Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic 210 ~ Mirror, mirror on the wall...  (gelezen 19185 keer)

t4nd

Re: Discussietopic 210 ~ Mirror, mirror on the wall...
« Reactie #255 Gepost op: 16 november 2011, 06:59:54 »

Ik vraag me wel af, hoe het zou zijn gegaan wanneer we geen inactieve wolven en welpen hadden gehad. ;)

Dan zou er af en toe een wolfje gelyncht zijn & zou het spel iets langer geduurd hebben?
Ik kan me vergissen, want ik weet natuurlijk niet wat er via pm verstuurd is, maar ik heb nergens ook maar een licht vermoeden van een g/s koppel gemerkt.
Je kan dan trouwens ook zeggen 'hoe zou het gegaan zijn wanneer er geen inactieve wisselaar was' :).

En nog een ding aan Maartenrambo: waarom heb je überhaupt een lijk gemaakt ????
Je bent die nacht door adriaan bekeken Rowena, dus ik denk dat het g/s koppel je sowieso wou lynchen.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Rowena Inara

« Reactie #256 Gepost op: 16 november 2011, 10:52:48 »

Dat veranderd verder niks aan het feit dat Maartenrambo wist wie zijn lijk was en geen contact heeft opgenomen, om mij even later gewoon te verraden.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

t4nd

« Reactie #257 Gepost op: 16 november 2011, 11:11:45 »

Dat veranderd verder niks aan het feit dat Maartenrambo wist wie zijn lijk was en geen contact heeft opgenomen, om mij even later gewoon te verraden.

Idd.
Ik vind dan ook dat de delver z'n lijk niet mag verraden, maar blijkbaar denkt niet iedereen er zo over :(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Rowena Inara

« Reactie #258 Gepost op: 16 november 2011, 11:23:30 »

Naja, hopen dat dit de volgende keer gewoon niet meer gebeurd.

Verder was het een erg leuk spel en sta ik er nog steeds van versteld dat ik de ziener heb doodgeschoten (6).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

maartenrambo

« Reactie #259 Gepost op: 16 november 2011, 14:02:14 »

Waarom ik geen  contact op genomen had omdat ik  twijfelde of jij wel  echt mijn lijk was  want kon een sprookje niet.Als ik   achter af  terug  kijk heb ik de verkeerde strategie gekozen.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij
Pagina's: 1 ... 16 17 [18]   Omhoog