Nieuws

De uitslag van de Forumawards 2020 zijn gepost!

Heb jij een award gewonnen? Klik snel hier en kom erachter!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 4, het gaat lekker  (gelezen 4321 keer)

taramay

• Gast
Nacht 4, het gaat lekker
« Gepost op: 3 november 2011, 18:06:25 »

Joepie, de ziener eruit. Nog even uitvogelen welke wissel hiervoor kan zorgen  Want Fannie was niet onze lunch.

taramay

• Gast
Re: Nacht 4, het gaat lekker
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2011, 18:17:09 »

Rowena is huidenwisselaar, kan niet  anders. Die zullen we op moeten eten komende nacht. We willen niet dat zij met een van ons per ongeluk wisselt. Daarna weten we niet of ze wel of niet is gewisselt.

taramay

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2011, 18:26:43 »

Anders had ik liever EMBIH opgegeten, die draagt niet veel bij dit keer. :D

Hebben jullie nog voorkeur?

O, wacht eens, schiet me te binnen dat de sjamaan Fannie zou bekijken. Dat betekend dat onze lunch niet gelukt is. Pfffff, ben te moe (door medicatie) om goed te achterhalen. Mischien voel ik me morgen beter.

Ralinde

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2011, 18:41:32 »

Ja adriaan ging Fannie bekijken maar dat heeft nu dus niks nuttigs opgeleverd.

Rowena kan huidenwisselaar zijn of er is een heks aan het werk geweest vannacht.

zone020

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2011, 18:53:07 »

Moet de huidenwisselaar elke dacht wisselen of zit er een limiet aan?

zone020

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2011, 18:55:57 »

We moeten weer Rowana Irana lunchen, dit keer kan ze niet wisselen!

.Perfect

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2011, 19:19:09 »

Ik zeg ook Rowena, ja. Tenzij... Adriaan zou fannie zien? Dan zouhij dus Rowena hebben gezien, gezien zij wisselden... :) Dus als Adriaan géén huidenwisselaar zag heeft de bengel, heks of wamster ons gestopt en was het de welp oid, of adriaan is een bedrieger... :-/

taramay

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2011, 19:44:21 »

Goede theorie Perfect. Moet nu ff uitzoeken wat eerst is, visioen of lunch. Ik dacht uit mijn hoofd, lunch, dus heeft Adriaan geen visioen gehad. Maar zou er opzet in het spel zijn? Dat wordt een puzzle theorie. Adriaan bedrieger, Rowena gered, hoe verklaren we de dood van fannie? Actie welp? Interessant om uit te zoeken, maar ik denk toch dat de meest voor de hand liggende de huidenwisselaar is.

Ralinde

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2011, 19:47:59 »

Hmm heks wordt wel waarschijnlijker aangezien adriaan zei: waarom moest ik de lunch opvragen?

Dus kan heks zijn met levens- en doodsdrankje, of heks met levensdrankje en een welpmoord.

zone020

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2011, 19:48:46 »

Wanneer komt de welp bij ons na deze nacht of die daarna.

Ralinde

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 3 november 2011, 19:54:17 »

Tijdens nacht 5 komt dewelp erbij, dus dat is die nacht erna.

taramay

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 3 november 2011, 19:56:39 »

Of nog een grafdelver en is er ook een doodsdrankje ingezet. Er zijn vele mogelijkheden.  Rowena is wamster? of gebengeld? Wat doen we, als Rowena huidenwisselaar is, moeten we haar aankomende nacht lunchen. Is ze beschermd geweest of wamster, bijten we dan niet nog een keer onze tanden stuk op haar? Ik begin ondertussen wel trek te krijgen, en jullie?

zone020

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 3 november 2011, 19:57:39 »

We nemen haar nog een keer en anders moet ik of perfect haar maar verdacht gaan maken.

zone020

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 3 november 2011, 20:02:35 »

Zo, dan zal ik deze keer maar eens met een verdenking op de proppen komen XD. Verder wil ik er ook niet langer over piekeren, ik zou graag jullie mening hebben en daarbij ook vooral de verdediging van de persoon in kwestie ^-^.

Ik heb met nog niet zo heel veel personen contact gehad. En tegen een persoon heb ik redelijk goed gehint naar mijn rol. En volgens mij is dat het resultaat geweest van het feit dat men mij heeft proberen te welpen vannacht.
Dus mijn verdenkingen gaan nu naar Linqy uit,  ik kan niemand anders bedenken die mijn rol zou kunnen weten. Tegen anderen die het vroegen heb ik niet meer los gelaten dan een claim van goedheid.

taramay

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 3 november 2011, 20:05:05 »

Het zou me niets verbazen wanneer Linqy onze welp is. Ik ga niet schapen, ik wil ons welpje nog niet kwijt. Eens zien of ik wat info kan lospeuteren over de rol van Rowena.
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog