Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 13 14 [15]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic 211 - Hij kwijlt net iets teveel als er iemand langsloopt. Wolf!  (gelezen 19242 keer)

Dragonfly

Re: Discussietopic 211 - Hij kwijlt net iets teveel als er iemand langsloopt. Wolf!
« Reactie #210 Gepost op: 24 november 2011, 21:06:30 »

Yay! :D Thanks Linqy. ^^ Blij dat ik bm was zeg, tsjonge jonge. XD

Dragonfly

Re: Discussietopic 211 - Hij kwijlt net iets teveel als er iemand langsloopt. Wolf!
« Reactie #211 Gepost op: 24 november 2011, 21:09:28 »

Mogen trouwens, heel misschien, de boards open? (A)

Linqy

« Reactie #212 Gepost op: 24 november 2011, 21:14:20 »

NEE!

NOOIT!

IK GOOI ZE GEWOON WEG!

Dragonfly

« Reactie #213 Gepost op: 24 november 2011, 21:14:37 »

:(

Zabulus

« Reactie #214 Gepost op: 24 november 2011, 21:14:55 »

NEE!

NOOIT!

IK GOOI ZE GEWOON WEG!
Woehoe  :D

MvM

« Reactie #215 Gepost op: 24 november 2011, 21:47:36 »

Gefeliciteerd Erik, CoOkie en DragonFly.

Jammer dat je nog gestemd hebt Erik, en op DF. Anders lag de wamsterBM eruit en had ik eventueel wel nog een kans om te winnen.

Enne, ik was ECHT grafdelver. Maar ik nacht 2 was ik te laat, in nacht 3 werd de wamster geluncht en in nacht 4 werd in geconverteerd voor ik het lijk kon maken, balen... (6)

Inge

« Reactie #216 Gepost op: 24 november 2011, 22:44:41 »

Gefeliciteerd Erik, CoOkie en Dragonfly!

Wel jammer dat ik er zo uit moest gaan, maar ik ben best trots op mezelf dat we het tot nacht 6 hebben volgehouden (en anders nacht 7 ofzo). En dat terwijl Luusiever op dag 3 al had verklapt dat hij koppel met de welp was :P Maar het is zijn eerste spel dus het is wel logisch, maar: een les voor de volgende keer!!!

FavouriteNightmare

• Gast
« Reactie #217 Gepost op: 25 november 2011, 18:36:53 »

Nou nogmaals bedankt voor het spel iedereen, leuk om nu zo eens al die boards door te lezen!
Het enige jammere vond ik het extreme ge-netwerk in dit spel. Als beginner was het (voor mij althans) echt rampzalig. Ik denk dat ik voorlopig vermeid om spellen te spellen waarin zulke extreme netwerkers voor komen als het even kan want ik houd mijn hoofd daarbij (nog) niet boven water :') desalniettemin respect voor DF, je hebt het echt goed gespeeld.

Dragonfly

« Reactie #218 Gepost op: 25 november 2011, 18:38:27 »

In principe was het niet het netwerken wat jou de das omdeed. Het was gewoon de wissel.

Kingosje

« Reactie #219 Gepost op: 25 november 2011, 18:57:52 »

Nou nogmaals bedankt voor het spel iedereen, leuk om nu zo eens al die boards door te lezen!
Het enige jammere vond ik het extreme ge-netwerk in dit spel. Als beginner was het (voor mij althans) echt rampzalig. Ik denk dat ik voorlopig vermeid om spellen te spellen waarin zulke extreme netwerkers voor komen als het even kan want ik houd mijn hoofd daarbij (nog) niet boven water :') desalniettemin respect voor DF, je hebt het echt goed gespeeld.
VoriteNightmare, ik vind wel dat je agressief reageerde toen je eruit ging. O0

FavouriteNightmare

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: 25 november 2011, 18:59:15 »

In principe was het niet het netwerken wat jou de das omdeed. Het was gewoon de wissel.

Dat zeg ik ook niet, maar ik vond het heel lastig om er 'bij te blijven' omdat er langs alle kanten beschuldigingen waren.
En kingosje, sorry hoor maar ik heb een paar niet zo bijzonder aardige aanvaringen gehad met mensen. Dus die reactie van mij, daar sta ik vierkant achter.

Dragonfly

« Reactie #221 Gepost op: 25 november 2011, 19:01:27 »

Hmmm naja, ik weet niet of dat in een ander spelletje anders zal zijn. Wanneer iemand op een gegeven moment min of meer ontmaskerd of verdacht is heeft diegene het vaak zwaar te verduren. :P Maar, ik hoop dat een volgend spelletje beter aanvoelt voor je dan. :)

FavouriteNightmare

• Gast
« Reactie #222 Gepost op: 25 november 2011, 19:03:44 »

Ach wie weet. Komt ook gewoon omdat het mijn 1e spel was en het dan ineens heel moeilijk is om precies al die rolomschrijvingen te onthouden enzovoorts.
Pagina's: 1 ... 13 14 [15]   Omhoog