Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Adriaans spellenparadijs  (gelezen 1632 keer)

adriaan

  • Forumnerd!
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +45/-100
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17.631
Adriaans spellenparadijs
« Gepost op: 28 december 2017, 00:23:36 »


Hulpspelleiders
Wil je een keer met mij hulpspelleideren? Wie weet kan dat wel! Ik heb er niks aan als je me alleen dat mededeelt, dus stuur een uitwerking van het thema en/of de variant die je met mij zou willen leiden in een PM naar me toe en als ik het ook wat vind dan gaan we de samenwerking aan! :)
« Laatst bewerkt op: 27 april 2019, 13:32:57 door adriaan »
Gelogd

adriaan

  • Forumnerd!
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +45/-100
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17.631
Re: Adriaans spellenparadijs
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2019, 13:35:14 »

Spel 484 (start 10 mei):
Dit spel zal wederom de spelvariant Duisternis hebben. Het gaat hier om een kleine verandering die grote gevolgen heeft voor het spel: er zullen geen rollen bekendgemaakt worden na de dood van spelers, dus je blijft in het duister over wat die persoon was... daarnaast zullen zienende rollen ook de rollen van doden mogen bekijken. Deze spelvariant is in het voordeel van slecht, maar dit wordt met de rolverdeling erbij natuurlijk netjes uitgebalanceerd.
Gelogd

adriaan

  • Forumnerd!
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +45/-100
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17.631
Re: Adriaans spellenparadijs
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2019, 13:36:55 »

Spel 487 (start 13/14 juni):
Dit spel heeft de nieuwe spelvariant Schizofrenie. 80% van de spelers krijgt zijn echte rol te horen. 20% van de spelers heeft schizofrenie (zonder het zelf te weten) en krijgt een rol die ze niet daadwerkelijk zijn. Het is aan de spelers om erachter te komen of ze wel of niet hun eigen rol hebben...
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog