Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: (Wo)Man of the Match / Story  (gelezen 911 keer)

Dixie

(Wo)Man of the Match / Story
« Gepost op: 21 oktober 2011, 22:33:40 »

Via het inschrijfsysteem kun je stemmen!

Licht hier je stem toe :)

MvM

Re: (Wo)Man of the Match / Story
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2011, 16:53:16 »

Zojuist gestemd.

Mots:
Martinulus en Linqy: toelichting, ehm, vond gewoon dat zij het beste schreven. Verder wilde ik op Dixie stemmen maar zie nu dat het niet mogelijk is op de spelleiding te stemmen (wat ik me kan herinneren dat wel kon in de oude situatie). Dus dat zou mijn 3e stem zijn.

Motm:
Emmiehoek:
Had al vrij snel een heel groot netwerk, werd als slechtje door goedjes vertrouwd getuige haar snelle opname in de adel en BM-schap. Had een goed overzicht en was min of meer de spil van het hele spel
Yago:
Als slechte heks goed in contact gekomen met de wolven, ziener vermoord (ok, met hulp van de wolven) en de mythomaan overgehaald om Emmie als wolf te bekijken. Had ook een goed idee hoe het spel in elkaar zat en kwam met de truc om zich voor te doen als ketter zodat er niet op de echte wolven gestemd werd
Insanity:
Vond het vrij knap dat hij als goedje in dit spel alles zo goed door had. Helaas voor hem waren er te veel gebeurtenissen die gewoon ronduit dramatisch uitpakten voor het goede kamp (zodo die haar beurt voorbij sprak --> beul + priester + ziener vrij snel kwijt, emmie die meteen in de adel zat, mythomaan die wolf wordt ipv ziener, inactieven). Daarom vind ik dat hij het zeer goed gedaan had, maar helaas voor hem kon hij niets meer aan een overwinning voor de slechtjes doen.
Pagina's: [1]   Omhoog