Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Polls:  (gelezen 1537 keer)

Linqy

Polls:
« Gepost op: 14 oktober 2011, 10:45:23 »

(Wo)man of the Story
(Wo)man of the Match

Ook Karma is uitgedeeld, en degenen die een ban hebben verdiend hebben die gekregen. Stemmen dus!

Markm

Re: Polls:
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2011, 15:35:02 »

Ik heb op Erik gestemd voor MOTM, die ik voor n na de herstart erg goed vond.
In een van zijn eerste spellen infiltreren in een goedjesnetwerk (met wat hulp van Skunki weliswaar :P) vind ik best wel knap en ook voor de herstart was hij niet slecht bezig. Ooggetuige claimen was geen slecht plan, en ondanks dat hij gewelpt zou worden op Ziener (6) vind ik toch echt goed gedaan heeft

Verder heb ik ook op Skunki en Jannes gestemd. Jannes wist als slechtje ook mooi te overleven en ondanks dat ze vrij snel verdacht was (van wat ik mee kreeg) toch weten te overleven. Skunki had op het eind helaas wat pech, maar had in nacht 2 al een netwerk met een bengel, (slechte (A)) heks, jager (hijzelf dan weliswaar) en een priester er in. Al had ik natuurlijk ook makkelijk goed kunnen kiezen, maar wat is daar nou leuk aan :P. En ik heb op dat moment ook fijn samen gewerkt met hem. Verder had hij voor de herstart nog bijna een ziener gelyncht gekregen (als sjamaan zijnde), door een tunnelvisie te creren op het feit dat er geen ooggetuige was. :P

Op MOTS heb ik niet gestemd, want ik heb het verhaal niet echt gevolgd. Wel vond ik de spelleiders beide erg leuk om te lezen. Helaas staan zij niet in de poll (hint hint :P)

t4nd

« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2011, 18:21:50 »

Ik kan stemmen in de polls van 203, maar ik zat niet in het spel. Is dat normaal of is het ergens een foutje in het systeem?
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

123berber

« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2011, 09:32:08 »

Wie heeft de polls gewonnen?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kingosje

« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2011, 11:23:08 »

Ik denk niet ik, want ik zie nog niks bij MVW staan van mezelf.  :-\

Kingosje

« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2011, 12:44:03 »

Je kan niet meer stemmen op deze, dus is er een uitslag?
Pagina's: [1]   Omhoog