Nieuws

Spel 120 wordt nu gespeeld! Spel 121 begint zondag. Je kunt je inschrijven voor spellen 122, 123 en 124 in het komende spellen board.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Einde spel 100, begin nieuwe project  (gelezen 552 keer)

Golovior

Einde spel 100, begin nieuwe project
« Gepost op: 3 juni 2010, 20:53:41 »

Het is ondertussen alweer een week geleden dat spel 100 afgelopen is. Alweer spel 100 van WvW.nl. Een hele mijlpaal, en dan nog niet eens de enige mijlpaal ook niet. Bijna 2,5 jaar geleden waren we blij dat we de 1.000.000 pageviews hadden gehaald. Nu hebben we vorige maand (in 31 dagen tijd) 1.084.889 pageviews gehaald.
Gezien dat we vanaf Augustus 2006 1,5 jaar bezig zijn geweest om 1 miljoen pageviews te halen en we nu, bijna 2,5 jaar verder, op 1 miljoen pageviews in 1 maand halen, hoe snel zullen we dan wel niet aan 1 miljoen in 1 week zitten! Laten we nu daarvoor gaan. 1 miljoen pageviews in 1 week.

Maar het nieuwe project. Sinds enkele maanden voor spel 100 is Germelia samen met enkele mensen druk in de weer geweest om een nieuw item op te zetten binnen WvW.nl. Spel 100 was hiervoor de aftrap en een probeersel. We gaan Wakkerdam bouwen. Of tenminste, bewonen. Waar? In het nieuwe RPG board! In dat board vind je meer info over wat we precies willen en wat de regels precies zijn. We zouden het fijn vinden als je eens een kijkje komt nemen!

adriaan

Re: Einde spel 100, begin nieuwe project
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2010, 21:00:11 »

Wow het ziet er wel echt cool uit :o :D

Stefano

« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2010, 21:03:00 »

Inderdaad O0 Ziet er echt goed uit. Gaaf Golo, Germelia, Dash en Epidi O0

LolaxLita

« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2010, 21:04:01 »

Haha ooh dat ziet er idd best cool uit ja is dus de bedoeling dat zoveel mogelijk spelers jullie volgen met hun personages?
Best leuk idee.  :D

"The sun rises when you and I meet, and when the wind blows, you will know my heart."

Germelia

« Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2010, 21:05:08 »

Het is gewoon lekker vrijblijvend, maar het idee is dat er een levend dorpje ontstaat buiten de spellen om, zodat er altijd iets te doen is en het is gewoon leuk :D

Zabulus

« Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2010, 21:06:21 »

Zo, de slager is van mij  :D

En Zab's Place is ook een feit  8)

Kakie

« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2010, 21:06:56 »

Zo, de slager is van mij  :D

En Zab's Place is ook een feit  8)

Mag ik ham, dan doen we het op MIJN broodje O0
VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAK

Dixie

« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2010, 21:09:35 »

Yay! *gaat doorlezen*

LolaxLita

« Reactie #8 Gepost op: 3 juni 2010, 21:20:49 »

Is het trouwens bedoeling kopier je hele personage beschrijving die je al had maar even of kan je ook gewoon opnieuw een korte beschrijving maken met bv. 'Lily is styliste en woont (adres) in een (huissoort) en is familie van bla en bla en heeft een relatie met die en die' enzovoort? Zat me even af te vragen  :P

"The sun rises when you and I meet, and when the wind blows, you will know my heart."

Germelia

« Reactie #9 Gepost op: 3 juni 2010, 21:23:47 »

Ik heb hem zelfs uitgebreider gemaakt dan ik hem had maar wel die speldingen er uit gehaald :) Maar het mag zo uitgebreid als je zelf wilt :)

coldplay

« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2010, 21:25:00 »

verstaat het nog niet zo helemaal  :-\

Kakie

« Reactie #11 Gepost op: 3 juni 2010, 21:33:37 »

Is er een vragentopic/mag ik die maken?

Voor dat gedoe dan zeg maar
VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAK

Dash

« Reactie #12 Gepost op: 3 juni 2010, 21:50:35 »

Er staan nu een vragen- en ideeëntopic onder het ooc-gedeelte
Dash by t-shirts
"Stand back, I'm going to do science."
"It's too late. You have awakened the Gazeboo."
"Chaotic evil; it means you never have to say sorry."
"I never finish anyth"

Kakie

« Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2010, 21:53:26 »

Er staan nu een vragen- en ideeëntopic onder het ooc-gedeelte
door mij :D

Lianne

« Reactie #14 Gepost op: 4 juni 2010, 10:17:27 »

wow ziet er echt super cool uit! als ik vanmiddag thuis ben ga ik het eens helemaal bekijken :)
Pagina's: [1] 2   Omhoog