Nieuws

Nieuwe zomerplanning
Heb jij al gezien welke toffe spellen er in de zomer worden gespeeld? De nieuwe zomerplanning staat online. Bekijk hem dus snel eventjes en krijg een indruk wat voor gaafs er allemaal aankomt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 311 keer)

BloodWolf14

Re: Nabespreektopic
« Reactie #30 Gepost op: 15 december 2018, 19:45:43 »

Het was ook gewoon mogelijk om alle protos al over te houden bijna aan afstrepen want terrans deden absoluut geen moeite om zichzelf verborgen te houden. :p
Dit dus ja. Scheelt dat we de Zerg er dan snel uit hadden gewerkt.

Lyne

« Reactie #31 Gepost op: 15 december 2018, 19:51:37 »

Karma is uitgedeeld

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #32 Gepost op: 15 december 2018, 23:01:57 »

Karma is uitgedeeld

Thnx! Kun je die van 268 ook nog even uitdelen?

@Bloodwolf Ik probeerde jou echt te dwingen om te claimen, aangezien ik eigenlijk wel overtuigd van was dat je Zerg of Protoss moest zijn. Een aantal terran was bewezen op basis van gegeven informatie en een aantal op basis van stemgedrag e.d.. (natuurlijk hadden die protoss kunnen zijn, maar ging er in eerste instantie van uit dat hun claim wel klopte) Had van alle andere actieve spelers een duidelijke claim, dus vond het belangrijk dat ik die van jou ook zou krijgen. Had ook zoiets van; vgm heb ik mezelf genoeg bewezen, dus als die protoss is, dan zou die dat wel moeten claimen; zeker ook in combi met het infectieverhaal, waarbij ik open kaart speelde.

@Wazige Kip, je moet deze variant echt nog een keertje hosten. Nu begrijpt iedereen em goed en dan kun je vanaf het begin al een stuk tactischer spelen :)

Lyne

« Reactie #33 Gepost op: 16 december 2018, 00:46:21 »

Dat is een spel van een andere spelleider. Die moet dat uitdelen :p

Kevindemen

« Reactie #34 Gepost op: 16 december 2018, 01:02:40 »

Maar bij dat spel was je nog niet eens lid :O Maar dan is het voor spel 468.
Die moet ik uitdelen, maar ik ben een chaoot  dus heb voor mijzelf het systeem dat ik pas karma uitdeel als ik het board verplaats,
dan weet ik zeker dat het niet vergeten word meer. Heb namelijk niet altijd bij afronden van een spel direct tijd.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Tom?100

« Reactie #35 Gepost op: 16 december 2018, 03:33:52 »

@Wazige Kip, je moet deze variant echt nog een keertje hosten. Nu begrijpt iedereen em goed en dan kun je vanaf het begin al een stuk tactischer spelen :)

Ik denk dat als hij nog een keer die matrix wereld introduceert dat het juist minder slaagt als men van tevoren weet dat die variant er is. Het surprise element is erg sterk bij deze variant

Shaddow

« Reactie #36 Gepost op: 16 december 2018, 09:44:20 »

Okay maar inceptionspellen zijn wel perfect.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #37 Gepost op: 16 december 2018, 10:11:36 »

Ik denk dat als hij nog een keer die matrix wereld introduceert dat het juist minder slaagt als men van tevoren weet dat die variant er is. Het surprise element is erg sterk bij deze variant

Ja dat deel moet je dan denk maar weglaten of vervangen door iets anders..

@kevin, duidelijk :p en indd 468 hahaha

BloodWolf14

« Reactie #38 Gepost op: 16 december 2018, 13:08:40 »

DZ, voor mij was je totaal niet bewezen ;D

Ik had namelikk echt geen claims gehoord op die van Jessica na dag 6. Damon wist ik dan dat hij Terran was, maar in eerste instantie ook alleen dat hij als burger was begonnen. Gordijntje kreeg ik dan als 3e te horen. Soort van XP

Daarnaast had ik dus van helemaal niemand nog claims gekregen. Dat jij acties had uitgevoerd wist ik dus ook niet eens. Zie het Machinesboard nog eens. Ik dacht dus dat jij loog over de infectie van Damon, maar hij vermelde het even verkeerd.

Juist omdat jij zoveel claims had dacht ik dat je de laatste Zerg was die gewoon iedereen aan het uitmoorden was en te veel vertrouwd werd met fake infectiechecks, maar die waren dus wel echt :P

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #39 Gepost op: 17 december 2018, 10:43:59 »

Ik zou het wel makkelijk gehad hebben als zerg haha :D
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog