Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic 225 - Al dat vuur en monsters...niet de beste vakantiebestemming!  (gelezen 9670 keer)

Linqy

Reageer hier op de gebeurtenissen in het verhaal.

Let op:
Dit spel wordt er extra aandacht besteedt aan het thema. Schrijf je een post die compleet niet aansluit of niet past binnen het (huidige) thema dan krijg je hier in eerste instantie een waarschuwing voor waarin ik zal verzoeken een betere poging te doen. Posts die echt niet passen binnen het thema of niet getuigen van enige inzet van jullie kant zal ik dan ook als inactief gaan tellen. Een post van minder dan drie regels zal als stempost NIET worden geaccepteerd. Houd hier dus rekening mee!

Ik steek er moeite in, dus dan verwacht ik dat van jullie ook enigszins.

Spammen doen we echter gewoon in het Spamtopic.
(Alle spam wordt ook zonder pardon weer verwijderd).
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2012, 11:02:22 door Linqy »

tijgerke87

Re: Reactietopic 225 - Al dat vuur en monsters...niet de beste vakantiebestemming!
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2012, 13:17:55 »

Ik ga beginnen met schrijven, zijn er mensen die op een bepaalde manier erin verwerkt willen worden of juist iets niet willen qua verhaal omdat het niet bij personage past of iets dergelijks ?

En als mensen een actieve BM willen houd ik me altijd aanbevolen :)

Kingosje

Re: Reactietopic 225 - Al dat vuur en monsters...niet de beste vakantiebestemming!
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2012, 14:19:36 »

Ik wil wel verwerkt worden in een verhaal  :P

bert-boefjes

« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2012, 18:14:36 »

Ik ga vanavond ook beginnen met schrijven ^^
Alvast complimenten voor de mooie stukjes!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Devyathe

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2012, 18:18:18 »

Ik vind het altijd leuk als mijn personages gebruikt worden door anderen.
Wie the Craft heeft gezien: Fairuza is een beetje zoals gekke Nancy uit die film (Fairuza Balk ;)).. maar dan 'prettig gestoord' en niet echt knetter dus ;)

Ik ga morgen schrijven

Devyathe

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2012, 18:39:14 »

Misschien een hele stomme vraag, maar in het verhaal van Linqy lees ik  *****-zilverstukken en *****- avonturiers
Is dat iets wat ik ergens van zou moeten kennen? Want ik snap het niet ;)

Vet goed verhaal trouwens!  O0
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 18:45:04 door Devyathe »

Rietjew

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2012, 18:42:55 »

Eigenlijk denk ik dat dat is omdat ze niet wist wat ze daar in moest vullen.
Dat ze daar nog even naar moest kijken.
Maar ik weet het niet hoor :)

t4nd

« Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2012, 19:01:01 »

Misschien een hele stomme vraag, maar in het verhaal van Linqy lees ik  *****-zilverstukken en *****- avonturiers
Is dat iets wat ik ergens van zou moeten kennen? Want ik snap het niet ;)

Vet goed verhaal trouwens!  O0

Daar moest het aantal avonturiers komen, maar op dat moment was het aantal inschrijvingen nog niet bekend. Voor de overtocht bij charon moest je 1 zilverling betalen, vandaar dat de oude Grieken een zilverstuk op de ogen van een dode legden. Op die manier zou zijn ziel rust kennen, anders zou hij voor eeuwig op aarde rond blijven dolen xD
*gaat aanpassen*
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

t4nd

« Reactie #8 Gepost op: 25 januari 2012, 19:02:07 »

*en merkt dat linqy hem voor was *

Linqy

« Reactie #9 Gepost op: 25 januari 2012, 19:04:20 »

NINJA!

t4nd

« Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2012, 19:18:35 »

NINJA!

Maar ik heb toch wat mythologische achtergrond kunnen geven ondertussen :P ^-^

Falsifica

« Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2012, 19:22:09 »

Mij kunnen jullie makkelijk betrekken, zolang jullie hem niet besturen. Want ik wil wel zo goed mogelijk in de rol van het karakter blijven!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

pandora

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 25 januari 2012, 19:45:21 »

Jullie mogen mijn personage ook wel gebruiken. Mag ik die van jullie ook gebruiken als ik een stukje schrijf?

bert-boefjes

« Reactie #13 Gepost op: 25 januari 2012, 20:32:34 »

Mijn personage is vrij te gebruiken in het spel ^^
Als je hem maar wel een beetje in zijn waarde laat XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Animo

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 25 januari 2012, 22:30:46 »

Ook Dorien mag uiteraard vrij gebruikt worden, mits je een beetje rekening houdt met haar achtergrond  ;)
Ga morgen mijn stukje schrijven.
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omhoog