Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 21 22 [23]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic 204: Durf eens niet trouw te zijn aan de Heer van het Duister  (gelezen 26588 keer)

Simile

Re: Discussietopic 204: Durf eens niet trouw te zijn aan de Heer van het Duister
« Reactie #330 Gepost op: 17 oktober 2011, 15:44:32 »

hmmja ach. Dat we er duidelijk rekening mee hebben gehouden heeft wel geholpen. Alleen jammer van de laatste nacht, ik had graag Narcissa en Lucius een epic laatste strijd hebben laten voeren door wschoolf op te eten ipv Brecht, maar ik dacht dat er een niet geringe kans bestond dat Brecht intussen adel was geworden en mij dus zou verslaan met zijn adeligheid :P. Maar goed, dat is alleen verhaalgewijs jammer  (A). Voor de rest denk ik niet dat het erg is dat we dat dachten.

Shaddow-expert

wschoolf1

Re: Discussietopic 204: Durf eens niet trouw te zijn aan de Heer van het Duister
« Reactie #331 Gepost op: 17 oktober 2011, 17:02:59 »

Wow, Simile. Goed gespeeld! Ik had in ieder geval lang niet door dat jij een wolf was...
<Gaat in een hoekje zitten balen>

Nu ja, 2e plaats zullen we maar zeggen!

Simile

« Reactie #332 Gepost op: 17 oktober 2011, 18:39:08 »

Deze post van mij werd ook verkeerd uitgelegd :P.

that is odd.
ALS dat waar is, zijn er 2 wraakengelen :P.

Ik bedoelde daarmee dat ik wraakengel was, niet dat marcoo wraakengel bij mij geclaimd had. En dan had ik ervoor willen zorgen dat wschoolf eruit ging, omdat ik immers BM was geworden en betrouwbaar enzo omdat ik kon argumenteren dat ik dan vast was gezien door Niels en dus wel goed moest zijn en wschoolf dus slecht...
Maar zoals het nu werd uitgelegd door Brecht vond ik ook hardstikke prima hoor  (A).
Wat ik trouwens nog steeds niet snap is waarom Niels mij ooit tot BM heeft benoemd als hij me nooit heeft gezien en er blijkbaar twijfels bestonden bij Dixie, waarvan hij wist. Maar goed, ook hier, ik klaag niet XD.

Shaddow-expert

Ralinde

• Gast
« Reactie #333 Gepost op: 17 oktober 2011, 19:02:11 »

Respect hoor Simile. De goedjes hebben mijns inziens weinig gedaan om je te ontmaskeren. Wilde het spel open laten zodat zowel goed als slecht nog kon winnen.

Het was erg grappig om lijk-wolf te zijn, ook al hebben we het niet overleefd.

Brecht

« Reactie #334 Gepost op: 17 oktober 2011, 19:33:00 »

Het was irritant dat niels, Simile BM maakte, ik dacht dat hij haar gezien had en daardoor vertrouwde ... xD En, Dixie, sorry dat ik het verpest heb (a)

& Ralinde sorry dat ik je verraden heb ;p

Ralinde

• Gast
« Reactie #335 Gepost op: 17 oktober 2011, 19:47:20 »

Ja je had kunnen winnen als je het niet gedaan had dus best dom :P

Als ik het zelf gepost had, had ik er namelijk op gewezen dat een lijk niet gevaarlijk is zolang grafdelver en wolven nog leven, maar dat een sjamaan aan de andere kant behoorlijk slecht kan zijn voor de goedjes. Ik zou dan gezegd hebben dat ik gelynched zou mogen worden als grafdelver stierf of er vermoeden zou zijn dat alle wolven dood waren...
En aangezien niet alle wolven dood zouden gaan (want dan zou ik zelf ook dood zijn) en we jou gewoon wilden laten leven zodat we met zn 3en over zouden blijven, zou de grafdelver ook niet sterven en ik 'ongevaarlijk' blijven.
Maar goed, toen besloot jij er ook nog even bij te vermelden dat ik gekoppeld was aan iemand die geconverteerd was en toen was het helaas einde oefening :(

Simile

« Reactie #336 Gepost op: 17 oktober 2011, 19:55:35 »

Mja, ik vind persoonlijk ook dat een grafdelver zijn lijk niet hoort te verraden, tenzij het zeker is dat hij wint als hij dat doet. Dus bv als hij goed is en alle wolven al dood zijn, of als hij slecht is en alle goedjes al dood zijn. Maar goed, dat was jouw keuze, en mij kwam het in dit geval niet slecht uit natuurlijk XD.

Shaddow-expert

Ralinde

• Gast
« Reactie #337 Gepost op: 17 oktober 2011, 20:09:20 »

En dan te bedenken dat ik Brecht eerst niet wilde vertellen dat ik koppel was, maar dat Nimbus vond dat we gewoon met zn drieen moesten proberen te winnen XD

Dixie

« Reactie #338 Gepost op: 17 oktober 2011, 20:13:05 »

Om je vervolgens op te laten eten :P
Weet je zeker dat ze wel echt je geliefde was? ^-^  :P

Diva Licious

• Gast
« Reactie #339 Gepost op: 17 oktober 2011, 20:14:00 »

Wat ik zo grappig vind is dat een Wolf zijn geliefde laat op eten ahaha

Ralinde

• Gast
« Reactie #340 Gepost op: 17 oktober 2011, 20:26:39 »

Ja ze zou het nog wijzigen maar was niet meer online geweest XD

Oh ja en het was niet 'vervolgens' he? :P Ik was eerst lunch en daarna pas lijk.

Maar Des, je moet volgende keer niet zo panisch op het wolvenboard posten dat iemand onder vuur ligt en dat iemand je erg op de huid zit als die persoon 1 pm gestuurd heeft met de vraag wat jij van bepaalde personen vind he? :P
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2011, 20:38:22 door Ralinde »
Pagina's: 1 ... 21 22 [23]   Omhoog