Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic 211 - Niemand hier kan zwemmen...en een boot bouwen is zo lastig!  (gelezen 8455 keer)

Dragonfly

Re: Reactietopic 211 - Niemand hier kan zwemmen...en een boot bouwen is zo lastig!
« Reactie #75 Gepost op: 17 november 2011, 19:06:14 »

Ik had er een beetje op gerekend dat de nacht morgen zou zijn omdat dat in het nachtentopic min of meer stond, ben nu aan het werk dus meer dan een korte stem zit er niet in.

Linqy

Re: Reactietopic 211 - Niemand hier kan zwemmen...en een boot bouwen is zo lastig!
« Reactie #76 Gepost op: 17 november 2011, 19:08:17 »

De nacht is ook morgen XD?

Dragonfly

« Reactie #77 Gepost op: 17 november 2011, 19:44:31 »

Oh, lol. XD Dan las ik verkeerd. Zwaar verkeerd, sorry. :P Ik had nog best een beetje mn best gedaan, rustig moment hier. :P

Barbabravo

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 24 november 2011, 21:09:43 »

Gefeliciteerd goedjes!
Ik heb erg genoten van het spel, ook toen ik eruit was heb ik het nog op de voet gevolgt!
Jammer voor ons wolfjes, maar dragonfly als burgemeester was een geweldig aandeel in het spel.

Op naar het volgende spel!
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog