Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 13 14 [15]   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic  (gelezen 17145 keer)

nielsboy

• Gast
Re: Reactietopic
« Reactie #210 Gepost op: 5 november 2011, 19:05:24 »

Maar jij zou doden beschrijven, ik heb er nu 1 gedaan, de ander nog niet. *hint, hint*
Wie moest er dan ook al weer dood gemaakt worden. Dan ga ik dat even regelen.

LittleWeird

« Reactie #211 Gepost op: 5 november 2011, 19:17:39 »

Je kan t4nd/Mario nog doen ;) Coldplay/Lake heb ik al geregeld.

nielsboy

• Gast
« Reactie #212 Gepost op: 5 november 2011, 19:28:51 »

Je kan t4nd/Mario nog doen ;) Coldplay/Lake heb ik al geregeld.
Ik heb een mooi en lang stuk geschreven, al zeg ik het zelf :)

nielsboy

• Gast
« Reactie #213 Gepost op: 6 november 2011, 10:55:48 »

Ik ga nu nog even voor mij personage een eindverhaal schrijven.

Roandraak

« Reactie #214 Gepost op: 6 november 2011, 18:32:32 »

Ik heb als Story winnaars gestemd op Littleweird en Nielsboy
Littleweird:
Je speelde heel goed in op mijn personage en mijn gedachten. Ik stuurde jouw gedachten naar mijn mening soms te veel. Maar je wist er altijd een leuke twist aan te geven. Ik vond het werkelijk een eer om met je te schrijven.

Nielsboy:
Ik ben eventjes boos op je geweest vanwege je korte stukjes die elkaar snel achter elkaar opvolgden. In de loop van het verhaal kreeg je karakter steeds meer dimensie. Je probeerde heel goed de liefde te beschrijven. Soms ging je een beetje de mist in. (Voorbeeld dat je opeens onwel werd toen Ina dood gevonden was, ik dacht namelijk iets van koolstofmonooxidevergiftiging, maar te veel bloed in je hoofd? Uuhm:P)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

nielsboy

• Gast
« Reactie #215 Gepost op: 6 november 2011, 18:40:34 »

Ik heb als Story winnaars gestemd op Littleweird en Nielsboy
Littleweird:
Je speelde heel goed in op mijn personage en mijn gedachten. Ik stuurde jouw gedachten naar mijn mening soms te veel. Maar je wist er altijd een leuke twist aan te geven. Ik vond het werkelijk een eer om met je te schrijven.

Nielsboy:
Ik ben eventjes boos op je geweest vanwege je korte stukjes die elkaar snel achter elkaar opvolgden. In de loop van het verhaal kreeg je karakter steeds meer dimensie. Je probeerde heel goed de liefde te beschrijven. Soms ging je een beetje de mist in. (Voorbeeld dat je opeens onwel werd toen Ina dood gevonden was, ik dacht namelijk iets van koolstofmonooxidevergiftiging, maar te veel bloed in je hoofd? Uuhm:P)
Ik dacht dat het wel kon te veel bloed in je kop XD. Verder probeer ik ook zo lang mogelijk verhalen te maken. Er is wel een nadeel. Ik kan tot 20 november niet inschrijven in een spel dus kan ik niet veel meedoen met schrijvrn.

Roandraak

« Reactie #216 Gepost op: 6 november 2011, 18:53:06 »

Hersenbloeding mogelijk though. Maar daar grijp je niet voor naar je keel =]
*Moet ook weer een leuk spel uitzoeken*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

nielsboy

• Gast
« Reactie #217 Gepost op: 6 november 2011, 18:55:00 »

Hersenbloeding mogelijk though. Maar daar grijp je niet voor naar je keel =]
*Moet ook weer een leuk spel uitzoeken*
Aan het hof zou ik aan raden. Het is wel een leuk thema vind ik.

LittleWeird

« Reactie #218 Gepost op: 6 november 2011, 19:14:00 »

Littleweird:

Aaah, it made me smile :)

Roandraak

« Reactie #219 Gepost op: 24 november 2011, 16:08:23 »

Hoe zit het met de MOTM en MOTS? Wie zijn het? :O

nielsboy

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: 25 november 2011, 20:53:08 »

Dat vraag ik me ook af

LittleWeird

« Reactie #221 Gepost op: 25 november 2011, 23:00:59 »

Dat valt niet te achterhalen...

Roandraak

« Reactie #222 Gepost op: 27 november 2011, 10:12:57 »

Story ben ik niet, heb nog steeds 3 punten. Misschien is het handig om voortaan ook polls te openen in het spelboard, dan kan je het zien.

Bjoernie

« Reactie #223 Gepost op: 27 november 2011, 10:16:15 »

Je kan het nog steeds zijn, want volgens mij worden de lijsten in het inschrijfsysteem ook niet aangepast ;)

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

t4nd

« Reactie #224 Gepost op: 28 november 2011, 08:02:51 »

Als ik me niet vergis scheelt er nog wat aan het inschrijfsysteem zodat het uitdelen van karma niet helemaal perfect loopt & het verwerken van de motm/mots stemmen nog niet gaat.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: 1 ... 13 14 [15]   Omhoog