Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op n plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Motm / Mots  (gelezen 2238 keer)

t4nd

Motm / Mots
« Gepost op: 18 oktober 2011, 13:11:47 »

De polls zijn open, dus hier kan je dan je stem verklaren (A)

Voor Mots heb ik op Ralinde & dixie gestemd. Op Zabulus was blijkbaar niet mogelijk omdat de spelleiding er niet tussen staat ???.

Voor Motm heb ik een tijdje getwijfeld, en dan maar op Simile & Ralinde gestemd. Ralinde had het (misschien :P) nog wel kunnen redden als ze niet door haar delver verraden was, en ik vind het bovendien ook enorm sportief van haar dat ze Simile niet verraden heeft toen ze de lynch zou worden. Simile is netjes achter de schermen gebleven (niet in haar pm's, maar wel in de discussie) en op het juiste moment heeft ze de lynch kunnen benvloeden zodat ze won. Mooi gespeeld  O0
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralinde

• Gast
Re: Motm / Mots
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:18:56 »

Ik heb voor MotS op Dixie, Brecht en Nimbusfan gestemd. Brecht en Dixie hebben tot het einde geprobeerd een beetje een leuke verhaallijn te creren en de stukken van Nimbusfan vond ik ook erg goed.

Voor MotM heb ik op Simile en na even twijfelen ook op t4nd gestemd. Simile is mooi 'onder de radar' gebleven en heeft zo kunnen winnen en t4nd heeft nog voor heel veel verwarring gezorgd. Als hij niet ook verraden was als sjamaan zijnde had hij best nog wel een kansje gehad om het ver te schoppen denk ik.

Simile

« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:22:05 »

Oh, heh dit heb ik gisteren al gedaan geloof ik XD
Nja, even bedenken op wie ik gestemd heb.

MOTM: t4nd, superawesomespelindewargooisjamaan.
Ralinde: Had gewoon de pech dat ze verraden werd.

MOTS: Ook Ralinde. En Brecht hield op het einde het schrijven ook nog levend. Ook Linqy schreef goed, jammer dat ze eruit ging.

Shaddow-expert

t4nd

« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:25:56 »

Voor MotM heb ik op Simile en na even twijfelen ook op t4nd gestemd. Simile is mooi 'onder de radar' gebleven en heeft zo kunnen winnen en t4nd heeft nog voor heel veel verwarring gezorgd. Als hij niet ook verraden was als sjamaan zijnde had hij best nog wel een kansje gehad om het ver te schoppen denk ik.

Ik hoop trouwens dat mensen bij Simile niet denken dat ze enkel 'onder de radar' gebleven is (niet dat ik wil zeggen dat jij dat bedoelt (A)). We hadden wel degelijk veel contact via pm, maar aangezien ik toch al zeker slechtje was en het een kwestie van tijd was voor ik gelyncht ging worden deed ik alle communicatie in het discussietopic. Er was veel overleg met Simile via pm ;)

Ralinde

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:39:28 »

Nee met 'onder de radar blijven' bedoelde ik eigenlijk dat ze bij de goedjes niet echt verdacht is geweest. Wel een beetje, maar nooit genoeg om daadwerkelijk haar eruit te stemmen.

t4nd

« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2011, 15:43:20 »

Nee met 'onder de radar blijven' bedoelde ik eigenlijk dat ze bij de goedjes niet echt verdacht is geweest. Wel een beetje, maar nooit genoeg om daadwerkelijk haar eruit te stemmen.
Ik dacht wel dat jij dit zo bedoelde, maar ik wou het gewoon verduidelijken :).
Mensen hebben regelmatig de neiging om te stemmen op personen die opvielen in de discussie terwijl die niet altijd het beste gespeeld hebben XD.

Brecht

« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2011, 17:30:50 »

W/M of the match: Ralinde, Simile 

Ralinde; omdat het mij spijt dat ik jou eruit heb gekikkerd en omdat je toch nog mooi verder bleef gaan!
Simile; Omdat je heel goed hebt gespeeld, sluw en stil, waardoor ik niet doorhad dat jij slecht was.

W/M of the story: Ralinde.

Ralinde; Omdat je maar bleef schrijven, ondanks je dood.

Zabulus

« Reactie #7 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:18:08 »

Op Zabulus was blijkbaar niet mogelijk omdat de spelleiding er niet tussen staat ???.
Ja, zal wel een fout van mij ergens zijn in het voor mij nieuwe systeem. Maakt mij ook niet heel veel uit, dus geef die stemmen maar aan iemand anders  :)
Pagina's: [1]   Omhoog