Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het cafÚ, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gebouwentopic  (gelezen 443 keer)

Wazigekip

Gebouwentopic
« Gepost op: 27 november 2018, 11:16:36 »

Terran gebouwen

Algemene gebouwen

Algemene gebouwen van de terran moeten door een specifieke speler worden beheerd. Zodra het gebouw is gebouwd zal de volgende dag een stemming gehouden worden om te bepalen wie het gebouw gaat beheren. Bij een gelijke stemming zal niemand worden aangewezen en zal de stemming de dag daarna opnieuw worden gehouden.

Een speler kan maar 1 terran gebouw beheren. Een speler die een gebouw beheert kan vrijwillig het beheer van dat gebouw opzegggen. De dag daarna wordt er weer een nieuwe stemming gehouden om de nieuwe beheerder van het gebouw te bepalen. Als de beheerder van een gebouw sterft zal er de dag daarna ook een nieuwe stemming worden gehouden om de nieuwe beheerder van het gebouw te bepalen.

Het inzetten van krachten van gebouwen kunnen speler doen door een bericht naar de spelleiding te sturen.

Algemene gebouwen kunnen vaker worden gebouwd.

Science facility

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in de science facility kan elke 2 dagen iemand onderzoeken om te controleren of deze speler is ge´nfecteerd. Hij krijgt niet te horen waarmee de speler is ge´nfecteerd.

Physics lab

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in het physics lab kan elke 4 dagen een ge´nfecteerde speler genezen.

Control tower

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in de control tower kan elke 2 dagen een ander gebouw beschermen. Dit gebouw kan dan niet worden getroffen door zergkrachten.

Supply depot

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in het supply depot kan elke 4 dagen een speler controleren op een specifieke zergrol. Hij krijgt dan te horen of die klopt.

Engineering bay

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in de engineering bay kan elke 2 dagen een andere speler beschermen. Deze speler kan dan niet worden getroffen door zergkrachten.

Academy

Benodigde grondstoffen: 25

De speler in de academy kan elke 2 dagen een andere speler beschermen. Als deze beschermde speler wordt getroffen door zergkrachten krijgt de speler in de academy te horen welke zergrol daarvoor verantwoordelijk is.

Rol gebouwen

Barracks

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] * 4 (64)

Een barracks geeft burgers de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar marine, ghost of medic.

Een barracks zorgt ook ervoor dat marines, ghosts en medics hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Armory

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] * 4 (64)

Een armory geeft marines de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar firebat, viking of hellion.

Een armory zorgt ook ervoor dat firebats, vikings en hellions hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Factory

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] * 4 (64)

Een factory geeft ghosts de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar reaper, vulture of goliath.

Een factory zorgt ook ervoor dat reapers, vultures en goliaths hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Starport

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] * 4 (64)

Een starport geeft medics de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar science vessel, valkyrie of wraith.

Een starport zorgt ook ervoor dat science vessels, valkyries en wraiths hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Protoss gebouwen

Algemene gebouwen

Om de krachten van protoss gebouwen te gebruiken zijn grondstoffen nodig, maar geen protoss speler. Zolang ze over genoeg grondstoffen beschikken kunnen ze zoveel krachten tegelijk inzetten als ze willen. Een enkel gebouw kan echter maar 1x per dag worden gebruikt.

Algemene gebouwen kunnen vaker worden gebouwd.

Pylon

Benodigde grondstoffen: 12

Een pylon produceert elke dag 1 extra grondstof voor de protoss.

Cybernetics core

Benodigde grondstoffen: 20

Heeft de kracht om het ras van een speler naar keuze te bekijken.

Benodigde grondstoffen om kracht te gebruiken: 12

Observatory

Benodigde grondstoffen: 10

Heeft de kracht om te controleren of de zerg over een gebouw naar keuze beschikken.

Benodigde grondstoffen om kracht te gebruiken: 6

Photon cannon

Benodigde grondstoffen: 15

Heeft de kracht om een speler naar keuze te vermoorden.

Benodigde grondstoffen om kracht te gebruiken: 9

Robotics support bay

Benodigde grondstoffen: 15

Heeft de kracht om een gebouw naar keuze van infecties te ontdoen.

Benodigde grondstoffen om kracht te gebruiken: 9

Fleet bacon

Benodigde grondstoffen: 20

Heeft de kracht om een ontdekt zerg gebouw te vernietigen.

Benodigde grondstoffen om kracht te gebruiken: 12

Rol gebouwen

Gateway

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 4 (13)

Een gateway geeft acolytes de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar zealot, high templar of dark templar.

Een gateway zorgt ook ervoor dat zealots, high templars en dark templars hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 8

Robotics facility

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 4 (13)

Een robotics bay geeft zealots de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar dragoon, scout of reaver.

Een robotics bay zorgt ook ervoor dat dragoons, scouts en reavers hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 8

Forge

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 4 (13)

Een forge geeft high templars de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar archon, interceptor of corsair.

Een forge zorgt ook ervoor dat archons, interceptors en corsairs hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 8

Stargate

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 4 (13)

Een stargate geeft dark templars de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar dark archon, arbiter of observer.

Een stargate zorgt ook ervoor dat dark archons, arbiters en observers hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 8

Zerg gebouwen

Zerg gebouwen zijn instabiel en vallen na 4 dagen weer in puin. Ze zijn normaal dus maar 4 dagen te gebruiken.

Algemene gebouwen

Om een algemeen gebouw te gebruiken is een zerg speler nodig. Deze speler kan de dag dat hij het gebouw gebruikt geen rolkrachten gebruiken. Een zerg speler kan elke dag dus zijn rolkracht gebruiken of de kracht van een gebouw, maar niet beide of de krachten van meerdere gebouwen tegelijk.

Algemene gebouwen kunnen vaker worden gebouwd.

Creep colony

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 3 (10)

Een creep colony produceert creep en geeft zerg de mogelijkheid om gebouwen op het creep te bouwen. Gebouwen die op creep zijn gebouwd zijn stabiel en vallen niet na 4 dagen in puin.

Na 10 dagen zal de creepproductie zo massaal zijn dat iedereen de aanwezigheid van de creep colony zal kunnen zien.(Dit wordt dan openbaar bekend gemaakt)

Spine crawler

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 1 (4)

Een spine crawler kan elke 5 dagen een gebouw infecteren met een moordlarva. Deze moordlarva zal het gebouw na 4 dagen vernietigen.

Spore crawler

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 1 (4)

Een spore crawler kan elke 5 dagen proberen om een speler met een moordlarva te infecteren. Als die speler een protoss is zal hij worden ge´nfecteerd met een moordlarva die de speler na 2 dagen zal vermoorden.

Infestation pit

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 1 (4)

Een infestation pit kan elke 5 dagen een gebouw infecteren met een vloeklarva die ervoor zorgt dat het gebouw geen krachten kan gebruiken. Deze vloeklarva blijft 10 dagen leven.

Spore colony

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 1 (4)

Een spore colony kan elke 2 dagen proberen om een speler met een moordlarva te infecteren door rol van die speler in te sturen. Als de rol klopt zal die speler worden ge´nfecteerd met een moordlarva die de speler na 2 dagen zal vermoorden.

Sunken colony

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 1 (4)

Een sunken colony kan elke 5 dagen een speler infecteren met een moordlarva. Deze moordlarva zal de speler na 8 dagen vermoorden.

Rol gebouwen

Hatchery

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 2 (7)

Een hatchery geeft hatchlings de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar zergling, scourge of broodling.

Een hatchery zorgt ook ervoor dat zerglings, scourges en broodlings hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 2

Spawning pool

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 2 (7)

Een spawning pool geeft zerglings de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar hydralisks, devourers of ultralisks.

Een spawning pool zorgt ook ervoor dat hydralisks, devourers en ultralisks hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 2

Spire

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 2 (7)

Een spire geeft scourges de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar mutalisks, corruptors of banelings.

Een spire zorgt ook ervoor dat mutalisks, corruptors en banelings hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 2

Evolution chamber

Benodigde grondstoffen: [aantal beginspelers] / 5 * 2 (7)

Een evolution chamber geeft broodlings de mogelijkheid om hun rol te upgraden naar defilers, infestor of overlord.

Een evolution chamber zorgt ook ervoor dat defilers, infestors en overlords hun rolkrachten kunnen gebruiken.

Benodigde grondstoffen om een rol te upgraden: 2
« Laatst bewerkt op: 30 november 2018, 21:46:30 door Wazigekip »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog