Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 29 30 [31]   Omlaag

Auteur Topic: 224 Discussietopic  (gelezen 26823 keer)

Ralmuski

Re: 224 Discussietopic
« Reactie #450 Gepost op: 11 februari 2012, 13:32:55 »

Oh ja, hehe. Sorry Rowena. (A) Ik wist dat je goed was, want ik wist al vrij lang dat Emmie wolf was. Zeker toen er geen lunches waren en zij ziek was. Maar dat heb ik voor me gehouden, want er moest wel een wolf blijven tot mijn geliefde opgegroeid was. Er zouden voor mij al snel veel meer goedjes zijn dan slechtjes, dus als ik enkele goedjes verdacht kon maken was dat in mijn voordeel. Leuk dat iets wat je zo half half een keer laat vallen drie dagen een harde reden voor lynchen is, :P Jammer dat ik er niet meer was om ervan te genieten, haha.

lol ...zonder jouw "falen"hadden Df en mussie het waarschijnlijk gewonnen.

Als die nacht niet misgegaan was gaf ik ons een heel grote kans idd.  :'(
Maar je weet het nooit zeker in dit spelletje he. Maar die twee jagers die elkaar niet vertrouwde was voor ons wellicht goud waard geweest. 1 opeten, die schiet de ander neer en die had het geweer weer op de eerste.  ::) Ik had op Paithan gestemd niet alleen om DF te redden, maar ook om vertrouwen van Coldplay te winnen door als een van de eersten hem te geloven. Dan kon ik beter 'regelen' dat zijn geweer niet op mij of DF kwam. Ach ja, achteraf is het altijd makkelijker.

t4nd

« Reactie #451 Gepost op: 11 februari 2012, 13:49:47 »

M'n geweer heeft niet lang op Coldplay gestaan hoor :P.

Ik moet zeggen dat ik het concept "geen zienende rollen" en "geen neutraaltjes" wel geweldig vond, alleen jammer dat er zoveel inactievelingen in de discussie waren waardoor je weinig kon opmaken uit wat er gezegd was. Verder wilden een aantal spelers geen verantwoordelijkheid nemen en enkel meegaan met de stemming zonder hun beroep te gebruiken wat het nog lastiger maakte.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

« Reactie #452 Gepost op: 11 februari 2012, 13:58:01 »

M'n geweer heeft niet lang op Coldplay gestaan hoor :P.

Die nacht wel en dat kan lang genoeg zijn he. :P

Het idee is leuk, maar omdat weinig mensen het doorhadden, of toch pas heel laat werkte het niet lekker. Maar het is voor die mensen wel een goede les geweest dat passief zijn niet hoort te lonen en dat was nu iig iets meer dan normaal het geval.  :)

Ralinde

• Gast
« Reactie #453 Gepost op: 11 februari 2012, 14:34:23 »

Ik vond het vanaf het moment dat t4nd de discussie open gooide ineens een stuk interessanter worden om te volgen XD Het duurde een nacht of 4-5, maar uiteindelijk moesten ook de minder actieve wel gaan meediscussiëren.

Het was jammer de wolven behoorlijk inactief waren. Emmie was natuurlijk ziek, maar ook de combinatie met bengels en gezegenden heeft een aantal mislukte lunches gezorgd.

t4nd

« Reactie #454 Gepost op: 11 februari 2012, 17:09:46 »

Ik vond het vanaf het moment dat t4nd de discussie open gooide ineens een stuk interessanter worden om te volgen XD Het duurde een nacht of 4-5, maar uiteindelijk moesten ook de minder actieve wel gaan meediscussiëren.

Ik was het spel wat passiever begonnen wegens tijdsgebrek en ik wou gewoon ook eens kijken of ik afwachtend kon spelen. Toen na nacht 3  of 4 duidelijk werd dat er geen wolven op een presenteerblaadje zouden komen en ik het spel ook vervelend vond als ik niets deed begon ik dus lawaai te maken (A).
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er een aantal keer serieus naast gezeten heb, maar op die manier begonnen anderen tenminste mee te praten (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

emmiehoek

« Reactie #455 Gepost op: 12 februari 2012, 00:04:03 »

*schaamt zich flink* :-[

ik weet dat het niet leuk is om te winnen omdat de wolf inactief was.. :-\

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Rowena Inara

« Reactie #456 Gepost op: 12 februari 2012, 10:23:43 »

Geeft niet Emmie! Je was ziek, dus kon daardoor ook gewoon niet heel actief zijn. Voor mij geld dat ik het echt een héél wonderbaarlijk einde vind :D.

Een spel zonder zienende rollen vond ik een heel goed idee en mag echt veel vaker worden gebruikt, want het heeft wel een positieve invloed op het discussiëren en het voorkomt passieve netwerkjes van bewezen goedjes waar ook iedereen deel van wilt uitmaken :P.
Het was in inder geval een super goed idee O0!

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

tijgerke87

« Reactie #457 Gepost op: 14 februari 2012, 12:52:30 »

kun je je al voorstellen hoe dat is als een slechtje tot BM word verkozen en doodgaat, en of diegene dan juist wel of niet een medewolf BM zou maken?  :P  Als je dat gaat uitdenken waarom je wat wel en niet zou doen dan word je knetter   ;D

paithan

• Gast
« Reactie #458 Gepost op: 14 februari 2012, 13:22:46 »

was verkeerde plek voor mijn post hehe naar 230 nu

Ralmuski

« Reactie #459 Gepost op: 15 februari 2012, 00:32:39 »

kun je je al voorstellen hoe dat is als een slechtje tot BM word verkozen en doodgaat, en of diegene dan juist wel of niet een medewolf BM zou maken?  :P  Als je dat gaat uitdenken waarom je wat wel en niet zou doen dan word je knetter   ;D

Ik heb er geen hoofdbrekens over gehad hoor. ;) Ik was dan wel niet slecht, maar toch gekoppeld aan een slechtje. Dat dan de lunch BM werd kan ik niets aan doen natuurlijk.  ::)

Ralinde

• Gast
« Reactie #460 Gepost op: 15 februari 2012, 12:10:19 »

Was wel heel mooie samenloop van omstandigheden overigens :P
Pagina's: 1 ... 29 30 [31]   Omhoog