Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 1356 1357 [1358]   Omlaag

Auteur Topic: Ergernissentopic  (gelezen 251227 keer)

bert-boefjes

Re: Ergernissentopic
« Reactie #20355 Gepost op: 31 mei 2015, 11:53:14 »

Gewoon als hun belangrijk bezoek hebben of familie op bezoek hebben zorgen dat jij een scharrel bij je hebt? Zullen ze vanzelf wel bijdraaien.
Zeker als je gewoon bij houdt hoe vaak je overlast van ze hebt.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Heartless

« Reactie #20356 Gepost op: 31 mei 2015, 11:53:31 »

Ik heb een kleine kamer buiten het centrum, maar dat vind ik zoveel minder belangrijk dan huisgenoten. Wat ontzettend niet materialistisch van me he :D Dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, al zou ik me heel alleen voelen op een prachtige, grote kamer midden in het centrum met huisgenoten waar ik niets mee heb en alleen maar last van heb. Ik heb al vaker de kans gehad om te verhuizen naar een mooie kamer, maar dat zou betekenen dat ik terecht kom in een huis waarvan ik niet weet hoe de huisgenoten zijn. Als die tegenvallen zou ik heel veel spijt krijgen van mijn verhuizing.

Heartless

« Reactie #20357 Gepost op: 31 mei 2015, 11:56:08 »

Wat Bert zegt zou ik juist niet doen. Dan wordt het alleen maar erger van beide kanten, en dan heb je helemaal geen nachtrust meer vrees ik. Het bijhouden is misschien wel een goed idee. Het zou kunnen dat ze niet realiseert hoeveel overlast ze bezorgd, en dat jouw nachtrust echt gestoord is. Door aan te tonen hoevaak ze 'ongewenst' verdrag vertoont, zou het kunnen dat ze bijdraait. Al zijn zulke gevallen vaak hopeloos, en niet meer te redden. Zorg dat ze gaat samenwonen met haar vriend ver van jou vandaan XD

Olaf

• Gast
« Reactie #20358 Gepost op: 31 mei 2015, 12:02:21 »

Myeah, dat is mijn plan de laatste tijd ook al. Gewoon altijd áls ik er last van heb het zeggen; ipv denken: "Nouja, t zal wel", wat ik meestal deed.

En het voordeel van mijn kamer is dat ik op mijn studie al veel vrienden enzo heb, dus dat heb ik niet echt nodig op mijn kamer. Als ik op mn kamer ben wil ik ook wel eens echt gewoon rustig aan doen, met vrienden afspreken kan altijd. Dat vind ik dus niet echt jammer ofzo. Ik had eerst 2 andere huisgenoten, en daar was het echt prima geregeld. We leefden in hetzelfde huis, hadden niet tot nauwelijks contact, maar niemand had ook last van elkaar. Maarja, misschien moet ik me er ook proberen niet zo druk om te maken. Het is toch kansloos dat zij er iets aan gaat veranderen, dus ik zal ermee moeten leven tot ik verhuis. :\
Pagina's: 1 ... 1356 1357 [1358]   Omhoog