Nieuws

Nieuwe feature
Nested quotes zijn nu mogelijk. Dat betekent dat je quotes in quotes kan zetten. Wat een geluk! :P

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Vragentopic  (gelezen 560 keer)

BloodWolf14

Re: Vragentopic
« Reactie #60 Gepost op: 11 december 2018, 04:04:48 »

Juist. Allemaal hoe ik het ongeveer bedacht had. Thanks :)

En lekker laat wakker nog ook ;)

Shaddow

« Reactie #61 Gepost op: 11 december 2018, 19:02:12 »

Hey @Wazigekip

Stel, puur hypothetisch, Kevindemen is een Terran Hellion en we hebben een zerg die hem wilt infecteren via een Spore colony, en daarom via de Spore Colon de rol Terran Hellion instuurt, gewoon even als voorbeeld.

Stel dat de Terran Hellion op Dag 7 gebouwd en gebruikt wordt; sterft onze Kevindemen in dit ongelukkige voorbeeld dan op dag 9 (dag 7 infectie, dag 8 geinfecteerd, dag 9 dood) of dag 10 (dag 7 infectie, dag 8 geinfecteerd, dag 9 geinfecteerd, dag 10 dood)?

Zeg ook even als de vraag te specifiek is, maar ik dacht dit af te leiden uit mijn vorige vraag maar schijnbaar is er nog twijfel over.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Wazigekip

« Reactie #62 Gepost op: 11 december 2018, 19:08:35 »

Hey @Wazigekip

Stel, puur hypothetisch, Kevindemen is een Terran Hellion en we hebben een zerg die hem wilt infecteren via een Spore colony, en daarom via de Spore Colon de rol Terran Hellion instuurt, gewoon even als voorbeeld.

Stel dat de Terran Hellion op Dag 7 gebouwd en gebruikt wordt; sterft onze Kevindemen in dit ongelukkige voorbeeld dan op dag 9 (dag 7 infectie, dag 8 geinfecteerd, dag 9 dood) of dag 10 (dag 7 infectie, dag 8 geinfecteerd, dag 9 geinfecteerd, dag 10 dood)?

Zeg ook even als de vraag te specifiek is, maar ik dacht dit af te leiden uit mijn vorige vraag maar schijnbaar is er nog twijfel over.
Als iemand tijdens nacht 7 zou worden geďnfecteerd door een spore colony dan zal deze speler tijdens nacht 9 sterven.

Shaddow

« Reactie #63 Gepost op: 11 december 2018, 19:09:07 »

I stand corrected. Thanks :)
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog