Nieuws

Klopt je karma niet? Laat het herstellen!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 15   Omlaag

Auteur Topic: Hulpspelleiders  (gelezen 25932 keer)

Lianne

• Gast
Re: Hulpspelleiders
« Reactie #15 Gepost op: 15 mei 2009, 22:13:31 »

*vindt dit een geweldig idee*
lijkt me heel leuk om een keer te doen (A)
en het is natuurlijk goed om de spellen levend te houden en om mensjes te laten zien wat spelleideren inhoudt :)

LolaxLita

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2009, 12:41:56 »

Jaa, als jullie een hulpspelleider zoeken, ben ik zeker wel een keer van de partij!   ;)

Echt een leuk idee, lijkt me ook echt fantastisch om te doen!  :D

En op die manier kan je je ook gewoon helemaal op het verhaal concentreren, dat wat bij mij nooit zo heel erg wil lukken omdat complotjes, netwerken en je rol en al die dingen gewoon een beetje in de weg zitten.. maar ik wil het zeker ook wel een keer proberen!  :D

Zabulus

« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2009, 13:00:46 »

Misschien is het handig voor iedereen die hulpspelleider wilt worden om een thema te noemen waarbij hij/zij spelleider wilt worden.

Zoals bv Lianne die Trojaans paard wilt (hulp)leiden

Brokie

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2009, 13:03:29 »

dit is echt een supervet en heel handig idee.

ik ben dan ook ckers van plan om mijn hulp aan te bieden waar nodig. kzal binnenkort mss eens kijken naar de thema's, maar ik kan met de meesten wel wat. en mss is het dan handig om een lijst op te stellen waar mensen opgeven of ze willen en met welk thema?

Maedhros

« Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2009, 13:56:27 »

Ik wil wel hulpspelleideren bij weerwolven omgekeerd II (als dat voor Ralmuski goed is dan natuurlijk, dat zou verhaaltechnisch ook perfect kloppen omdat die ronde zich in een alternatieve tijdslijn afspeelt waarin Ties Jr. toch overleefde en naar de stad ging voor wraak; Ayella was bij weerwolven omgekeerd I 1 van de eerste aanhangers van Ties)
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

Linqy

« Reactie #20 Gepost op: 16 mei 2009, 14:10:37 »

Meh, ik zou (natuurlijk) ook wel een keertje willen hulpspelleideren ;) (wie had dat gedacht)

Uhm, thema's die ik heel leuk vind, en waar ik ook echt helemaal in op kan gaan zijn de meer mystiekere thema's. Thema's als vampieren in 45, of andere zaken die met het bovennatuurlijke te maken hebben. Alles waar je veel meer kan dan in het dagelijkse leven, en je je fantasie in kwijt kan!

Morana

« Reactie #21 Gepost op: 16 mei 2009, 17:37:21 »

Misschien is het handig voor iedereen die hulpspelleider wilt worden om een thema te noemen waarbij hij/zij spelleider wilt worden.

Zoals bv Lianne die Trojaans paard wilt (hulp)leiden

Ja, die claim ik dus :P
Had Lianne al in mn achterhoofd zitten (A)

En jou ook trouwens :P

Ilsette

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 16 mei 2009, 20:59:56 »

Koel, lijkt mij ook leuk.  :D

Ralmuski

« Reactie #23 Gepost op: 18 mei 2009, 12:56:47 »

Waar de hulpspelleiders wel rekening mee moeten houden denk ik, is hoewel er wekelijks spellen starten, het soms best lang kan duren voor je aan de beurt komt. Zeker als je aan een genre zit en dat een keer niet gekozen word. Dan ben je zo een maand misschien wel twee verder.
Niet om te zeuren, maar er gaan best wat toezeggingen van ons uit naar jullie en dat doen we graag, maar ik wilde even de verwachtingen realistisch houden. ;)
Lijkt me prima plan Maed. Ties Jr. gaat met Ayella en een klein leger terug naar die stad en nemen de hele tent over om een nieuw ww omgekeerd te starten aldaar.
Met Dixie komt er een Ghetto/Gansters omgekeerd, waar de criminelen geinfiltreerd zijn door geheim agenten.

Jnusch

« Reactie #24 Gepost op: 22 mei 2009, 20:48:03 »

Ik lees het nu pas, maar ik wilde toch even reageren :)
Ik vind het een heel leuk idee, zeker om de spellen wat soepeler te laten verlopen.

:D

LolaxLita

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 22 mei 2009, 21:01:13 »

Jaa, als er bv. gepriesterd of gebeuld is zal er met een hulpspelleider vast ook sneller gereageerd worden op deze acties.  :)

Vet leuk en goed idee, ik wil het ook wel een keertje zijn!  O0 Waar en hoe geef je je eigenlijk op?

blastdragon

« Reactie #26 Gepost op: 22 mei 2009, 23:17:56 »

Jaa, als er bv. gepriesterd of gebeuld is zal er met een hulpspelleider vast ook sneller gereageerd worden op deze acties.  :)

Vet leuk en goed idee, ik wil het ook wel een keertje zijn!  O0 Waar en hoe geef je je eigenlijk op?
Je geeft je niet op, het is het principe van, Don't call us, we call you! Dus, als de spelleiders iets in je zien dat ze wel kunnen gebruiken zul je wel gevraagd worden.

Sense, what's the fun in making sense!

Beertyah

« Reactie #27 Gepost op: 22 mei 2009, 23:33:54 »

Dat is niet helemaal waar. Als je ziet dat een spelleider een thema in zijn lijst heeft staan waar je superenthousiast over bent mag je dat gerust melden. ;)

blastdragon

« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2009, 00:09:46 »

Dat is niet helemaal waar. Als je ziet dat een spelleider een thema in zijn lijst heeft staan waar je superenthousiast over bent mag je dat gerust melden. ;)
Ja, melden mag altijd maar uiteindelijk komt het wel neer op wat ik zei. Bedoelde vooral dat het geen zin heeft om spelleiders te stalken om te mogen hulpspelleideren.

Sense, what's the fun in making sense!

wschoolf1

« Reactie #29 Gepost op: 7 juni 2009, 17:57:27 »

Ik zou het wel tof vinden een evt. spel over Expeditie Robinson te hulpspelleideren (wat een werkwoord)... Ook omdat ik toch een klein beetje met het idee kwam!
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 15   Omhoog