Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Polls  (gelezen 1764 keer)

Stefano

Polls
« Gepost op: 12 november 2011, 21:01:10 »

Dixie

Re: Polls
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2011, 21:27:25 »

Match: Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat mijn stemmen hier maar naar twee mensen uitgaan, Lan en Meister. Ik vond het echt super om met ze samen te werken als wolven en iedereen een beetje proberen te overtuigen dat ze op anderen moesten stemmen dan op de wolven :P
Lan heeft het nog erg lang volgehouden ookal was dus al """"bekend"""" dat hij wolf was en Meister heeft het op het einde toen wij al dood waren nog super gedaan, vooral toen hij doorhad dat Coldplay op het allerlaatste moment de lunch nog wilde veranderen tegen de wil van alle medewolven in, en toen het spel dus nog doorging terwijl het al over was door gewoon consistent op de goedjes te blijven stemmen en niet ineens de medewolven zo erg te gaan wantrouwen en hen eruit te gaan stemmen. Terwijl daar dus wel genoeg redenen voor waren aangezien we al een keer door een koppeltje genaaid waren.

Story: Remus, want ik vond zijn personage echt geniaal en hij speelde ook goed met het feit dat we in een gestoord huis zaten waar vanalles mysterieus kon gebeuren, en Orange-King, om dezelfde redenen. Verder kan ik zo niet zeggen wie ik ook heel goed vond.

Remus457

« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2011, 02:07:14 »

Ik vind dat Orange-King een mooi MotM puntje verdiend heeft.

Hij wist heel mooi 3 slechtjes aan te wijzen (ook al was dit een gok xD)
Daarnaast is er mede dankzij hem wel het vermoeden van een mogelijk g-s koppel in het spel gekomen.  :P
(iemand moest toch de rollen doorverteld hebben  XD  ::) )

Om de wolfjes te belonen omdat de goedjes zo vreselijk slecht en inactief gespeeld hebben vind ik niet zo...
Daarnaast heeft Lan er juist voor gezorgd dat ik de klopjacht die Ok begonnen is door wilde zetten xD

Ik heb geen idee op wie ik verder wil stemmen eigenlijk.

Lan

« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2011, 10:44:21 »

In mijn verdediging Remus: Je acties tot dan toe sloten een slecht neutraaltje niet echt uit, omdat ik dacht dat je met jouw ervaring niet zo dom zou zijn als je tot dan toe gespeeld had  XD. En als je echt slecht was geweest hadden we op die manier al een meerderheid kunnen hebben. Dus ondanks dat het achteraf niet gewerkt heeft was het op dat moment in mijn ogen de slimste keuze om te maken, zeker omdat je als je goed was toch al op mij zou stemmen, of ik het nou toegaf of niet.  :P

Remus457

« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2011, 12:38:24 »

klopt wel :P

Ik wilde gewoon iets anders spelen :P En als je in de schijnwerpers staat is het spel gewoon veel leuker, wordt je sneller gecontroleerd kom je sneller dingen te weten.  ;)
Daarnaast komt het vaker voor dat goedjes een medegoedje lynchen, als niemand iets doet is het niet zo spannend ::)
Er was tenminste een ''discussie'' xD

Alleen was het soms wel frustrerend hoe overduidelijk iemand wolf was, en dat er toch goedjes zijn die dat niet begrijpen >_<

DolfjeWeerwolfje

« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2011, 13:22:58 »

Na het wolvenboard te hebben gelezen ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Wat een duo die Lan en Dixie.

Dan over wie een stem krijgt, van mij uit geef ik er een aan Remus457 (ik ga me niet verantwoorden want dan beginnen hier toch weer mensen tegen argumenten aan te voeren). Ook een stemmetje voor OK, ook al wist hij niks hij deed toch goed zijn best.

En dat zijn mijn stemmen voor dit spel

Dixie

« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2011, 13:26:18 »

Na het wolvenboard te hebben gelezen ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Wat een duo die Lan en Dixie.

Wat bedoel je hiermee? :P

DolfjeWeerwolfje

« Reactie #7 Gepost op: 18 november 2011, 16:43:27 »

Wat bedoel je hiermee? :P

Zelf voor interpretatie mogelijk ;)

Remus457

« Reactie #8 Gepost op: 20 november 2011, 21:41:55 »

Waar kunnen we eigenlijk de resultaten van de polls vinden (A)
Pagina's: [1]   Omhoog