 Interested!

Tom?100

« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2018, 12:19:49 »

Im interesed!

Maar krijgen we dan een map waaruit we kunnen kiezen? En kunnen we ook van stadje rijzen? En is het een soort race?

Ja! Het speelt zich af in de Kanto region, dus je gaat Brock, Misty enzovoorts allemaal verslaan.

Im in! Ik had ook zoiets ooit gedaan, maar ik had een programmaatje geschreven voor de battles.

Maar wellicht is het een idee om de battles een realistisch tintje te geven door ze bijvoorbeeld via deze site te doen: https://play.pokemonshowdown.com. Je moet dan echter wel met 2 mensen tegelijk online zijn om echt die battle uit te voeren ;)

Ik zou dan even moeten kijken hoe die battle site werkt maar bedankt voor de tip ;)

Golovior

« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2018, 12:19:53 »

Interested

BloodWolf14

« Reactie #6 Gepost op: 9 november 2018, 13:19:01 »

Lijkt me wel leuk. Ik ben laatste tijd all-in de Pokémon again. Ben alle films aan het kijken + speel weer Pokémon op pokemonlegends.com dus kom maar op met deze versie :P

Lijkt me wel heel leuk in ieder geval ^^
« Laatst bewerkt op: 9 november 2018, 16:27:16 door BloodWolf14 »
'I can smell your fear from miles away..'

RickTorreman

« Reactie #7 Gepost op: 9 november 2018, 16:05:02 »

Hm, sure.

Weet alleen niet wanneer het begint, dus moet even kijken of ik er genoeg tijd voor heb (en niet dat ik in het begin 'inactief' ben zegmaar)
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

wschoolf1

« Reactie #8 Gepost op: 9 november 2018, 16:49:44 »

Interesse? Ja!
Tijd? <Ik ben er bang voor>

Gordijntje

« Reactie #9 Gepost op: 9 november 2018, 16:56:09 »

Sorry. Ik doe graag mee met spelletjes, maar ik heb helemaal niets met Pokemon.
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

tijgerke87

« Reactie #10 Gepost op: 9 november 2018, 17:08:14 »

interesse JA ,,, tijd zal je me soms even moeten schoppen en gaat per dag enormmm verschillen

Tom?100

« Reactie #11 Gepost op: 9 november 2018, 17:08:53 »

Hm, sure.

Weet alleen niet wanneer het begint, dus moet even kijken of ik er genoeg tijd voor heb (en niet dat ik in het begin 'inactief' ben zegmaar)

Aan de hoeveelheid animo te zien ga ik het in ieder geval doorzetten, maar het gaat voorlopig nog niet beginnen, aangezien het erg veel voorbereidend werk is. Daarnaast heb ik komende tijd nog een redelijk drukke agenda

123berber

« Reactie #12 Gepost op: 9 november 2018, 18:39:14 »

Aan de hoeveelheid animo te zien ga ik het in ieder geval doorzetten, maar het gaat voorlopig nog niet beginnen, aangezien het erg veel voorbereidend werk is. Daarnaast heb ik komende tijd nog een redelijk drukke agenda
Mocht je in plaats van deelnemers mensen zoeken die met je mee denken, daarvoor houd ik mij ook aanbevolen. Ik vind dit zelf ook veel te leuk!

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

« Reactie #13 Gepost op: 9 november 2018, 20:49:10 »

Meehelpen met dingen die toch openbaar gemaakt moeten worden wil ik ook wel. Dingen als de Pokédex opstellen, ideëen voor sidequests ed.
'I can smell your fear from miles away..'

Roandraak

« Reactie #14 Gepost op: 9 november 2018, 20:53:20 »

Wil wel meedoen :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.
Pagina's: [1] 2   Omhoog