Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het cafι, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3 ... 40   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 3484 keer)

Wazigekip

Discussietopic
« Gepost op: 27 november 2018, 10:24:17 »

Discussieer er maar op los.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2018, 19:05:15 door Wazigekip »

Kevindemen

Re: Discussietopic
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2018, 21:24:14 »

Bij dezen een teken van leven. Ik ben dit spel voornamelijk enkel per PM bereikbaar. Ben van plan bij wijze van nieuwe strategie minder hier zichtbaar te zijn hier. Mailbox staat open voor iedereen die wil praten. En iedereen veel speelplezier.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Katz

« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2018, 21:32:00 »

Veel plezier iedereen!

dutchy

« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2018, 21:34:03 »

Veel plezier allemaal! PM staat open voor iedereen.

Gordijntje

« Reactie #4 Gepost op: 30 november 2018, 21:44:45 »

Iedereen veel succes gewenst.
Ik ga nog 86 keer alle topics doornemen. De 87e keer zal ik wel een deel snappen, hoop ik.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Shaddow

« Reactie #5 Gepost op: 30 november 2018, 21:48:01 »

Heyhey, superveel zin in! Ik sta open voor contact via PM, mijn app staat aan, enz. enz.
Ik ben op het moment relatief druk met werk en alles, dus waarschijnlijk gaat mij appen het allersnelst. Als je mijn nummer niet hebt, stuur even een PM :)

Zullen we hier afspreken in welke volgorde we gebouwen willen maken?

inb4 "HET IS VREDE ER ZIJN GEEN ZERGS WAAROM ZOUDEN WE GEBOUWEN MAKEN ZOMG"

Tevens - ik ben persoonlijk van mening dat de zerg een ziekte zijn en dat we dit perfect kunnen genezen. Als de zerg dus gewoon even rustig kunnen blijven en niet en masse mensen gaan infecteren, lossen we dit gewoon gezamelijk op!

Verder snap ik obviously vrijwel niks van dit spel dus vergeef het mij als ik hier fouten in maak, maar ik word gewoon echt extreem blij van het feit dat ik gebouwtjes kan maken :')

Ikzelf denk dat we misschien eerst een armory willen zodat we mensen kunnen beschermen tegen de zerg.

Maar we moeten dus 4 dagen wachten voor we die kunnen maken al :p

Ik hoop dat er lekker lang mensen blijven leven en dat we echt een hele bloeiende society kunnen maken waar dan ineens alle spelers razendsnel achter elkaar sterven. Zou ik blij van worden.

...

Maar ik ben ook zo'n persoon die carcasconne gaat spelen om een zo'n mooi mogelijke stad te bouwen :p
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Kevindemen

« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2018, 21:55:52 »

De terran krijgen 1 grondstof voor elke levende speler.

De protoss en zerg krijgen 1 grondstof voor elke levende speler van hun ras. En ook wanneer een niet zerg sterft.

Begrijp ik het dan goed dat het misschien beter is om zolang mogelijk zoveel mogelijk spelers te laten leven. Zelfs Zergs leveren Terran grondstoffen op dus misschien beter die eruit te werken als we meer sturing hebben en een flinke buffer aan grondstoffen. Tenminste dat is mijn eerste indruk van dit spel. Flink sparen, bouwen en vooralsnog de vrede bewaren?
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Shaddow

« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2018, 22:02:53 »

Sowieso sterf je als je op een terran stemt.

Het is wel belangrijk dat we een manier hebben om infecties te voorkomen, te detecteren en tegen te gaan. In principe heb je twee dagen minimaal per infectie om hem op te sporen en tegen te gaan @Wazigekip interpereteer ik dat juist?
Is het

Dag 0: speler wordt geinfecteerd
Dag 1: speler is geinfecteerd
Dag 2: speler is geinfecteerd
Dag 3: speler sterft?

Hoe zit het hier met de dag/nachtvolgorde? Kan iemand genezen worden in dezelfde nacht dat iemand zou sterven aan de infectie?
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

Tom?100

« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2018, 22:03:40 »

Ik heb er zin in mensen! Ik ben misschien niet altijd makkelijk bereikbaar wegens werk en school, maar ik probeer zo snel mogelijk te reageren!

Yoroshiku onegaishimasu!

Phone0Ix

« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2018, 22:45:54 »

7e >:D

jessicavd

« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2018, 23:02:44 »

Hoi allemaal Ik ben online pm is altijd leuk en gezellig dus wie wil mag me een berichtje sturen ...

vragen met de vraag of je goed of slecht bent  is antwoord zoals iedereen het roept (goed natuurlijk)dus vraag deze vraag niet  :) verder is het prima .

Ik hoor jullie wel  :D

Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Aappen21

« Reactie #11 Gepost op: 30 november 2018, 23:15:23 »

Ik ga morgen allee eens lezen ziet er leuk uit wazige
Vēnī, vīdī, vīcī

Shaddow

« Reactie #12 Gepost op: 30 november 2018, 23:21:25 »

Maar ja we kunnen deze dag sowieso geen gebouw bouwen dus sparen die hap lijkt mij.

We kunnen wel praten over welk gebouw we willen praten tho. Ik ben voorstander van doorsparen voor starport/factory en daarna evt een barracks, zodat we snel mensen kunnen desinfecteren.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

jessicavd

« Reactie #13 Gepost op: 30 november 2018, 23:32:04 »

Ik las dat je maar 1 gebouw per persoon kan beheren , kan iedereen hierop meeloten of hoe zit dat ;)
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

« Reactie #14 Gepost op: 1 december 2018, 02:58:46 »

Ja, wordt een stemming gehouden dus er wordt gekozen. Als je graag een ander gebouw wilt beheren zul je je voor de eerste moeten afmelden en zorgen dat je herkozen wordt voor de nieuwe dus.

Ik ben het eens met dat we zo lang mogelijk iedereen levend moeten houden. Wat dan wel van belang is, is dat we de juiste gebouwen en krachten upgraden waarmee we sterkere Zergs kunnen stoppen wanneer ook die meer grondstoffen krijgen.

Overigens denk ik dag we met deze strategie wel heel saaie eerste dagen gaan krijgen aangezien niemand eigenlijk dode spelers wil zien. Ik denk dat ik zelf dan ook voorlopig niet stem en ga uitvogelen hoe we de gebouwen etc het beste kunnen gaan opbouwen. Ik hou wel van dit soort RTS-games dus houd me er graag mee bezig :P

Berichtje voor de fun: Ik wilde eerlijk gezegd het spel gaan regelen om eventueel een video te maken met hoe dit WvW-potje eruit gezien zou hebben zouden we een echt WoW-spel gespeeld hebben. Weet niet of @Westkip het spel zelf heeft en de apparatuur + tijd voor heeft? Ik zou het in ieder geval supertof vinden mocht iemand daar de tijd in willen steken. Ik weet niet of het όberhaupt kan, maar het idee popte net ineens in me op :P
Pagina's: [1] 2 3 ... 40   Omhoog