Nieuws

Test
We gebruiken het nieuws wat meer. Valt dit je ook op? Stuur dan een berichtje naar Roandraak met als onderwerp "Test". Helpt het?

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Rassen  (gelezen 104 keer)

Wazigekip

Rassen
« Gepost op: 29 november 2018, 14:07:35 »

Terran

De terran kennen elkaar niet en weten alleen van zichzelf dat ze terran zijn.

Terran krijgen elke speldag grondstoffen voor elke levende speler.(ook voor spelers die zelf geen terran zijn)

Terran spelers kunnen hun rolkrachten pas gebruiken als het betreffende gebouw daarvoor is gebouwd.

Als ze over genoeg grondstoffen beschikken kan een speler(ook als die zelf geen terran is) een aanvraag doen om een terran gebouw te bouwen. Als deze aanvraag door 3 andere spelers wordt gesteund dan wordt dit gebouw vervolgens ook gebouwd.

Na het bouwen van een algemeen gebouw zal de volgende speldag een stemming worden gehouden om iemand aan te wijzen die het gebouw zal beheren.

Het kost terran 4 dagen om hun rol te upgraden via een gebouw dat dit mogelijk maakt.

Om te winnen moeten terran eerst alle zerg vermoorden en vervolgens 3 dagen doorkomen zonder dat er doden vallen.

Protoss

Alle protoss kennen elkaar en hebben een eigen overlegboard.

Protoss krijgen elke speldag grondstoffen voor elke levende protoss speler.

Protoss spelers kunnen hun rolkrachten pas gebruiken als het betreffende gebouw daarvoor is gebouwd.

Het inzetten van protoss krachten kost altijd grondstoffen.

Het kost protoss 8 dagen en 8 grondstoffen om hun rol te upgraden via een gebouw dat dit mogelijk maakt.

Om te winnen moeten protoss eerst alle zerg vermoorden en vervolgens 3 dagen doorkomen zonder dat er doden vallen.

Zerg

Alle zerg kennen elkaar en hebben een eigen overlegboard.

Zerg krijgen elke speldag grondstoffen voor elke levende zerg speler.

Voor elke terran of protoss speler die sterft krijgen de zerg ook 5 grondstoffen.

Zerg spelers kunnen hun rolkrachten pas gebruiken als het betreffende gebouw daarvoor is gebouwd.

Zerg gebouwen zijn instabiel en kunnen maar 4 dagen overleven voordat ze weer in puin vallen.

Het kost zerg 2 dagen en 2 grondstoffen om hun rol te upgraden via een gebouw dat dit mogelijk maakt.

Om te winnen moeten zerg ervoor zorgen dat er minder dan 4 terran en/of protoss spelers in leven zijn.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2018, 18:48:10 door Wazigekip »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog