Nieuws

De inschrijvingen voor Spel 555: Harry Potter en de Weerwolf Invasie staan open!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 5 de wolven en hun wolvenvacht  (gelezen 3082 keer)

zone020

• Gast
Nacht 5 de wolven en hun wolvenvacht
« Gepost op: 7 november 2011, 22:04:56 »

Zullen we linqy lynchen ze heeft een sterk netwerk !

taramay

• Gast
Re: Nacht 5 de wolven en hun wolvenvacht
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2011, 22:48:25 »

Linqy is vermoedelijk wamster, die kunnen we niet lunchen. Dus moeten we haar netwerk opeten.

zone020

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2011, 08:17:39 »

Ok hoe weet je dat ze wamster is.

taramay

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 8 november 2011, 09:10:56 »

Weten doen we het niet zeker, maar ze is gezien als burger. Dus ze is of burger of wamster. We moeten eerst haar volgers opeten. Wanneer ze alleen ervoor staat kunnen we haar mischien verdacht maken om te lynchen. Maar dat duurt nog even. ;)

zone020

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 november 2011, 11:16:59 »

Wie zijn haar volgers?

taramay

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 8 november 2011, 18:09:49 »

Ik vermoed Desiree en Chrisanne. ;)

Kies jij maar wie we opeten.

zone020

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 8 november 2011, 19:34:15 »

random.org zegt desire!

zone020

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 9 november 2011, 19:51:54 »

rotwelp. Word hij inactief! Hopelijk schiet de jager er nog een slechtje uit.

zone020

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 9 november 2011, 19:52:07 »

bedoel goedje  O0

taramay

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 9 november 2011, 23:19:45 »

Balen, een wolf en welp kwijt vanwege tijdgebrek. Lekker is dat. We hadden anders met 6 tegen 6 geweest. Overigens heeft onze sjamaan Chrisanne bekeken en zij is burger. Nu vind ik het burger gehalte wel heel hoog oplopen. Ik wil toch maar eens mijn tanden stukbijten in een burger, komende nacht. Doen we Linqy of Chrisanne?

Of Animo, Zodo of Wannas? Of onze BM?  Maar die eigenlijk liever niet. Gaat de ketting naar Linqy, dat heb ik liever niet. ;)

Ik denk dat we Chrisanne nu moeten opeten, om het netwerk van Linqy beperkt te houden. Vind het wel spijtig, om de tenminste nog eneigzins actieve op te eten, maar we moeten wel denk ik.

Er moeten alleen nog onnadenkende schaapjes over blijven, willen we Linqy uiteindelijk kunnen lynchen. Als we wat sterker in aantal staan, had ik het plan Linqy verdachtte maken. Zij kwam met het lijk, en alleen wolven weten wie het lijk is. Wolven hebben belang bij de dood van lijk. Dus Linqy is wolf. Dit kan pas als Maarten er ook niet meer is. Nu nog niet dus ;)

zone020

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2011, 15:04:01 »

Er sterven waarschijnlijk ook een paar aan inactiviteit, hopelijk vergeet perfect het niet.

taramay

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2011, 16:26:33 »

Ik hoop ook dat Perfect niet sterft door inactiviteit. Dan zou ik hem liever door lynch dood laten gaan. Maar hij heeft aangegeven nu meer tijd te hebben, dus laten we het hopen. Wannas staat op 2x inactief, dus daar doen we een nachtje niets aan. Wanneer hij/zij nu wel actief wordt dan is wannas de volgende. Dit om te voorkomen dat het een tactiek wordt om door 2x inactief te zijn, je geen lynch/luncg slachtoffer wordt en zo de overwinning binnenhaalt, zonder bijdrage in het spel.
Maar voor deze lunch, wordt het, (sorry) Chrisanne. Akkoord?

.Perfect

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 10 november 2011, 16:32:07 »

Ik heb niet aangegeven meer tijd te hebben, heb nog steeds Toetsweek... morgen heb ik wl meer tijd.

taramay

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 10 november 2011, 16:36:04 »

We hebben 2 grafdelvers in dit spel, 2 welpen (vermoed dat Emmie dat ook was), nogmaals balen dat onze 2e welp zich uitschrijft, was nu wolf geweest. Dus mischien ook wel 2 wamsters? Er zou ook een wisselaar zijn, maar het kan nog zijn dat Adriaan een 2e ziener is. Ik schrijf dit maar even voor je op Zone, stel dat me iets overkomt. We zullen wel zien of Chrisanne inderdaad burger is.

Hoi Perfect, in DT zei je dat je meer tijd zou gaan hebben. Goed dat je er bent. Morgen is de week ten einde, dus komt goed ;)

zone020

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2011, 19:37:23 »

Ja komt goed hopelijk! Stomme welpen.
Pagina's: [1] 2   Omhoog