Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Zomer 2010  (gelezen 1150 keer)

Ralmuski

Zomer 2010
« Gepost op: 19 juni 2010, 19:13:29 »

Zomer 2010

Eindelijk
Na een lange en vooral koude winter en een wisselvallige lente is het dan echt bijna weer zover. Het wordt ZOMER! :D
‘Wat heeft een weerwolf nou aan de zomer?’ hoor ik sommigen denken. De nachten zijn korter, het is veel te warm, zonnen met die dikke vacht is geen pretje en als je gaat zwemmen stink je een uur in de wind als je er verzopen weer uit komt.

Maar toch, de weerwolven staan te springen! Want in de zomer is het weer tijd voor onze traditionele snelspellen! En dat betekent elke dag eten! :D Niks drie dagen wachten op dat ene slachtoffer dat je maar vast hebt uitgezocht, niks dagen twijfelen of een ander misschien lekkerder is. Gewoon, nu kiezen. En dan gelijk eten. Heerlijk toch?

Snelspellen
We gaan elke week twee nieuwe snelspellen starten, met naar behoefte eventueel extra ingelaste spellen en activiteiten. We houden ze redelijk klein, zodat ze binnen een week wel voorbij zijn. En zo kun je, ook al ga je volgende week op vakantie toch nog gewoon meedoen. Geef sowieso even aan bij de spelleider als je op vakantie gaat. Dan houdt die daar rekening mee.

Voor wie nog geen snelspellen heeft meegemaakt, een snelspel is precies als een gewoon spel, maar dan sneller. (duh ::)) Dat wil zeggen, er is elke dag een nacht met bijbehorende deadline in plaats van om de drie dagen. Dat geeft een intensiever spel, met iets meer beperkte netwerk mogelijkheden. Het spelverloop is meestal iets anders, maar alleen daarom al voor de variatie leuk.

Forumawards 2010
Aan het eind van de zomer zijn we al weer over de helft van 2010. En dat betekent dat er weer begonnen wordt aan de Forumawards! Wie is het allerschattigste koppeltje op wvw, wie had de meeste pech bij de spellen, wie is het aardigst tegen nieuwe leden? Nomineren, stemmen, het ligt in jullie handen. En er komen meer awards voor schrijvers. Wie had de leukste plotwending in een spel, wie bracht een personage het beste tot leven met alle ontwikkelingen die daarbij horen? Kortom, wie wint de meeste awards in 2010!

Meetings
Voor het eerst hier ook eens een stukje over onze meetings. Want die zijn qua populariteit net als de spellen enorm gegroeid. Soms is het zelfs onmogelijk iedereen die wil komen meeten toe te laten of moeten er twee georganiseerd worden om iedereen tevreden te houden. En dat is niet zonder reden. Ze zijn gewoon erg gezellig. We doen spelletjes, kletsen, vervelen, nemen tactieken door, wisselen anekdotes uit et etc. Teveel om op te noemen. Ook voor deze zomer staan er weer een aantal op het programma. 29 juni gaan we naar Utrecht. 28 augustus naar het noorden voor de BBQ. 7 Augustus gaan een aantal wvw-ers knutselen bij Prophet. En we gaan weer naar de Efteling! En natuurlijk zijn er altijd wel ingelaste minimeets van twee of meerdere forummers die zo spontaan ontstaan, zoals een borrel in Amsterdam. Genoeg meetingplezier deze zomer!

Programma:
StartdatumStartdagSpel #SpelleiderThemaExtra
7 JuliWoensdag#14RalmuskiTour de FranceHulpspelleider Meister
12 JuliMaandag#15ErwiproStandaard W'dam
18 JuliZondag#16Linqy ;)Genre poll - Snelspel thema's
25 JuliZondag#17DixieGenre poll
1 AugustusZondag#18LinqyHorror: Saw Style
8 AugustusZondag#19Floorosn.n.t.b.
15 AugustusZondag#20LinqyBeauty and the Nerd
22 AugustusZondag#21RalmuskiStar Trekherkansing. :P

En verder nog
Buiten deze spellen kunnen er dus nog meer extra activiteiten en spellen ingelast worden. Denk bijvoorbeeld aan een stand-alone murdercase van CSI: Wakkerdam. Genoeg te doen!

de WvW Zomerspelen
Eιn van die 'en verder nog' zijn de WvW Zomerspelen. Op korte tijd en in het geheim verzonnen waardoor het niet eens in de zomer-announcements terecht gekomen was. (nu door middel van een edit dus wel)
De zomerspelen is een wedstrijd in team verband die de hele zomer doorloopt. Er is plaats voor 24-48 spelers, dus schrijf je in voor je plaats weg is (activiteit is geen punt). Lees meer in het Zomerspelen board

Namens alle spelleiders wens ik jullie een topzomer toe!

Spelleider Ralmuski
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2010, 12:06:36 door Linqy »

Vakonov

Re: Zomer 2010
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2010, 19:17:44 »

*Trekt een ijsje uit de koelkast*

"I use emotion for the many and reserve reason for the few"

Lan

« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2010, 19:19:18 »

*Gaat met een cocktail op een strandstoel liggen*

Ik vind snelspellen cool, dus hoe meer hoe beter  :P

Stefano

« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2010, 19:20:13 »

Gave zomer wordt het :) Ook met de andere mogelijkheden naast de snelspellen :)

*Krijgt al zin in de zomer :)*

Vakonov

« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2010, 19:20:58 »

Damn, zit ik hier al weer bijna een jaar :o

Golovior

« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2010, 19:23:53 »

Ik zit hier al bijna 4 jaar. :p

Jnusch

« Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2010, 19:33:42 »

Ik bijna 3 :D
En het blijft leuk ^-^

Ennnn woeh @snelspellen :D Alleen stom, want ik ben telkens net terug of nog net niet terug als spellen beginnen waar ik aan mee wil doen :(

Vakonov

« Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2010, 19:39:33 »

Snelspel for the epic win :D

CoOkii

« Reactie #8 Gepost op: 19 juni 2010, 20:29:06 »

Damn, zit ik hier al weer bijna een jaar :o

+1

(ιιn dagje later :D)
CoOkii~

Kakie

« Reactie #9 Gepost op: 19 juni 2010, 21:20:56 »

Maar ik had in de winter een snelspel ???
VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAK

Kaasje

« Reactie #10 Gepost op: 19 juni 2010, 23:55:58 »

Ziet er weer goed uit! :D

And now they are calling me.
Louder by the minute.
The baying of the hounds,
Calling me back to my home.

Quantum

« Reactie #11 Gepost op: 20 juni 2010, 10:57:59 »

Uhu  :)
Ik vind ook meestal die snelspellen juist leuker, dan zit je meer in het spel enzo :P

En yeah, nieuwe avatar en signature @ kaasje  :D

Beertyah

« Reactie #12 Gepost op: 20 juni 2010, 17:15:14 »

*stiekem onderaan nog iets extra toegevoegd, namelijk:*

de WvW Zomerspelen
Eιn van die 'en verder nog' zijn de WvW Zomerspelen. Op korte tijd en in het geheim verzonnen waardoor het niet eens in de zomer-announcements terecht gekomen was. (nu door middel van een edit dus wel)
De zomerspelen is een wedstrijd in team verband die de hele zomer doorloopt. Er is plaats voor 24-48 spelers, dus schrijf je in voor je plaats weg is (activiteit is geen punt). Lees meer in het Zomerspelen board

Simile

« Reactie #13 Gepost op: 20 juni 2010, 17:37:03 »

Ik zit hier ook alweer bijna een jaar :o

In augustus dan, maar dan ben ik nog weg :P
Ziet er iig leuk uit, alleen ik ben bang dat ik maar aan weinig mee zal kunnen doen en pas na de vakantie weer ga spelen.

En het leukste koppeltje is natuurlijk Himan + Simile ^-^

PiekeOetBeeg

« Reactie #14 Gepost op: 20 juni 2010, 18:08:42 »

Ik zit hier ook alweer bijna een jaar :o
In augustus dan, maar dan ben ik nog weg :P

+1 :)

Citaat van: Simile
En het leukste koppeltje is natuurlijk Himan + Simile ^-^

Dit betwijfel ik dan weer...
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog