Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Zou je de spelopdrachten opzet uit 217 nog wel eens willen terugzien in een ander spel?

JA!
- 15 (68.2%)
Nee!
- 0 (0%)
Mij maakt het niet uit.
- 2 (9.1%)
Ik vond het nu wel leuk, maar wil het niet nog eens!
- 0 (0%)
Linqy is geweldig, wat ze ook doet!
- 5 (22.7%)

Totaal aantal stemmen: 17

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Spelopdrachten 217 - To do or not to do?  (gelezen 2769 keer)

Linqy

Spelopdrachten 217 - To do or not to do?
« Gepost op: 7 januari 2012, 21:49:37 »

Vonden jullie de spelopdrachten bij dit spel geslaagd?
Is het iets dat jullie graag nog eens terug wilden zien, of waar jullie op- of aanmerkingen op hebben?

Laat hier even weten hoe je dit aspect van het spel ervaren hebt, en wat je hiervan vond en hoe je het eventueel graag (anders) zou willen zien!

tijgerke87

Re: Spelopdrachten 217 - To do or not to do?
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2012, 21:54:47 »

stimuleert enorm de activiteit , en het is gewoon leuk een doel te hebben elke speldag qua verhaal  8) 8)

maartenrambo

« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2012, 21:57:21 »

Ja  stimuleert inspiratie voor me zodat ik al een beetje op weg ben om ergens heen te gaan met me verhaal

"Then well have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Bjoernie

« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2012, 18:51:59 »

Ik ben zeker voor. Als je ziet dat enkel die woordenlimiet en een paar opdrachten ervoor zorgden dat er alleen in de eerste nacht al ruim 20.000 woorden opgeleverd heeft en die stukje kwalitatief meestal ook nog goed waren, lijkt het mij zeker geslaagd.

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

forecaster

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2012, 19:13:50 »

nouja, die 20.000 woorden limiet was volgens mij ook alleen maar gehaald omdat we met 38 spelers waren; later in het spel werd het steeds moeilijker om het limiet te halen (ook omdat bij veel mensen de inspiratie op raakte enzo)
maar de opdrachten helpten wel goed om inspiratie op te wekken O0

(en ik las direct na het stemmen de onderste optie van de poll... eigenlijk wilde ik daar dus op stemmen)

Zabulus

« Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2012, 19:21:42 »

Het hielp zeker aan het einde van het spel. In het begin hebben spelers meestal wel genoeg inspiratie. Maar na een bepaalde nacht wordt het gewoon minder.

forecaster

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 8 januari 2012, 19:35:12 »

volgens mij vlogen de opdrachten met name in de eerste twee werelden er al bij de eerste nacht doorheen en dat het vanaf nacht 4/5 wat minder hard ging; de twee dagen waren toen volgens mij hard nodig om de opdrachten goed af te ronden ja

Diva Licious

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 8 januari 2012, 22:08:56 »

Ik vond het top echt en vooral ook dat je de kans krijgt om samen te schrijven, waar dus ook echte super leuke verhaaltjes uit kwamen.

bert-boefjes

« Reactie #8 Gepost op: 8 januari 2012, 23:14:12 »

Ik heb dan niet meegespeeld, maar ik vond het wel leuk om dat zo te lezen met die opdrachten enzo.
Dus ik zou dat zeker ook een keer in een spel van jou willen mee maken ^^
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

t4nd

« Reactie #9 Gepost op: 9 januari 2012, 08:50:10 »

Ik vond het top echt en vooral ook dat je de kans krijgt om samen te schrijven, waar dus ook echte super leuke verhaaltjes uit kwamen.

Daar ben ik het mee eens (ook al heb ik  het niet altijd gedaan). Je wordt deels verplicht om samen te schrijven, zodat je een paar mini-verhaaltjes binnen het grote verhaal krijgt.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: [1]   Omhoog